Konnun Pändin esitys saatavilla!

Ida

Hobitti
Elikkä vihdoin ja viimein, armaan isäni tallentama kontunpändin esitys on siirretty tietokoneellemme. Enää tarvitaan siis tilaa netistä, johon nämä kappaleet siirtää. Kappaleiden yhteiskoko on siis 349 megaa. Siirto onnistunee niin mircissä kuin mesessä, joten armeliaat tilantarjoajat, tarjoutukaa. ;) The stage is yours. :D

muoks. muokkasin otsikon paremmaksi. T. Samo
 
Ovatko kappaleet *.wav muodossa? Jos ovat niin kannattaa muuttaa ne mp3 muotoon ja laittaa sitten levitykseen. Wav kappaleita ei ole kauhian mukava modeemi käyttäjien ladata.

Kuinkas monta noita kappaleita kaiken kaikkiaan muuten on?
 
Todellakin, paketti on massiivinen meille modeemin ja ISDN:n käyttäjille, kai yksittäiset kappaleet ovat hippusen pienempiä?
 
Noniin. Isä ja minä ollaan tunnettuja meidän *kröh* ripeästä tavasta hoitaa tällaisia asioita, mutta nyt asia on vihdoin ja viimein edistymässä; raidat on siistitty ja aseteltu niinkuin pitäisi. Enää romppu Telepille, joka sitten siirtää ne nettiin joksikin aikaa. Paloittelin itse alkujuonnot pois kappaleista siltä varalta, että jotakuta ei jaksa kiinnostaa ne - kappaleet saa siten nopeammin imuutettua, mutta ne voi myös tarvittaessa liittää yhteen jotenkin. Sitten vaimensin sadistisena ihmisenä hieman ihanaisen yleisön aplodeja, koska ne olivat volyymiltaan noin kolminkertaiset itse esitykseen verrattuna ;P

(raidat eivät siis ole netissä, mutta saatte etuoikeuden tietää, mitä kaikkea on tulossa. :mrgreen: :roll: )
Raitoja on 11, kappaleiden nimistä en mene takuuseen - lahopääparkani - mutta menevät suurin pirtein näin;

1. Merelle
2. Iluvatarin ylistys - juonto
3. Iluvatarin ylistys
4. Elbereth - juonto
5. Elbereth
6. Kapakkalaulu - juonto
7. Kapakkalaulu
8. Kun ilta peitti Konnun hämäriin - juonto
9. Kun ilta peitti Konnun hämäriin
10. Encore1: Sänkimies (juontoineen kaikkineen)
11. Encore2: Boromir (kuten myös, juontoineen)


muokkis: todellakin, kappaleet ovat wav:eina, minä en kykene niitä muuttamaan, toivotaan, että se onnistuu esmes Telepin toimesta.
 
Loistavaa, vihdoinkin saamme kipaleet nettiin. :1420:
Ja tämä ei ollut turha postaus.
 
Juh, MP3:sina tuo yhteistila olisi vain 34 Mtavua eikä tuota 340 Mtavua. :)
 
No niin, biisit ovat ladattavissa 9.10. saakka allaolevista linkeistä:
Juonnot ovat paria viimeistä biisiä lukuunottamatta erillisinä tiedostoina.

Tiedostot ovat enimmillään kooltaan n. 4 megaa, juonnot luonnollisesti vain muutama sata kiloa.

KontuPändi LIVE in Kotalahti City 2003

Rumput + Sänki: Aranwion, Sello (+ viulu/bassosimulaatiot): Ida, Kitara: Telep, Laulu: Amaltholiel, Ruusa, Samooja, Smaug sekä soittajat, Juontajat: HeXXXa ja Narwien.

Muokkelis: Nää linkithän ei sitten toimi. Alempana on Dunan linkki toimivaan pakettiin
 
Mahtavaa.. upeaa.. Tulee elävästi mieleen kuinka älyttömän hauskaa tuolla oli ja kuinka kovis oli tämä konnun-bandi
 
Yeah! This is pop, this rocks.

Kiitoksia nauhoituksesta, hienoa että tämä tehtiin, pääsee vielä palaamaan kesän tunnelmiin jälkeenpäinkin (helpommin).
Ja vielä kerran kiitos myös Pändille, ilman teitä tätä nauhoitusta ei olisi olemassa! (small wonder) ;)
 
Hei, kontulaiset osaa pitää hauskaa ilman päihteitäkin. Olen pitänyt koko elämäni hauskaa ilman päihteitä ;)
 
Ompas hyvää musiikkia. En miitissä ollut kuulemassa, joten nyt kuulen vasta ensimmäisen kerran. kerrassaan great! :)
 
Voi, nyt kun vielä saisi jostakin Ruusan ja Telepin entti/entvaimo -dueton viime vuodelta, niin onneni olisi täydellinen ... ette viitsisi käydä varta vasten studiossa? :wink:
 
Lalaith sanoi:
Voi, nyt kun vielä saisi jostakin Ruusan ja Telepin entti/entvaimo -dueton viime vuodelta, niin onneni olisi täydellinen ... ette viitsisi käydä varta vasten studiossa? :wink:

Haluatko semmoisen version, missä Ruusa muistaa sanat? ;) Noh, se oli ilkeetä, kun itse unohdan sanoja joka päivä. Kyllähän me suunnittelimme viime vuonna laulujen äänittämistä studiossa, mutta se jäi sitten tekemättä. Voishan projektia miettiä taas joskus, jos sen herättelisi henkiin ja äänittäisi muutaman biisin. Kattoo ny. 8)
 
Hatulta saan luonnollisesti Iluvatarin ylistyksen sanat heti kun mokoma palaa Saksasta, mutta onko saumaa saada tyhmälle Sänkimiehen sanat ja linkin muiden sanojen sanoituksiin?

Arvatkaa huvin vuoksi kuka täällä taas hysteerisesti kyynelehtii koneen ääressä kesämuistojen parissa? :roll: Oli oman kesäni kohokohta! Kiitos vielä kaikille mukanaolleille :)
 
loistavaa! :lol:
kunpa oisin iteny ollu mukana,mutta oon ihan raakile kontu-hommissa...mutta seuraavaan haluan ehdottomasti mukaan! mutta mahtavaa,kontu-pändi!:mrgreen:
 
Sänkimiehen sanat taitavat vähän vaihdella vuodesta toiseen ... milloin liukastutaan lembasiin, milloin kompastutaan hobittiin. :D Mutta kuulkaas, nyt kun sekä Thali että Titi ovat mennyttä kalua, Sänkimiehelle ei jäänyt enää ketään. Pitäisiköhän se kohta muuttaa ensi kesäksi? :wink: (Sillä totta kai ensi kesänäkin Pändi esiintyy ja vetäisee Sängen ...)
 
Lalaith sanoi:
Mutta kuulkaas, nyt kun sekä Thali että Titi ovat mennyttä kalua, Sänkimiehelle ei jäänyt enää ketään.

Miten niin mennyttä kalua?! Hei hei, ei kukaan kertonut että naimisiinmeno tarkoittaisi myös menneeksi kaluksi muuttumista.
Ja sitäpaitsi, kyllä se Sänkimies on vielä meidän. Tai siis Titin. Minähän asun Rivendellissä Elrondin kanssa ja Titin kanssa saatiin just se nettiyhteys kuntoon Gondoriin. :D

*huoh* Mutta jos nyt välttämättä nuorempi väki haluaa sanoja muuttaa, niin minkäs me menneet kalut sille voimme. ;)
 
Ylös