Disturbed

Vegetto

Hobitti
En voi uskoa että Disturbedista ei ole tehty omaa topiiccia :o

Mahtavaa musiikkia sen voin sanoa ja vannoa :D
Biisien musiikki on aivan parasta luokkaa (useimmat)
Sanoitusta pääsette katsomaan osoitteeseen http://www.azlyrics.com/d/disturbed.html

Mitä mieltä olette Disturbedista?
Onko se kauheaa musiikkia vai ihan parasta??
Olisi mukavaa jos perustelisitte vastauksenne, kiitos.

Pistetään nyt keskustelu käyntiin
:grin:


//Nerwende ei voi uskoa että otsikossa on säilynyt kasa huutomerkkejä näinkin pitkään. Otin ne nyt pois.
 
Juup tutustuin Disturbediin tossa kuukausi sitten kun kaveri siitä hehkutti :wink: Kuulin pari niitten biisiä eikä oikein sytyttänyt, mutta sitten kun kuuntelin pari kertaa uudestaan, huomasinkin että ne onkin loistavia biisejä! Kunnon mättömeininkiä ja laulaja on yks parhaista tän genren laulajista mitä oon ikinä kuullu! Sen jotkut äännähdykset on omaperäisyydessään aivan loistavia...

En oo yhtään levyä ostanu, vaikka oon sitä jo vähitellen harkinnutkin..
Parhaiten toimivia biisejä on mun mielestä ainakin Stupify, Liberate ja Down With The Sickness... :p

Mitä levyä suosittelisitte näin ensiostoksi jos siihen nyt vaivautuisin..?
 
Ten Thousand Fists ehkä.. Deify on aivan paras biisi kun on liikkeessä pistää kovalla tulemaan.

Mullakin oli vähän tota "aika kamalaa melua" aluksi näiden kamasta.. sitten iski rajusti, hommasin tuon levyn ja kyllä puolet biiseistä ainakin maittaa mainiosti.


p.s tiedättekö muuten että stone cold steve austinin tunnusmusiikki on disturbedin tekemä? :grin:
 
Distubedin musiikkia löytyy yksi CD, Indestructible, jonka ostin alennusmyynnistä. Kesällä olin kuullut radiosta Inside the Fire'a ja ajattelin kokeilla onko muutenkin kuunneltavaa musiikkia. Olihan se, omasta mielestäni jonkinmoista taustamusiikkia, joka ei ihan iske, mutta kutkuttaa kuitenkin. Ja CD'n loppupuolen biisit muistuttavat minusta KoRn'a.
 
Ylös