Britney Spears

-Gimli-

Hobitti
olen kuulllut että useat inhoaa Britniä vain seen takia että sillä menee vähän huonosti.Mutta miksei ihmiset kuuntele sitä itsr musaa!!!se on naurettavaa.kaikki aina lukee vain lehdista: voi voi Britni on taas ollut juovuksissa. ei laulajien aina tarvitse olla myös laittautuneita ei läheskään kaikki ihmiset käytä meikkiä joka päiva:::::Britney pienestä pitäen laulanut ja laulaa vieläkin ajatelkaa mikä saavutus.laulu ääni on aivan mahtava... sitä ei voi sanoin kuvaila.haluaisin kommentteja Britnistä vaan sen takia että ois mukava tietää kuinka moni suhtautuu tähä asiaan jotenkin. Kiitos!
 
Jaaha

Joo.
Voin kommentoida.
"Britni" on ehkä joidenkin mielestä hyvä, mutta mielestäni se ei edes laula hyvin, saati sitten elä hyvin.
Onko juoppo ja tupakanpolttaja, huumeista en tiedä, kovinkaan hyvä esimerkki lapsille/nuorille.
Sitä paitsi, kun katsoo sen kuvia, niin ei saa hyvää vaikutelmaa, koska Britney ei edes viitsi huolehtia ulkonäöstään.
Tosin, eihän ihmisiä vain ulkonäön perusteella arvioida, mutta minusta elämäntavat sanovat jo aika paljon ihmisestä.
Eikä sekään ole kovin suuri saavutus, että on laulanut pienestä pitäen (olenhan minäkin laulanut 8) )
Toisaalta, radiossa ja julkisuudessa pysyminen vuosia on jo jonkinlainen saavutus, mutta sekin on Britneyn kohdalla sen ansiota, että hän aloitti uransa niin nuorena ja tuli sitä kautta tunnetuksi.
Ei, meikkiä ei tarvitse käyttää edes koskaan, jos ei halua. Mutta jos haluaa, niin voisi meikata huolella, eikä sutaista naamaansa nopeasti sotamaalausta, joka näyttää kuin olisi juuri noussut vedestä meikattuna (ilman vedenkestäviä meikkejä)
Hän voisi myös pestä hiuksiaan useammin, koska ne ovat kohta aivan kuin rastat.
Mielestäni Britney ei edes laula puhtaasti, ja hänen laulunsa ovat aikamoista vingutusta :| . Lisäksi hänellä on huono, jotenkin hmm... no, en osaa sanoa, mutta kuitenkin, huono ääni.
Tämä menee vähän off-topic, mutta voisit huolehtia enemmän oikeinkirjoituksestasi, koska tekstiä on todella hankala lukea ja kirjoitusvirheitä on runsaasti. Opettele käyttämään Isoja Kirjaimia, se auttaa huomattavasti.
 
Tämä näyttää sen laatuiselta keskustelulta että lukkoa tulee jos ei sekäy asiallisemmaksi. Ryhdistäytykää siis.
 
-Gimli- aika monia ärsyttää jos joku haukkuu lempibändiään-tai artistiaan, se on pakko hyväksyä.

En ole koskaan pitänyt Britneystä enkä hänen musiikistaan. Olen Angmarin Noitakuningattaren kanssa, ei Britneyllä ole hyvä ääni. Uusimmat biisit no niin miksattuja että voi luoja. Niin sanottua "vinkumista" mielestäni.
Vaikka onkin laulanut ihan pienestä asti, tuskimpa Britney kauaa enää säväyttää.
 
Mew sanoi:
Vaikka onkin laulanut ihan pienestä asti, tuskimpa Britney kauaa enää säväyttää.

Ja eipä taida olla ihan ainoa, joka on harrastanut esim. musiikkia lapsesta asti. Mielestäni ura alkaa olla kunnioitettava siinä vaiheessa, kun on tehnyt sitä koko elämänsä, ei viiden, kymmenen vuoden jälkeen. Sitä paitsi on noita paljon Britneytä paremminkin menestyneitä tähtiä ja vieläpä huimasti parempia musiikillisesti.
 
olen han minäkin musisoinut..mutta voisinko saada väkilllä hyvää palautetta..kiitos!


