Black Sabbath Suomeen heinäkuussa!

Grishnákh

Kontulainen
No niin. Hevimetallin keksijöiden konserttiliput myytiin tänä aamuna loppuun ja onnekkaimmilla (muun muassa allekirjoittaneella) on kenttälippu kourassa.
Onkin siis aika ruveta kartoittamaan, kuinka moni kontulainen on keikalle lähdössä?
Itse odotan kyseistä tapahtumaa kyllä mitä suurimmalla jännityksellä. Nyt vain toivotaan ettei Ozzy saa flunssaa ja niin edelleen. :yuck:
 
Aarrgghhh!!! Minä tahtosin niin paljon tuolle keikalle, muuta koska olin juuri vuoden alussa Helsingissä keikalla, olen menossa Mötley Crüen keikalle kesäkuussa ja Ruisrockiin kolmeksi päivää, niin äitini ilmoitti, että tuonne ei ole asiaa... :cry: :x :( No, luultavasti rahatilannekkaan ei olisi antanut periksi... Mutta, pitäkää hauskaa te, jotka liput saitte...
 
En saanut lippuja, kun en päässyt jonottamaan, :( Oisin kyl mielellää lähteny Ozzia kattoo..

Sattuisko kellään olemaan ylimääräistä lippua myytävänä :p
 
Gingerbreadman sanoi:
Ai ai. Sääli etten pääse paikalle!! :cry: Onko lämppärinä Sapattivuosi? Se ois meinaan aika siistiä.

Olis joo, mutta Velvet Revolverhan se lämppäri on. No, kelpaa tuokin.

Eikä sinne mitään Ossia mennä kattomaan vaan Iommin viiksiä. :D
 
Nyt ottaa päähän!! VELVET REVOLVER!!!!! Ei oo todellista!!! SLAAAASH!!!! Tahdon sinne tahdon sinne tahdon sinne tahdon sinne!!!!

VELVET REVOLVER.
 
Bordin taitaa yhä soittaa Ozzyn bändissä, mutta nythän Suomeen on tosiaan tulossa Black Sabbath alkuperäiskokoonpanossaan (rummuissa Bill Ward). :)
 
Ylös