Haaste #2: Kesäyön unelma!

Steelsheen

teräskiiltovotjake
Tähän vuodenaikaan on koko ajan niin valoisaa, että vähemmästäkin menee sekaisin. Mikä on sinun kesäyön unelmasi? Mistä haaveilet aamuyöllä, millainen olisi unelmiesi kesäyö? Vapaa tulkinta sallittua. Piirrä, valokuvaa, huovuta. Aikaa 12.7. saakka, mutta siitä voidaan neuvotella.

Mulla on vähän ällösöpö olo. Ehkä se menee ohi..

Työ Seinälle, linkki alle. Taidehaaste-tagin käyttäminen hymyilyttäisi, ainakin minua. Kuten myös runsas osanotto :)

//Äänestys käynnissä ensi sunnuntaihin!

Purjehdus
Pala sisintä
 
Ug, minä ajoissa!
Purjehdus.
Toivottavasti muutkin olisivat ajoissa, koska heinäkuussa ensimmäisen viikon jälkeen en pääse esim. äänestämään suosikkia kovinkaan suurella todennäköisyydellä. :D
Tein tämän suunnilleen päivässä. Kun olin päättänyt aiheen ja vähän suunnitellut, tämä syntyi yllättävän nopeasti. Opin myös, että vesivärilehtio on välttämättömyys. Onneksi kuvasta ei taida näkyä, että paperi meni aika kiharalle veden kanssa vehkeilemisen jälkeen.
 
Neuvottelin juuri itseni kanssa lisäaikaa tälle 26.7. saakka, ja menköön tämä myös muistutuksena. Nyt osallistumaan! :)
 
Olettepa te laiskoja!
Ehdin murehtia, etten pääse äänestykseen, ja nyt kun pääsen sittenkin nettikahvilasta käsin, kukaan muu ei ole tehnyt työtään...
No, onhan Käärmeessa muutakin tekemistä. ^_^
 
No niin, totta kai tämäkin unohtui. Aihe on omalle kohdalle aika paha, en keksi oikein mitään :roll:

Pitää katsoa jos saisi edes jotakin aikaan...
 
Ilmeisesti emme. Anteeksi krooninen myöhästely [22] Minunkin piti osallistua, mutta tulin sitten kipeäksi ja sitten oli kaikkea.

Isot kiitokset Dracaenalle ja Anewielhille hienoista töistä. Nyt äänestämään ja kommentoimaan :)
 
Joo, sori, nyt ei vaan saanut mitään aikaiseksi. Ensi kerralla sitten :)

Hyvä että edes Dracaena ja Anewielh osallistuivat haasteeseen hienoilla töillään! *taputtaa*
 
Onnea Dracaenalle äänestyksen voitosta!

Seuraava haaste alkanee joskus kuunvaihteen kieppeillä, silloin toivottavasti joku inspiroivampi aihe :p
 
Kiitos! :)
Täytyy kyllä sanoa, että harmitti suuresti tämä osallistujamäärä. Olisin mielelläni nähnyt lisää töitä, etenkin kun itse tein omani vaivalla. Vielä enemmän tulee harmittamaan, jos seuraavaankaan ei osallistu useampi... (ja kun lohikäärmettä kovasti harmittaa...)
 
Minultakin suuret onnittelut sinulle, Dracaena! Ansaitsit voittosi :)

Nyt alan minäkin odottelemaan seuraavaa haastetta, toivottavasti osallistujia on silloin runsain mitoin!!
 
Ylös