U-K Edit: Yksikin huutomerkki riittää.
 
:D
Joo, no täytyy myöntää. Olin fani sillon ku se renkutus näky ja pyöri MTV:llä.
(Baby one more time)
Mutta mutta.
En nykyään tykkää musiikista yhtään ja aika mauttomilla jutuilla on nykyään lehdissä pysynyt.
Tämä "pika-avioliitto vanhan ystävän kanssa" lähinnä nauratti.
Jos pitäisi parhaat biisit Britneyltä valita, niin eiköhän olis nämä biisit minkä takana ovat N.E.R.D-kaksikko.
 
-Gimli-: Kaikki "Britney is BEEST" tyyliset viestit poistetaan, että tiedät tästä eteenpäin.

Samat sanat kaikille. Ei ole suotavaa postata kahta viestiä perätysten, varsinkaan jos ei ole muuta sanottavaa, kuin joku yhden lauseen kiekaisu. Eri asia tietenkin, jos kyseisen ketjun keskustelu on kuollut ja haluaa herättää sen henkiin (viikon parin päästä).
 
Hei, tämähän on suurta sortoa "meitä" Britni faneja kohtaan. Miksei me saada tuoda julki ihkutustamme? ;)

Okej. Ei sitten.

Olihan Neiti B ihan kova sana silloin ku se tuli. Koska se nyt tulikaan, joskus silloin 90-luvulla. Neidin ekat biisit tuli julki ja radiot soitti niitä yötä päivää. Eipä ole pahemmin kehumista nykyisissä (tai vanhoissakaan) biiseissä, mutta miksipä olisi, en minä yleensäkään erikoisemmin tuonlaista musiikkia kuuntele.

Viihdyttihän Neiti B sentään nuorisoa vähän siellä ja täällä samaan tapaan kuin Spice Girlsit aikoinaan.
 
Itse olin aikoinani kohtalaisen suuri Britney-fani. Tarkoitan siis aikaa jolloin ilmestyivät Baby one more time ja (you drive me) Crazy. Toistakin albumia kuuntelin vielä innolla vaikka inhosinkin Stronger-kappaletta. Ilmeisesti musiikin vaihtuvat trendit pakottivat Britneyn muuttamaan tyyliä "pysyäkseen huipulla". Vaaleanpunaisen purkkapopin tilalle tuli tissien hötkyttelyä ja "seksikästä" vääntelehtimistä ja ääntelehtimistä. Mihin katosi lapsuuteni idoli tikkareineen ja saparoineen? Nykyisestä tyylistä en pidä, mutta käyttäväthän sitä muutkin artistit kuin Britney (esim. Christina Aguilera). Pika-avioliittoa yms. sekoiluja pidän julkisuustemppuna. Mielestäni söpö teinipoppari oli paljon parempi esimerkki julkkiksesta kuin tämä nykyinen juopotteleva ketkuttaja.

Olen Britneyn ilmeisesti uusimman sinkun (My Prerogative se taisi olla) kuullut muutamaan kertaan ja mielestäni se kuulostaa joltain muutavan vuoden takaiselta poikabändihitiltä. Mahtaako kukaan tietää mitä kappaletta tarkoitan?
 
No niin.En ole pitkään aikaan tänne mitään kirjoittanut,joten nyt on korkea aika lohkaista jotain.
Ensinnäkin,myönnän,kuuntelin Britneytä suunnilleen viisi vuotta takaperin.Syy oli yksinkertainen.Muutkin kuuntelivat.Nykyään naurattaa,kun muistelen,kuinka tosissani puolustelin Britneytä kriittiselle isoveljelleni.
Ei.En hauku neiti Spearsia hänen omasta mielestäni seksistisen ja mauttoman musiikkinsa tähden.Luojalle suurkiitos,ettei kotonani näy MTV:eetä.Hänen elämäntapansa ovat huonot,mutta hei,moni suomalainen ryyppää viikonloppuisin,polttaa tupakkaa etc.He eivät vain elä ah,niin ihanassa ja kamalassa julkisuudessa,joka sokeraa kuuluisan tyypin virheitä.

