Jani Wickholm - Kaikki muuttuu

Salama

Hobitti
Yritin katsoa onko tästä ollut aikaisemmin keskustelua,
mutta kun en löytänyt niin päätin sitten itse kirjoittaa tämän. :p

:wink:
"Kaikki Muuttuu"
Mitä mieltä te olette kyseisestä levystä?
Mistä lauluista pidit? ja miksi juuri kyseiset kappaleet?
Entä oletko nähnyt kyseisen musiikki videon?
Jos olet mitä mieltä olet siitä?
Musiikki videohan on "Kaikki muuttuu"

Minusta kyseinen levy on todella hyvin toteutettu lauluineen päivineen.
Voisin kuunnella kyseistä levyä vaikka tauotta kyllästymättä kyseiseen levyyn.
Minusta kaikista parhaimmat kappaleet ovat "Kaikki muuttuu" ja Hukun"
Ehkä kaikista eniten minua sykähdyttää kyseisessä levyssä Janin laulu ääni ja kitaran ääni ja laulun sanat ovat sitten upeita ja kokonaisuutena se on koskettava.
minun arvosanani levylle että musiikki videolle 10 p. ja papukaija.

Papukaija merkki viimeisen kappaleen ansiosta
ja sen lopusta löytyvän yllätyksen ansiosta. :lol:
Se on sitten semmoinen että minä jouduin kuuntelemaan sen muutamaan kertaan että ymmärsin kuulleeni edes oikein!

Minusta musiikki video on todella upeasti tehty
ja ne maisemat olivat todella upeat.
Musiikki videohan on kuvattu Vantaalla.

Hyvä Jani!
 
...

Hyvä laulaja, erinomainen kitaristi. Mutta jotenkin eri kategoriassa Hanna Pakarisen kanssa, jos aletaan vatvomaan Idolsia. Mutta hyviähän he ovat - molemmat.

Jotenkin lukisin Janin osaksi iskelmätaivaan tähdeksi. En kokonaan, mutta aika paljon.

Itselläni ei levyä ole, biisejä olen radiossa kuullut ja musiikkivideon nähnyt. "Kaikki muuttuu" on kappaleena hyvä, videosta en ole niin vakuuttunut. "Hukun" on myös ihan jees.

Jania voisin luonnehtia tosi symppiksen oloiseksi kaveriksi, ihan mitä on TV:ssä nähnyt ja lehdestä lukenut. Tuntuu olevan ihan "jalat maassa"-persoona, ja uskomattomalla äänellä varustettu. :)

Jani jee.
 
Niin onhan Jani eri kategoriassa Hanna Pakarisen, Antti Tuiskun
ja Christian Forssin kanssa, jos todella aletaan Idolsia vatvomaan.
Sillä he kaikkihan pääsivät jatkamaan Idolsin jälkeen.
Kyllä he kaikki laulavat todella hyvin,
mutta minua kaikista eniten koskettaan juuri Janin levy "Kaikki Muuttuu"

erinomainen kitaristi. :) Siinä olen samaa mieltä.

Jania voisin luonnehtia tosi symppiksen oloiseksi kaveriksi, ihan mitä on TV:ssä nähnyt ja lehdestä lukenut. Tuntuu olevan ihan "jalat maassa"-persoona, ja uskomattomalla äänellä varustettu.

Minä olen kyllä aivan samaa mieltä kanssasi Kynteli :wink:
 
Äitini on aivan kamala fani ja olen saanut kuunnella kaikkea Janin musiikkia. Paras kappale on ehkä alkuperäinen ja rajumpi ei levy-versio kappaleesta "Siivet". En uskalla arvostella muita kappaleita kun en ole mikään asiantuntija.
 
Jani laulaa hyvin ja hänellä on mukava, matala ja "pehmeä" ääni, jota on rauhallista kuunnella. Sanoisin, että Janin laulut sopivat ehkä paremminkin sellaiseen "aikuiseen" makuun, vaikkakin pidän niistä itsekin. Jani ansaitsi paikkansa finaalissa, totisesti. :)
 
Ylös