Jeff Buckley

annie alaska

Kontulainen
Aah, jumalainen Jeff Buckley. Grace on kauneimpia, tunnelmallisimpia ja kiehtovimpia levyjä jota olen koskaan kuullut. Buckleyn ääni hyväilee pehmeästi ja vie jonnekin kauas mukanaan. Levy Sketches for my sweetheart the drunk ei herättänyt samanlaisia tuntemuksia.Vähän liian hajallaan ja keskeneräisen tuntuisia biisejä. Harmi, että tämäkin lahjakkuus poistui keskuudestamme ennen aikojaan. Minkälaisia ajatuksia kyseinen artisti teissä herättää?
 
Erinomainen taiteilija tosiaan. Legenda jo eläessään, vielä isompi kuoltuaan. "Grace" kuuluu lempialbumeihini. Buckleyn musisointi on mielestäni "mieliala" musiikkia, joka ei sovi pelkkään satunnaiseen kuunteluun.
 
Pistinkin Buckleyn soimaan vaikka kello onkin jo miljoona...Mojo pin..." If only you'd come back to me,if you laid at my side, wouldn't need no mojo pin, to keep me satisfied".
 
Oi oih! Jeff. Tuli justiin mieleen, että miksköhän ei oo aikasemmin täällä ollu topikkia ko. artistista.. Hyvä, että asia on nyt korjattu.

Eli joo. Mä rakastan Jeff Buckleyta! Mulla on levyistä Grace ja live @ Olympia, ja koneella liuta biisejä. Joku Dream Brother, Grace, Hallelujah ja Forget Her kun soi niin meikä kuolee ihan kympillä.. Aivan mielettömiä fiiliksiä herättää siis, en mä osaa edes sanoin kuvailla. Ihan mieletön taiteilija. Sitä livelevyäkin vaan kuuntelee aivan monttu auki, että voi juma tuo mies on Ihme. Pitäis tilata vielä se DVD, niin olisin varmaan ihan mennyttä.

Ihanaa, nyt on paikka missä hehkuttaa Jeffiä.:) Öisin kuunneltuna ehkä parasta, tunteet nousee niin pintaan. Grace nimenomaan on aivan upea levy, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
 
Danyan sanoi:
Oi oih! Jeff. Tuli justiin mieleen, että miksköhän ei oo aikasemmin täällä ollu topikkia ko. artistista.. Hyvä, että asia on nyt korjattu.

Itseasiassa aikoinaan tein topikin vuonna kivi ja keppi (*vanhassa* Vanhassa Käärmessä), mutta ei kerännyt kiinnostusta.

Toi vuoden -95 live on kyllä aika rok.
 
Se yks DVD on ainaki Bostonista. En sitte tiiä puhutaanko samasta.

ANTEEKS mä valehtelin. Siis Chicagosta. :)
 
Ylös