Konnun tavoitteet loppuvuodelle 2014

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Tein vuodenvaihteessa lupauksen siitä, että tästä tulee Konnun vuosi. Numeroiden valossa ajateltuna tähän ei ole mitään ihmeellisiä syitä, 13. vuosi menossa eli vasta 14-vuotias sivusto ollaan kun syntymäpäivä koittaa 19.12.2014. Jos repimällä tahtoo jotain repiä, niin Sormuksen ritarien ensijulkaisusta tulee 29.7. kuluneeksi 60 vuotta. Eipä näitä asioita numeromerkittävyyksien vuoksi tehdä. Ainut peruste onkin se, että nyt on vain hyvä aika minulle.

Kontu on kuitenkin minulle se oma lapsi, joka on melkein aina toiminut myös oman osaamiseni näyteikkunana niin hyvässä kuin pahassa. Edelliset kolmisen vuotta eivät aivan niin hehkeästi menneet siinä mielessä, että kaikki asiat ovat pyörineet lähellä oletusasetuksia ja suurin huomio on mennyt vain ohjelmistojen pitämiseen ajantasalla (ja siinäkin on lipsuttu välillä, aijai!)

Joten hypätäänpä varsinaiseen aiheeseen. Pittää olla kunnianhimoa hitusen. Siksipä nyt kuuden kuukauden jahkailun jälkeen on alkanut tapahtua asioita ja olen alkanut vain yksinkertaisesti tunkea käsiäni ruskiaan haisevaan eritteeseen (= MyBB) ja viedä asioita semmoiseen suuntaan, jossa niiden pitäisi mielestäni olla.

  • Käärme Suomen
  • Piu
 
Ylös