Haluatko vaihtaa nimimerkkiä? Ilmoita siitä täällä.

no voisikos sen vaihtaa tämmöiseen muotoon: -Ayane-
ei oo sama nimimekki :)
ärsyttää ku mä haluisin sen nimimerkin mutta kun se tyyppi jolla se on, ni se ei oo kirjottanu ainuttakaa viestii tänne ja mä oon aktiivinen ja käyn tääl jokapäivä :x
eikös semmoset käyttäjät vois poistaa täält kokonaan ku eivät edes käy tääl :?
 
Arwyn, olen samaa mieltä. Tosin jokaisella on oikeus olla täällä. Itsekin olisin tahtonut nikkini Idriliksi, mutta joku joka ei kirjoittele yhtään , oli varannut sen :x (tosin hyvä niin, tämä on minusta parempi, siis LilŽArwen). Ei pahalla ketään kohtaan.
 
Rapidforumin aikaan eli, vanhassa Vanhassa Lohikäärmeessä meillä oli varmaan 20 erimuotoista Arwenia, milloin mitenkin väännettynä. Kukaan ei oikein koskaan pysynyt kärryllä siitä, kuka heistä milloinkin kirjoitti. Nykyisin ei siihen haluta, vaan haluttaisiin, että jokaisella olisi persoonallinen nimi, jota toisella ei ole. Eli eli, nimimerkkiäsi en ainakaan --Ayane-:ksi muuta juuri tästä samasta syystä, mutta jos keksit jotain persoonallisempaa ja ennennäkemätöntä, niin sitten.


Muuten se, että joku ei tänne kirjoita, ei tarkoita sitä, että hän ei olisi aktiivinen. Jotkut ovat kenties rekisteröityneet tänne vain lukeakseen aiheita ja jotkut eivät vain ole vielä aktivoituneet. Ja koska Ayane on rekisteröitynyt tänne kesäkuun alussa, niin täytyy odottaa ainakin koulun alkuun, ennenkuin ei-aktiivisuuden takia voisi ketään poistaa. Kesälomien aikana kun ei ketään kannata mennä poistelemaan, paitsi häirikkötapauksissa.

PS. Voithan kysyä Ayanelta sähköpostissa, että jos hän vaihtaisi nimensä, että sinä saisit sen. Kunhan teet sen riittävän kohteliaasti, niin saattaisi vaikka myöntyäkin. :)
 
kiitos neuvosta. olet oikeassa että ei ketään voisi heittää ulos sen takia, että ei vaan kirjoita tänne.
taidampa kysyä jospa hän vaihtaisi nimimerkkinsä,mutta epäilen että hän ei suostu. :(
 
HEI! :idea: "oivallus" :idea: voisitko vaihtaa sen sitten tämmöiseksi? :
ninja girl Ayane
se olis melkein eri nimi :wink:
no mä haluun oikeesti sen nimen,ole kiltti ja vaiha se semmoseks :(
mä pyydän ja kumarran..
ole niiiiin kiltti..
tämän kerran..
 
tällainen mitätön ja pieni muutos...
nimen ensimmäisen kirjainen, eli ässän jos oisi muuttaa isoksi kirjaimeksi
savanna -> Savanna

Kiitoksia! *ihailee isoa ässää*
 
Ylös