Children of Bodom

Arawen

Hobitti
Kuka tykkää tai tietää tällaisen bändin kuin Children of bodom? haluaisin mielipiteitä tästä bändistä.

mä ainakin tykkään bodomin musasta, sen uusimmas levys Hate Crew Deathroll, on kaks hyvää biisiä, Needled 24/7 ja Bodom beach terror, sitten tykkään näistä biiseistä (ei kaikkia mist mä tykkään): Silent Night Bodom Night, Hatebreeder, Every time I die, hate me, Follow the reaper, täs oli jotain biisei, mitkä niin sanotusti uppoavat muhun.
 
Minä pidän paljonkin bodomista. Siinähän on suomen paras sähkökitaran soittaja (ainakin minun mielestä). :roll: Hyviä kappaleita en jaksa luetella, listasta tulisi liian pitkä, mutta paras kappale on Black widow tai hatebreeder :twisted:
 
Jostain kumman syystä sitä tuli tuossa muutama vuosi sitten kuunneltua paljonkin... Rakastan Bodomin musiikkia! ..jos suljen korvani "laululta".. Ehdottomasti paras sähkökitaristi,kyllä, mutta minuun ei oikein kolahda tuommoinen karjuntahevi.. laulajana mielipiteeni on ehkä muodostunut vähän liian..noh tällaiseksi... mutta mielestäni jos laulaa niin pitäisi Laulaa! Mutta kyllä bodomia kuuntelee.. :twisted:
 
Ihanaa, vapauttavaa musiikkia!! :twisted: (eli ainakin bändin musiikista pidän, Laihon karjuminen ei kuitenkaan joka tilanteessa ole välttämättä vapauttavaa..)
Eli kyllä, kuuntelen ja pidän CoB:ista. Vaikken kyllä omistakaan kuin 2 cd:tä, mutta kyllä silläkin pääsee alkuun, toinen on se uusin, Hate Crew Deathroll ja Hatebreeder.. ja tämä uudempi matsku on minusta parempaa. Laiho on todella mahtava kitaristi.

Korjailin hieman sanavalintojani..
 
Arawen sanoi:
Kuka tykkää tai tietää tällaisen bändin kuin Children of bodom? haluaisin mielipiteitä tästä bändistä.

Tiedän, en tykkää. Tasapaksua moskaa.

Laiho voi teknisesti olla varmaan ihan hyvä kitaristi, mutta mitä joku teknisyys auttaa kun ei ole pätkääkään tyylitajua.
 
[KIISTÄN KAIKEN TÄSTÄ]
Mä en hirveesti tiedä tästä bändistä... [TÄHÄN]
Alexander muuten opettaa Musiikkikoulu Tauko :ssa.
Meitsi käy siellä tosin en Alexanderin tunneilla. :-(
Yks biisi mikä kolahtaa ja lujaa on HELLION.
Upee kertsi ja hienoa kitaraa!
[SEKÄ TÄSTÄ]Vaikken minäkään hirveesti tämän Genren musiikkia kuuntele on tämä ihan hyvä bändi. [TÄHÄN]
CoB on yhden rinnakkaisluokkalaisen suosikkibändi!
Se kuuntelee melkein aina joko Bodomia tai Cradle of Filth :iä... (niinkuin minäkin teen nykyisin :roll: )
 
Pekka K. sanoi:
[
Laiho voi teknisesti olla varmaan ihan hyvä kitaristi, mutta mitä joku teknisyys auttaa kun ei ole pätkääkään tyylitajua.

Taitoa löytyy, mutta musa on niin tyylitöntä/tasapaksua. Roope on paljon kovempi ja on suomen ainut oikea kitaristi. Ynkkä on Ynkkä ja toista Ynkkää ei voi olla
 
Pidän kovasti ja olen nähnyt jopa livenäkin kahteen otteeseen.
Bändiä olen kuunnellut jo ensimmäisen levyn ilmestymisestä asti ja hyvältähän tuo uusinkin lätty kuullostaa.
 
Overlord MC sanoi:
Yks biisi mikä kolahtaa ja lujaa on HELLION.
Upee kertsi ja hienoa kitaraa!

Tämä taitaa olla alunperin WASPin kappale. Hieno biisi, en ole onneksi tuota Bodomin versiota kuullut.
 
Bodom vetää livenä kyllä melkosen hyvin. Ainakin parin päivän takaisessa Sauna Open Airissa soundit oli kohdallaan ja tunnelma oli katossa. Bodomin ainoa Suomen keikka tänä vuonna..
 
Bodom on aika okei bändi: Kyllä sitä kuuntelee jos jotain siihen suuntaan etsii, mutta mistä _en_ Bodomissa pidä:

Ne järkyttävät pimputukset.. hurr
Jos ne jättäisivät sen pois, voisin kuunnella oikein innolla ja ihailulla, mutta aina kun se sisikuntaa kuristava keyboardi iskee oman osuutensa peliin, nousevat karvat pystyyn ja naamalle tuskainen irve.

Laulu: se on örinäksikin hirveää, en tosin tiedä millaiseksi menee nyt kun Aleksi jätti bändin, mutta toivottavasti parempaan suuntaan. Laulaisivat vaikka ihan äänellä, kyllä siihenkin jonkun löytää. Ja vielä kerran: Kun tajuaisivat vielä lempata sen nykyisen pimputtimensa pellolle ja ostaisivat kunnon kosketinsoittimen... Piano on kaunis vekotin.

