Incubus

nessa

Hobitti
Nonniin, nyt vasta sain aikaan tehtyä tämän topicin, ja käsitelkäämme bändiä Incubus. Ehkäpä suurin suosikkini kaikista yhtyeistä, tai yksi suurimmista. Olen tässä popitellut uusinta levyä A crow Left Of The Murder. Vanhoista on Make yourself ja Morning Wiew. Tykkään Brandonin äänestä (ei sitten aleta sitä ihqtusta siitä miten se on...), ja siitä miten biisejä on useimmiten helppo kuunnella.
Ette muuten kukaan ole lukeneet Saundia niin tarkasti, että siellä luki incubuksen tulevan Suomeen alkukesästä :shock: . Pitääkö kukaan muu tästä pändistä?
Niin ja hyviä biisejä minä en ala erottelemaan, koska kuuntelen koko cd:n aina kerrallaan. Tulin siihgen tulokseen, että pändi on tällähetkellä minun suurin suosikkini.
 
Hitsi, mietinkin juuri tässä muutama päivä sitten, että bändi ehdottomasti ansaitsee oman aiheen.

Kerro nessa heti, että minkäslainen tuo uusi levy on? Ilmeisesti hyvä, mutta onkos muuttunut johonkin suuntaan aiemmasta?

Itselläni on levyt S.C.I.E.N.C.E. ja Morning View. Make Yourself on pitänyt jo pitkän aikaa lisätä hyllyyn, mutta on jäänyt ostamatta jostain syystä, liekö laiskuus takana.
Tuo S.C.I.E.N.C.E. on noista kahdesta minun suosikkini, ja siinä kyllä kuuluu Mike Pattonin ja Faith No Moren (jopa Mr. Bunglenkin) vaikutus taustalla. Summer Romance on yksi ehdoton suosikkibiisini. Make Yourselfiltä lemppareita ovat Nice To Know You, Wish You Were Here, Just A Phase ja Echo.. Drivekin on muksa biisi, vaikkei sitä tuolla levyllä olekaan.

Brandonin ääni tosiaan on kiva, ja bändillä on jotain sellaista omaa räväkkyyttä mistä tykkään. Uusi sinkku Megalomaniac on hyvä. Tykkään tosiaan enemmän bändin vanhemmasta tuotannosta, mutta kyllä uudempikin on aika loistavaa.

Luin tuon huhun Soundista, ja huhuhan se vasta tosiaan oli.. Tarkempaa tietoa asiasta ei ainakaan minulla ole, mutta toivottavasti pitää paikkansa (tulisivat Provinssiin!).
 
Incubukseen olen tutustunut lähinnä vain musiikkivideoiden välityksellä. Tuo uusi sinkku Megalomaniac kyllä iski ja kovaa, sain sentään sen singlen ostettua, kun ei rahaa ollut koko albumiin. Se videokin on ihan jumalattoman hieno, vaikka niin ovat myös muut bändin videoit, kuten Drive (joka on muuten myös melkomoisen hyvä biisi)

Incubiksella on kyllä ihania melodioita ja sujuvaa soittoa, mutta ainakin niissä vanhoissa biiseissä tuntui olevan semmoista hieman samankaltaisuutta keskenään.

Kun saan aikaiseksi, menen kyllä ostamaan uuden albumin, niin lupaavat pari biisiä olen kuullut siltä.
 
hömm se uus levy.. On hyvä. Vähän taas erilainen, mutta silti hyvällä lailla erilainen. Kuulostaa siltä että sitä on tehty huolella, ja hauskoja yksityiskohtia löytyy vaikkas miten paljon. Tuleepas ympäripyöreää tekstiä. Kannatan, osta Danyan se jostain, hyvää on. Just on sopivanpitunen, ja kaikki biisit on sillälailla kohdallaan. Suosittelen kyllä. Ota tästä nyt sitten selvää ;)

MUOKS: Eieieiei Provinssiin. EI! Mä en pääse sinne kuitenkaan. Tosta musavideosta, taitaa olla kitaristi Mike Einziger (jos joku) kuka sitä on ollut tekemässä. Ei ole kuitenkaan ohjannut, koska ohjaaja oli joku muu (ketä en just nyt muista.)
 
Eikös Incubus ole Amerikasta? Ainakin Osbournesissa Jack kävi surffaamassa bändin jätkien kanssa.
 
Jenkkibändihän se on juu.

Äh, yritin keksiä jotain mukavaa lisättävää, mutten vaan keksi.

No okei, eikö täällä kukaan oikeasti ole kuunnellut vanhempaa Incubusta?
 
Danyan sanoi:
No okei, eikö täällä kukaan oikeasti ole kuunnellut vanhempaa Incubusta?

*nostaa siipeä*

'Make Yourself' ja 'S.C.I.E.N.C.E.' albumit löytyy hyllystä ja ne on tullut kuunneltua monta kertaa. Ne sopivat paljon paremmin minun makuuni, kuin tämä uudempi tuotanto.
 
Hömm, kyllä mä olen S.C.I.E.N.C.E kuunnellut, ei vaan ole sitä kotona aitona. Mutta ei se huono ole. Kaikkeen ei aina riitä rahat.

Ainiin, basistihan vaihtui, nykyinen on ilmeisesti sulautunut bändiin hyvin, ja osaa vielä laulaakkin :o

MUOKS: taas. siis incubus on laittanut euroopan kiertueensa nettisivuilleen, ja tulevat Tukholmaan ja Kööpenhaminaan (18 ja 19 huhtikuuta). Vaan ei Suomeen. Nyt tekisi mieli sanoa yksi jos toinenkin paha sana, mutta ei viitti. Lähteekö joku mun kanssa rokkaamaan ruotsiin?
 
Ylös