Konnun Twitter (ja facebook page)

Nerwende

Kontulainen
Tämä viesti on x-postitettu Möyremän tiimin keskusteluihin ja hallituksen huoneeseen.

Merrin perustama Konnun twitter-tilihän on @_kontu. Sitä voisi nyt ainakin möyrijöiden toimesta päivittää (ja esim. vastailla @-viesteihin jos niitä tulee) että touhu olisi eläväisempää kuin pelkkää RSS-kalastelua möyremästä. Cirdanella ja Jasdrililla on minun ja Merrin lisäksi nyt jo salasana, pyytäkää muutkin möyrijät se minulta mikäli twitterin käyttäminen on tuttua/kiinnostaa. (Ja jos teillä on siellä oma tunnus niin vinkaiskaa ja lisään paivittajat-listalle. Tai, tehkää se itse. :p) Jos koetaan, että olisi tarvetta jaella käyttöoikeutta laajemmalle myös hallituksen sisällä, niin sekin onnistuu.

Ohjeeksi: viestit suomeksi ellei erityistä syytä muuhun. Jos tilaa on, pieni allekirjoitus eli oma nicki perään, jotta tiedetään kuka kirjoitti. Ei ole katastrofi jos ei mahdu/unohtuu.


Sitten se yksi feisbuukki. Koska tällä hetkellä täytyy älytä klikata "kontu+others" että saa muut kuin Merrin tekemät päivitykset näkyviin, olisi mielestäni hyvä saada myös sinne kontu-tunnuksen taakse useampi henkilö päivittämään. Itse en tähän hommaan halua enkä suostu, mutta ehkä pari hallituslaista + möyremäläistä olisi tähänkin hyvä idea?
 
Ylös