Ja niin.Onhan neiti Spears tehnyt saavutuksen:hän on huomattavasti pidempiaikaisempi ilmiö kuin Gimmel. :wink:
 
Joo, joskus uransa alkuvaiheessa saatoin sentään kuunnella "Britniä", vaikka en silloin mikään fani ollutkaan. Nykyään sen biisit on mennyt pelkäksi omituiseksi voihkinaksi, ei se ole mitään laulamista. Kyllä neidillä on ihan hauska OIKEA lauluääni, mutta miksi pitää äännellä kuin jossain seksiaddiktoituneen makkarissa? Tavoitteleeko Britney seksikkyyttä? Kovin on ainakin minun mielestäni kaikkea muuta kuin seksikästä. No aina ei voi voittaa, ei edes Britney.
 
Eärwen sanoi:
Olen Britneyn ilmeisesti uusimman sinkun (My Prerogative se taisi olla) kuullut muutamaan kertaan ja mielestäni se kuulostaa joltain muutavan vuoden takaiselta poikabändihitiltä. Mahtaako kukaan tietää mitä kappaletta tarkoitan?

Eikö tuo ole joku cover-biisi? En yhtään muista kenen alkuperäinen oli...

-Gimli- sanoi:
mutta voisinko saada väkilllä hyvää palautetta..kiitos!

Ei voi oikein antaa hyvää palautetta, jos ei sitä mieltä ole... En minäkään tykkää Britneystä ja sanon sen ihan suoraan. Ei kaikki voi olla faneja.

Minulla on Britneyn toka levy (taitaa olla venäläinen piraatti, en ihan tiedä, kun ostin sen kirpparilta aikaa sitten :D). Yhdessä jutussa Britney hehkutti, että "osallistuin yhden biisin kirjoittamiseen levyllä!" :shock: Wau. Nimittäin biisi on levyn lyhyin ja hitain, muistaakseni (Dear diarykö sen nimi oli..?), joten ei siinä paljon sanoja ole. Ihmeellistä.
Aika tyhmää Britneyltä ensin mainostaa olevansa niin puhdas pulmunen ja yhtäkkiä sitten ollakin joku skandaalitähtönen. Suurta show'ta koko juttu. Mutta kaikkihan sen on varmaan huomannut... Ei ole mun asia.
Mutta ei tuosta kannata enempää jaaritella :D
 
Mä en oikein tykkää Britney Spearsin laulusta, mutta enpä rupea sitä haukkumaan, koska se ei oo kivaa... :!:
 
No onpa melkoista souvia tämä keskustelu :p
Itselläni ei ole mitään mielikuvaa siitä, milloin neiti Spears pongahti julkisuuteen, enkä oikeastaan ole kiinnittänyt häneen suurempaa huomiota millään tavalla. Tämä johtunee neidin kappaleista, jotka kuulostavat toistensa identtisiltä kopioilta, jos mukaan ei lasketa pieniä muutoksia melodioissa, tempossa, sanoituksissa ja musiikkivideossa, jossa täti vähentää vaatetta sitä mukaa mitä enemmän suosiota tulla tupsahtaa. Lauluäänikin on ollut aina lähempänä.. öh, en keksi sopivaa synonyymia. Pyykkipoika nenässä?

Hän ei ole koskaan onnistunut kertakaikkiaan millään tavalla vakuuttamaan minua täyspäisyydestään. Näen vain aivottomia lööppejä, joissa puhutaan milloin mistäkin siippakokelaista tai jostakin muka-kohahduttavasta järkytyksestä. Tyhjä julkkis.
Hän on sanonut edustavansa naisellisuutta, mutta surullisen usein koulutalossamme pyörivästä musiikkitelevisiosta neitokaisen yhden videon nähtyäni tulin seuraavaan tulokseen: Meillä on tietynlainen ero mitä tulee mielikuviimme naisellisuudesta.
Minä en näe naisellisuutta siinä, että kömmin lattialla vesikauhuisen näköisenä kielelläni omaa kehoani lipoen ja pukeutuneena peittävyydeltään lähinnä hyttysverkkoa vastaavaan kostyymiin.
 
