Finncon 23 Tampereella myyntipöytä

Ehdin viimein katsoa ohjelman läpi. Lauantaina on kieltämättä enemmän kiinnostavaa ohjelmaa, joten sieltä löytyi vain yksi sopiva kolo pöytävuorolle. Sunnuntaille laitoin yhden vuoron.
 
Myyntipöydälle näyttäisi olevan vielä tarpeita lauantaina klo 10-14 välillä sekä sunnuntaina 10-11 välillä.
Itse saavun lauantaina Tampereelle vasta yhdentoista pintaan, joten en ehdi noille aamun vuoroille.
 
Tullenen paikalle, mutta pitää vielä varmistua asiasta, ennen kuin lupaudun pöydän taakse. Joka tapauksessa voinen olla myyntipöytävuorossa lauantaina.
 
Laitoin itselleni lauantain vuoron klo 13-14. Kolme vuoroa on vielä sitä ennen aikavälillä 10-13.
 
Mulla on conissa käynti ollut vähän mielessä, joten jos myyntivuoroihin tarvitaan edelleen ihmisiä niin sitten voin ainakin tulla 😊
 
Mulla on conissa käynti ollut vähän mielessä, joten jos myyntivuoroihin tarvitaan edelleen ihmisiä niin sitten voin ainakin tulla 😊

Vuorot on täytetty. Toki siellä on tuplavuoroja, niin voi käydä pöydän takana kysymässä, jos joku haluisi vapautua aikaisemmin :)
 
Yllytimme Pippinin kanssa toisemme naamiaisiin/pukukilpailuun. Se alkaa klo 17.00, joten meidän täytyy livistää pöytävuoroltamme hieman etuajassa. Pöytäpäivystyksemme on ilmeisesti muutenkin tarkoitus lopettaa klo 17?
 
Minulla on hämärä muistikuva, että jossain vaiheessa olisi ollut puhe yhdessä syömään menosta lauantaina conin jälkeen. Junani kotia kohti lähtee klo 20.04, joten jos jotain syömätoimia on luvassa ennen sitä, olen kiinnostunut osallistumaan.
 
Joo, pöytä suljetaan klo 17. Varasin Ravintola Borneosta kabinetin 18.30-20. 16 mahtuu. 10 pitää saada. Nopeat syövät hitaat.


Nyt ilmoittautunut
1. Mic
2. Freyja
3. Isilmire
4. Heathertoes
5. Samo
6. Lehtis
7. Pagba
8. Kointähti
9. Miccoh
10. Halti
11. Inkeri
12 olorin
13. hanna
14. pippin
15. Súlien
16. Jaana
 
Last edited:
Hanna ja Pippin tulee Borneoon!

Naamiaisista tuli infoa, että kokoontuminen on klo 16.30. Haluaisiko joku tulla pöytään meidän tilalle viimeiseksi puoleksi tunniksi?
 
  • Like
Reaktiot: Mic
Lisäsin Súlienin Micin listaan. Yksi paikka jäljellä ravintolapöytään.
 
Ylös