Suomesta löytyy kyllä (omaan mieleeni :? ) laadukkaampaakin metallia ja ulkomaille suntaan matkani jos jotain ylivertaista haluan kuulla.

Mieluummin vaikka Sibeliusta, se on aivan taivaallista musiikkia :wink:

CoB:n biiseistä minuun on iskenyt vain "bed of razors" , ei niinkään musiikin kannalta, mutta lyriikat..
 
Ja mitähän mulla on menny ohi.. Alexi Laihoko jättänyt Bodomin??!! Miksi se niin olisi tehnyt?

Vai tarkoitatko kenties ex-kitaristi Kuoppalaa?
 
En ole kovin paljon kuunnellut, mutta olen pitänyt siitä mitä olen kuullut. Voisi varmaan jonkun compact discinkin hankkia....
Ja Bodomissahan on sitä aitoa oikeaa karjuntaa. Ei mitään säälittävää kiljumista, jota jossain muualla maailmassa harrastetaan vaan aitoa oikeaa örinää :twisted: .
Mutta ei Bodomi silti Spice Girlsiä voita!
 
Linéwen sanoi:
Jostain kumman syystä sitä tuli tuossa muutama vuosi sitten kuunneltua paljonkin... Rakastan Bodomin musiikkia! ..jos suljen korvani "laululta".. Ehdottomasti paras sähkökitaristi,kyllä, mutta minuun ei oikein kolahda tuommoinen karjuntahevi.. laulajana mielipiteeni on ehkä muodostunut vähän liian..noh tällaiseksi... mutta mielestäni jos laulaa niin pitäisi Laulaa! Mutta kyllä bodomia kuuntelee.. :twisted:

Samoilla linjoilla Linéwenin kanssa. Toisaalta kuitenkin karjuntatyyli sopii musiikin kanssa yksiin enemmän kuin esim Manowar hempeily.Monet sanoitukset on jo tulostettu ja monia varmasti tulee lisää :wink: .Mutta vaikka bodom olisi kuinka örinää niin jos joku yrittää sanoa ettei(osassa) kappaleissa ole sitä niin sanottua sanomaa niin on todella way väärässä. Jokaisella on kappaleita jotka ovat vain suoraa lesotusta(Eminem hyvin hyvä esimerkki) mutta sen huomaa että niissä myös on syvällisempää ideaa. Se vain sanotaan eritavalla kuin pop rockissa.
 
mä tykkää bodomista, en oikeestaan muuta musaa kuuntelekaan. Every time I Die on ihan paras biisi mut en voi väittää etteikö bodomin muutkin biisit olis hyviä. Mul on kyl vaan yks levy Follow The Reaper mut mun kaveril on kaikki bodomilta ilmestyneet levyt :D
 
..ja kaikkien pitää sitten ehdottomasti tulla Jyväskylään, kun Bodomin herrat saapuvat 27.8 Lutakkoon. Ovat ne livenä sen verran mahtavan kuuloisia, että sitä ei todellakaan voi jättää välistä!

//muoks Ja tietenkin mä aluksi sitten olin laittanut päivämäärän väärin.. hyvä minä :D
 
Jepjep, lisäksi Bodomit heittävät keikkaa Helsingin Tavastialla 25.8 ja Nivalan Tuiskulassa 28.8.
ellei nyt aivan väärin mennyt.
 
Tykkäsin kahdesta eka levystä, niissä oli raivoa ja energiaa sopivasti. Follow the Reaperinkin ostin, mutta jostakin syystä en oikein ole jaksanut kuunnella sitä. Ehkä se jotenkin on ruvennut toistamaan itseään. Kaksi ekaa riittävät mulle hyvin. Mutta Bodomissa iskee nimenomaan sellainen tietty asenne, aitous ja melodisuus. Sanat nyt eivät ole kovin syvällisiä, mutta jos on tarpeeksi p*ska olo, niin kyllähän ne tehoavat.
 
narbeleth sanoi:
Jepjep, lisäksi Bodomit heittävät keikkaa Helsingin Tavastialla 25.8 .

Ihanko totta. Mikä tieto. Tätä vaalin. Sinnehän voisi vaikka suunnata ellei joku nyt satu kuolemaan samaan aikaan. Mahtavaa.
 
kuka oli 11.6. sauna open air festareilla? mä olin koska Bodom esiinty siellä :) oli siel myös NIghtwish ja Thunderstone, Finntroll ja mikäs muu? en muista, noi siel ainakin esiinty...

mut siit bodomista, ne on aivan samperin hyviä livenä sekä levyllä. Mä en voi nykyään olla kolmea päivää pidenpää kuuntelematta bodomia kertaakaan... mut uudesta sinkusta... kenellä on se Trashed, Lost & Strungout? mulla on se, ostin heti ensimmäisten joukossa :D kannattaa mennä ostamaan se nimittäin se on aivan hemmetin hyvä :!: biisit ovat Trashed, Lost & Strungout ja Andrew W.K:n She Is Beatiful coverina :twisted:
 
Ylös