Kevätmiitti Kesärinteellä 5.-7.4.2019

Kaipaisin, joltakulta työmatkoja autolla tehneeltä apua harjoitustehtävään palvelumuotoilukurssia varten. Kurssia varten pitäisi haastatella jotakuta autolla työmatkansa kulkevaa. Jos nyt ei juuri nyt kulkisikaan autolla, niin jos on aiemmin kulkenut sekin kävisi. Ajattelin, esimerkiksi @Samooja voisi olla otollinen haastateltava. Tunnen sen verran huonosti autolla kulkevia, enkä nykyisiä työtovereita tunne vielä niin hyvin, että ryhtyisin tällä harjoituksella heitä kiusaamaan.

Tällä hetkellä kuljen työmatkoja satunnaisesti autolla (1-2krt vko) aina aikataulusta riippuen. Mutta vielä vajaa vuosi sitten kuljin kaikki työmatkat autolla ja heinäkuussa alan taas kulkemaan kaikki matkat autolla kun toimisto muuttaa hankalan matkan päähän johon julkisilla pääseminen kestäisi kohtuuttoman kauan.

Voin ottaa Cards Against Humanityn mukaan, minulla on muutamia lisäosiakin joista Science-lisäosaa en ole pelannut itsekään aiemmin.
 
Edelleen kaipailisin kyytiä Tampereelta tai Hämeenlinnasta. Päästäkää minut miittiin!:p
 
@Sidhiel
Tampereelta pääset mun kyydissä. Aikataulu on vielä hiukan avoin mutta arviolta 15-16 aikaan lähtö Tampereelta. Laitan viestiä tarkemmista ajoista myöhemmin viikolla.
 
Tästä tulee mielenkiintoista, kun tulemmekin miittaamaan kahdestaan Eeveen kanssa. Krasus (joka ei kyllä ollut edes saanut vielä aikaiseksi ilmoittautua miittiin) joutuukin viettämään perjantain ja lauantain lukion ilmaisutaidon kurssin tiivisjaksolla, joten miitti jää häneltä väliin. Saapa nähdä, onko miittaaminen sittenkään niin kivaa 9-veen mielestä, kun isoveli ei ole mukana ;)
 
Kiinnittäkää sitten erityistä huomiota keittiön siisteyteen lähtiessänne. Protu sai hiljan 70 euron siivouslaskun Kesärinteestä, vaikka kokkien koulutuksessa painotetaan loppusiivouksen merkitystä.
 
Hei! Onko joku jo sopinut noutavansa @Rhosgobella n ja @Ragamortelar in?
Helsingin suunnasta tulee kyllä useampia autoja, mutta Järvenpää tekee mutkan pohjoiseen.
Ei ihan mahdottoman, mutta Kerava olisi kätevämpi, tästä suunnasta katsottuna.

Toistaiseksi kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta kyydistäni, joten jos kukaan ei ole hakemassa Rhosia ja Ragaa, niin voin tarjoutua, sillä pystyn lähtemään aiemmin.
 
Sunnuntaista: minun pitää lähteä sukuloimaan ja minut noudetaan muun perheen voimin noin kymmeneltä. Siivoilen aamulla vikkelästi ja sitten lähden vähän aikaisemmin enkä siis tarvitse kyytiä takaisin @Gulnar.

+ lisätiedoksi että olen kortillinen ja voin olla perjantaina vaihtokuskina.
 
Last edited:
Minä lähden todennäköisesti myös sunnuntaina aiemmin, täytyy ehtiä asuntonäytölle puoleksi päiväksi. Onneksi Helsingistä tulee paljon autoja joten Sulien varmasti pääsee jonkun kyydissä kotiin päin.
 
Hei! Onko joku jo sopinut noutavansa @Rhosgobella n ja @Ragamortelar in?
Helsingin suunnasta tulee kyllä useampia autoja, mutta Järvenpää tekee mutkan pohjoiseen.
Ei ihan mahdottoman, mutta Kerava olisi kätevämpi, tästä suunnasta katsottuna.

Toistaiseksi kukaan ei ole osoittanut kiinnostusta kyydistäni, joten jos kukaan ei ole hakemassa Rhosia ja Ragaa, niin voin tarjoutua, sillä pystyn lähtemään aiemmin.

Järvenpää (tai esim Kerava vaihtoehtona) on aika lähellä autoni tämän hetken sijaintia, mutta tiedän vasta torstaina onko mulla käytössä se vai laina-auto. Lisäksi Ragamortelar taisi mainita että he olisivat kl 16 Järvenpäässä ja mulla loppuu luento Helsingissä vasta kl 16 eli jos joku muu pystyisi olisi varmasti vähemmän säätöä.

Lautapeleistä: Meillä ei ole cards against humanitya (vois ehkä joskus hankkia) mutta haluuko joku et tuodaan jotain tiettyjä muita lautapelejä https://boardgamegeek.com/collection/user/Shiera tässä on lähes täydellinen lista meidän tänhetkisistä peleistä, jos ei tule toivomuksia tuodaan joku sat unnainen läjä kuten yleensä
 
Rhos laittoi viestiä, että yrittävät ensin sopia Caelen kanssa, jos pääsisivät Hämeenlinnasta kyytiin.

Smallworldia voisi olla kiva pelata pitkästä aikaa. Brandagamban kappale lisäosineen on @Micco lla & @Ringlad illa. Mahtavatko pystyä ottamaan mukaan?
 
Mäkin olen tulossa miittiin. Tulen autolla ja kyytiin pääsee Tampereelta tai matkan varrelta. Lähden ajoissa liikkeelle (Treelta puoliltapäivin), koska pysähdyn Hyvinkäällä kangastukussa joka sulkeutuu jo klo 15.
 
Meillä on sekä Brandagamban normaali Smallworld lisäosineen että maanalaisversio, mutta perusversiota siis taidettiin kaivata paikalle.

Edit: Smallworld otetaan mukaan, kaivataanko lisäosista myös Realms ja/tai tales&legends-kortteja?
 
Last edited:
Lautapeleistä: Meillä ei ole cards against humanitya (vois ehkä joskus hankkia) mutta haluuko joku et tuodaan jotain tiettyjä muita lautapelejä https://boardgamegeek.com/collection/user/Shiera tässä on lähes täydellinen lista meidän tänhetkisistä peleistä, jos ei tule toivomuksia tuodaan joku sat unnainen läjä kuten yleensä

Tuosta listasta on vielä kokeilematta mm. Terra Nova, Caverna ja Race for the Galaxy. Eli joku näistä olisi kiva opetella pe iltana. 7 wonders taisi viime miitissä saada houkuteltua uusia innokkaita pelaajia. Mä voin ottaa Exploding kittensin mukaan.
 
7 wonders taisi viime miitissä saada houkuteltua uusia innokkaita pelaajia.

En ollut viime miitissä, mutta pidän ko. pelistä kovasti ja mielelläni pelaisin sitä miitissä myös. Ei mikään kriisi jos sitä ei saavu paikalle, kunhan ilmaisen mielenkiintoni. :) @Shiera
 
Ylös