Hammerfall

Geldron

Hobitti
Kukaan kuullut kyseisestä yhtyeestä? Kyseessähän on Power-metallia soittava bändi Ruottin maalta. Jos olette kuulleet niin tänne mielipiteitä ja keskustelua bändistä. Tässä olisi linkki bändinkotisivuille (niille jotka sitä eivät vielä tiedä):


http://www.hammerfall.net/main.html

Musiikki näytteitä uudelta levyltä löytyy kahden kappaleen verran oikeasta yläkulmasta tuolla sivulla.
 
Vähän huonosti (eli ei ollenkaan) on tämä keskustelu lähtenyt käyntiin. Joten jos siis jos olette kuulleet jotain bändistä niin mielipiteitä ja sun muuta mieleen tulevaa keskustelua kyseisestä bändistä.
 
Joo, no jos minä nyt uskaltaisin tänne vähän mielipiteitäni kertoa.
Vasaraputoaa!

Aluksi vaikka sanotaan että ihan jees bändi, ei mitään suosikkejani mutta jos sankarihevi linjalle lähdetään niin kyllä tämä menee parhaiten Manowarin vierellä. Levyt on kuunneltu paria ensimmäistä lukuunottamattaj kyllähän nuo sisältävät monia mukavia ralleja. Uusin plätty on tällä hetkellä se ykköslevy.
Mahtipontista ja genrelleen uskollista musiikkia. Jotenkin kuitenkin tuntuu että bändi on jämähtänyt paikalleen mutta voi vika olla kuunteliassakin. Pojat ovat kyllä "teknisesti" kehittyneet melkopaljon, mutta ne itsebiisit tahtovat puuroutua.

Jatkakaa.
 
Saatiinhan tänne joku kirjoittamaan. Itse en ole ehtinyt tutustua vielä uusimpaan levyyn (Threshold). Pitäs se kyl käydä ostamassa. Harmi vaan kun nuo Hammerfallin Suomen keikat siirty jonneki hamaan tulevaisuuteen Cansin leikkauksen takia. :(

Raise the Hammer!
 
Juu, Hammerfall on ihan jees. En varsinaisesti kuuntele, mutta yksittäiset biisit, kuten bändin nimibiisi ovat ihan loistavia. Kunnon vanhan ajan power metallia. Keikalla näin, kun lämppäsivät Stratovariusta joskus, ja olivat melkein parempia kuin itse pääesiintyjä.
 
Ylös