Tix sanoi:
Minä en näe naisellisuutta siinä, että kömmin lattialla vesikauhuisen näköisenä kielelläni omaa kehoani lipoen ja pukeutuneena peittävyydeltään lähinnä hyttysverkkoa vastaavaan kostyymiin.
:D OSUVASTI SANOTTU, heheheheee.... :D
Samaa mieltä, sitä on oikeestaan vaikea sanoa mitä ihmeellistä siinä "tädissä" on...
Laulaa se ei osaa mitenkään eritysen hyvin, ulkonäkö (vaikka eihän se siitä ole kiinni mutta sillähän moni, valitettavasti, sitä kuuluisuutta saa) on rappeutunut huomattavasti, niinkun moni jo sanoikin, ja sen musiikki ei ole edes sen omaa.
Tarkoitan että se ei tietystikään sitä itte tee mutta vielä kaiken lisäksi se on päässyt "parras valoihin" mm. my porogative: ansiosta (joka ei oo sen oma) ja sitten tietysti madonnan ansiosta nimittäin sen kuuluisan "pussaus kohtauksen" (ja yhteisen biisin) jälkeen! muistaako kukaan että madonnahan pussasi MYÖS Christina Aquileraa :?: :!: ei taida...
 
Kyllä, Britney on viihdyttänyt jonkin aikaa koko ajan radiossa ja televisiossa soivalla musiikillaan nuorisoa ja kenties varttuneempaakin väkeä, mutta saman ovat tehneet sadat ja tuhannet artistit ennen häntä, yksitellen pudoten unohdukseen kun seuraava povipommi tai herra Keho ottaa heidän paikkansa. Sellaista tämä nykyinen kehitys tuppaa vain olemaan. Vaikka Britney onkin sitkutellut tietoisuudessamme hieman keskivertolaulajaa pidempään, en usko että häntä muistellaan vielä vuosien jälkeen hartaudella. Itse aivan hämmästyin kuin neiti teki uuden levyn ja tajusin ettei hän ollutkaan vielä kadonnut kokonaan.

Se mitä kyseisen neidin elämäntapoihin ja sekoiluihin tulee, samapa tuo minulle. Esimerkin näyttäminen olisi tietysti etenkin nuorison idolina tärkeää, mutta minulle itselle henkilökohtaisesti merkitsee useimmiten eniten musiikki. Minulla on itseasiassa useimmiten tärkeää, että tiedän itse artistista mahdollisimman vähän, sillä ihailen hänen tekemäänsä työtään, en välttämättä heitä ihmisenä. Etenkin vanhoissa bändeissä joskus 60- ja 70-luvuilla mukana olivat usein huumeet ja viina. Halveksun syvästi heidän elämäntapojaan ja käytöstään, mutta silti voin ihailla heidän musiikkiaan ja pitää siitä.

Oleellista onkin siis se, ettei Britney kuulosta minun korvaani mitenkään kovin miellyttävältä. En ole pitänyt hänestä koskaan, enkä usko että mikään mahti maailmassa saa minut koskaan hänestä pitämäänkään. Lauluääni, tyyli, esiintymistapa -yksikään näistä ei ole valloittanut sydäntäni tai hätkähdyttänyt erikoisuudellaan. Se siitä.
 
Lómelindi sanoi:
muistaako kukaan että madonnahan pussasi MYÖS Christina Aquileraa :?: :!: ei taida...

MusicTVn uskollinen katsojakunta ja koko internet.

Spears ja Aguilera ovat kyllä aivan samanlaisia pop-prinsessoja suosionsa huipulla, mitä nyt Britney tuntuu hölmöilevän enemmän. Minulla ei ole mitään näitä pop-prinsessa brändejä vastaan, mutta mieluummin kyllä kuuntelen jotain muuta. Eniten häiritsee se, että nämä laulajat pyrkivät Chermäiseen "erikoiseen" tyyliin, joilla heidät helpommin tunnistaisi. Moinen tyyli on pidemmän päälle erittäin rasittavaa kuunneltavaa.

Ai niin, edelliseen liittyen musavinkki. Kuunnelkaapa Local H orkesterin "Toxic" coveri. Oli mieluisa yllätys, kun lyriikoistakin sai selvää.
 
Ylös