Husky Rescue

Vimes

Kiltti kallo
Konnavahti
Kuinkahan moni täällä on tutustunut kyseiseen bändiin tarkemmin? :) Minä olen viimeaikoina kuunnellut tätä Country Falls -albumia ja ihastunut.

Ensimmäisen kerran kun kuulin Husky Rescueta, ajattelin "ei, ehei, aivan liian rauhallista musiikkia minulle". Vähän aikaa sitten kuitenkin kuulin levyltä kappaleen The Good Man, ja se oli niin vaikuttava että oli pakko kuunnella loputkin biisit. :) The Good Man oli ensimmäisellä kuuntelukerralla jotenkin hupaisa, mutta seuraavilla kerroilla jo koskettava... Muita mielikappaleita levyltä tällä hetkellä ovat Summertime Cowboy sekä New Light Of Tomorrow. Myös Sunset Drive kestää kuuntelemista monestikin päivän (ja varsinkin illan) aikana.

Bändillä on aika vinkeät nettisivut, sielläkin sanotaan että musiikki on melankolista mutta siinä on toivoa (vapaasti suomennettuna). Minusta Country Falls -levyä on näin talven kynnyksellä nautittavaa kuunnella ja katsella pimeää maisemaa.

Oletteko olleet Husky Rescuen keikoilla? Olen kuullut että tämä on livebändinä hyvä, onko teillä mielipiteitä? Itse en ole keikoille vielä innostunut, tai oikeastaan ehtinyt innostua. Mutta olisi kiva kuulla kontulaisten kokemuksia. :)
 
Muistaakseni Husky Rescue oli Provinssissa, mutta se meni päällekäin jonkun tärkeämmän kanssa. Enpä ole keikalla käynyt, tekisi mieli kyllä.

Summertime Cowboy on soinut jo aika pitkään, ja tykkään siitä ihan älyttömästi. Letkeä meininki, kivaa kesämusiikkia.

En ole vielä tota levyä hommannut itelle, vaikka koneelta se taitaa melkeen kokonaan löytyä.. Pitäis muistaa ostaa.
 
Tutustuin bändiin vahingossa Last.fm:n kautta jokin aika sitten. Bändin uusin albumi Ghost Is Not Real on siellä kokonaisuudessaan kuunneltavana. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan. Husky Rescuen musiikki on todella kaunista, tunnelmallista ja leijuttavaa. Täytyisi hankkia tuo levy jossain vaiheessa ihan omaksikin.
 
Ylös