Iron Maiden Hartwall Areena 6-7.7 2005

Hexa

Hobitti
Kesällä universumin parhain bandi tekee kaksi keikkaa Suomessa. Kyllä taas fania hemmotellaan :p :p

Welldone
IRON MAIDEN

Teatraalista sankarimetallia soittava Iron Maiden on brittiheavyn ehdoton kärkinimi, jonka muut alan yhtyeet Metallicasta Marilyn Mansoniin tunnustavat esikuvakseen.

1980 debyyttinsä julkaisseen Iron Maidenin kaunokirjallisia ja historiallisia aiheita vilisevät albumit ovat komeilleet maailman myyntilistojen kärjessä. Tummasävyisistä kappaleista uljaimpia ovat ”Run To The Hills”, ”The Number Of The Beast”, ”Flight Of Icarus”, ”Two Minutes To Midnight”, ”Wicker Man”, ”The Clairvoyant” sekä ”Fear Of The Dark”. Kolmastoista studioalbumi “Dance Of Death” ilmestyi 2003. Kolme kitaristia rivistössään sisältävän kokoonpanon keulakuva on Bruce Dickinson, joka on paitsi ryhdikäs heavylaulaja myös liikennelentäjä ja maailmanluokan miekkailija.

2005 Iron Maiden tulee kiertueen teeman – yhtyeen alkuvuodet – mukaisesti esittämään hittejä, joita ei ole aikoihin kuultu konserteissa. Tiedossa on musiikillisesti ja visuaalisesti mammuttimainen show, jossa yhtyeen maskotilla Eddiellä on keskeinen rooli.


Pvm Tapahtumapaikka Liput Klo
Ke 06/07/2005 Hartwall Areena, Helsinki 47 ja 51 euroa Lippupalvelusta ma 1.11. klo 9 alkaen. Ostorajoitus: enintään 5 lippua asiakasta kohden. 18.30 ovet aukeavat, esiintymisaika noin klo 20.

To 07/07/2005 Hartwall Areena, Helsinki 47 ja 51 euroa Lippupalvelusta ti 2.11. klo 9 alkaen. 18.30 ovet aukeavat, esiintymisaika noin klo 50

Takaisin tapahtumakalenteriin

Lipunmyyntihän molempiin keikkoihin on jo alkanut ja allekirjoittaneella on lippu molemmille keikoilla. RAUDAT KATTOON
 
Molemmille keikoille.. Vauh.
Itse en mene kummallekkaan. Olisihan Maiden kieltämättä mahtava nähdä livenä, mutta en nyt tällä kertaa kuitenkaan.

Melko nopiaan nuo keskiviikon liput ainakin menivät, tämän päiväsestä lipun myynnistä en ole kuullut.
 
Olen menossa tonne jälkimöiselle keikalle. Paikat on aika huonot mut eikai se haittaa.
En ole mikään hirmune fani mut onhan se sentää Iron Maiden joten pakko mennä;)
 
tohon ekaan keikkaa lipun olen hommannu :D
miks ihmeessa kummallekin keikalle olet liput hommannu? eikohän ne aika samanlaiset ole.
up the irons! :wink:
 
Ekalle keikalle on liput kaverin kanssa. Mihi sait Hexa lipun? Mulla katsomo 310 tokalta riviltä. Ei parhaat paikat mut ei sentään näkörajoitteiset.
 
Dwimmerlaik sanoi:
Mihi sait Hexa lipun? Mulla katsomo 310 tokalta riviltä

Ekalla keikalla alakastomo ja toisella kenttäpaikka. Eli eturivissä ollaan nyrkki pystyssä :wink:
 
Ylös