Fanitutkimus

aya-

Hobitti
Olen tekemässä osana medianomitutkintoni lopputyötä kyselyä TSH fanien keskuudessa. Tarvitsisin kyselyyni vastaamaan siis asialleen omistautuneita faneja.

Jos kiinnostaa, niin kirjoita minulle sähköpostia osoitteeseen aija_soivanen yahoo.com. Lähetän kyselyn sinulle sitten sähköpostitse. En kysele muita henkilötietoja kuin iän ja sukupuolen, joten voit vastata myös anonyymin sähköpostin välityksellä.

Ei roskapostia, kiitos.

Aija

ps. 5.9. Uusi Kino: Jonottajat. Dokkari, jota kuvasimme Kuninkaan paluun jonotuksesta.
 
Omia viestejään voi muokata, tosin korjasin jo virheen :) Poistin lisäksi @-merkin, etteivät kaikenlaiset netissä kiertävät sähköpostiosoitteiden kerääjät osaa napata tuota niin herkästi. Majatalo kun on julkisesti luettavissa.

Huomaa että voit käyttää myös Käärmeen yksityisviestijärjestelmää hyväksesi, voit laittaa profiilista päälle asetuksen jolloin saat sähköpostiisi ilmoituksen uusista yksityisviesteistä. On myös luultavasti helpompaa kuin sähköpostin kanssa saikkaaminen ja viestit menevät varmasti perille asti :)
 
Kiitos Merri :)
Tarvitsen yhä vastauksia.. tavoitteena olisi 30 vastaajaa. Joitakin vastauksia olenkin jo saanut. Kiitoksia niistä!
 
En tiedä itsekään sen tarkemmin, kun Yle ei ole ilmoitellut. Mut eikös nuo Uuden Kinon jutut tule aika myöhään illalla (jotain 23:00 tms.) TV1:ltä.. Ilmoitan tarkan ajan, kun sen tiedän.
 
Slaitisti puffia, mutta faneja kannattaa varmaan koettaa "kalastaa" myös meillä Risingshadowissa. Ei tule välttämättä niin homogeeninen otos. :)

(Okei, ollaan yleisemmin spekulatiivisen fiktion saitti, mutta paljon on Tolkien-faneja meilläkin käyttäjinä.)

Piis out.
 
Kiitos kaikille vastaajille. Nyt en enää tarvitse uusia vastajia kyselyyni. Ne, joille olen kyselyn lähettänyt voivat palauttaa sen vielä tämän viikon torstaihin mennessä.
 
Ylös