Hobitti-teatteria Imatralla 2015!

Jasdril

Kontulainen
Vastuuhenkilö
http://www.uutisvuoksi.fi/Online/2014/02/06/Teatteri+Imatra+esitt%C3%A4%C3%A4%3A+Hobitti/2014516892789/16

Aloitetaanpa tämänkin suunnittelu hyvissä ajoin. Sinfoniaan tehtiin aikanaan hieno lippuvaraussysteemi seuran tilin kautta (kaikki maksoi seuralle, seura maksoi liput), jolla varmistettiin, että kontulaiset pääsevät vierekkäin. Mikäli innokkaita löytyy isokin joukko, siirretään tämäkin Yhdistyksen tapahtumien puolelle. Mutta aloitustopikkina sopi mielestäni paremmin tänne.

Eli kuka lähtee seikkailemaan Imatralle tammikuussa 2015?! ^^
 
JOO!
(Hetken mietin että oohhhoh kun ollaan ajoissa, 2015 on joskus pitkällä tulevaisuudessa, mutta mitäs kummaa, alle vuosi?)
 
Oho kotikaupungissakin tapahtuu jotain jännää vuosittaisen bb-viikon lisäksi.
Tähän on osallistuttava!
 
Ootko PaSan kundeja?

Kuulostaa mahtavalta, itse kun aikanaan vielä missasin sekä ryhmiksen Tarun, ettö tuon sinfoniankin, niin tähän yritän kyllä lähteä mukaan. Onkohan roolit yleisessä haussa? Toi workshop-juttu ei nimittäin ihan täysin auennut mulle.
 
Jooo, mäkin tuun! Mäkään en oo nähnyt mitään stage- tai liveversioita, joten nyt otetaan takaisin! Enkä ole kai koskaan käynyt Imatrallakaan :D
 
Ketterän! ;=)

Tai olin. Jälkeenpäin harmittaa lajivalinta.

Itse sain sen käsityksen, että näyttelijät tiedossa mutta rooleja heidän kesken ei ole vielä jaettu.
 
Olen luonnollisesti mukana! Teatterille on tästä muutama kilometri... :D
 
Kyllä ehdottomasti. Lapsenvahditkin asuu matkanvarrella ;)
 
Oo, tuo kuulostaa, ehdottamasti nähtävältä. Heti piti ruveta miettimään yöpymistä. Tosin Lappeenrantaan voisin päästä sukuloimaan, mutta yhteinen Kontu-majoitus olisi oikein suositeltava ajatus.
 
Aikatauluista ei tietenkään tässä vaiheessa osaa sanoa mitään, mutta jos vain saan kalenteriin mahtumaan niin mukana ollaan.
 
Tulossa olen! Ehdottomasti, mikäli vain tilanteet sattuvat,
eikä itsellä teatteria tuolloin. Tosin, jos on, niin menen joka
tapauksessa sitten omalla ajalla.

Olen kuullut tästä huhuja jo vähän aikaisemmin ja eilen
teatteriystäväni minulle tämän paljasti :) Ihanaa!
 
Todellakin menossa! Asun vielä lähempänä teatteria kuin Titiuu! :D

Juttelin eilen teatterin näyttelijän kanssa. He ovat kaikki innoissaan projektista! Lavastus on kuulemma tarkoitus levittää koko saliin eikä vain näyttämölle. Kyseessä on verrattain pieni teatteri, joten todella mielenkiintoista nähdä miten se toteutetaan!
Kyseinen näyttelijä oli myös ehtinyt pohdiskella, että yleisöstä varmaan löytyy myös haltioita, hobitteja eikä vain normijuhlatamineiseissa olevia taviksia. :)
 
Ylös