KoRn - Kertokaa mielipiteenne kyseisestä yhtyeestä.

Kerubi

Hobitti
Eli, aiheena on siis KoRn, minun lempiyhtyeeni. Löysin kyseisen bändin vasta aika myöhään, noin Untouchablesin ilmestymisen aikoihin, eli en mikään vanha fani ole.
Korn:han on Kaliforniasta kotoisin oleva yhtye jonka ensilevy ilmestyi 1994. Ja jos joku haluaa auttaa minua siinä että kategorioisi Kornin, itse en sitä osaa tehdä, en tiedä noista eri genreistä yhtikäs mitään. Pidän vain musiikista. Kuudes levyhän on nyt tulossa toinen joulukuuta, odotan innolla!
Mutta keskustelun aihe on kuitenkin se että haluaisin tietää pyöriikö konnussa muitakin KoRn-faneja tai vihaajia.....
 
KoRn on ehdottomasti yksi lempi bändeistäni. Tykkään kovasti, vaikka tämä uusin (nojuu, eihän se toki enää mikään uusi ole, mutta kuitenkin) untouchables-albumi ei ylläkään ihan samalle tasolle kuin esim. Follow the leader tai Issues. KoRnin vanhoissa biiseissä on vain sitä jotakin. Itse olen bändiä kuunnellut siitä asti, kun Issues julkaistiin. Muistaakseni vuosi -99, korjatkaa jos olen väärässä.

En tiennytkään, että KoRnilta on tulossa uusi levy. Kivakiva. Saa nähdä mitä se tuo tullessaan. Ja jos KoRnin nyt välttämättä haluaa lokeroida johonkin genreen, niin eiköhän se sitten sinne nu-metallin puolelle käänny. Luulisin ainakin.
 
Ei nyt aloiteta tuota genremäärittelyä. Siitä tulee vaan taas kuitenkin tappelua.

Mutta Korn. Pidän. Kovasti. Tosin en enää niin kovasti kuin vielä vuosi sitten, ei ole tullut edes vähään aikaan kuunneltua. (tässä välissä laitoin Follow the Leaderin soittimeeni) Bändiin tutustuin noin puolitoista vuotta sitten. Sitä ennenkin, pienenpänä, olin kuunnellut vähän, mutta ei iskenyt. Sitten elämään tuli mukaan angstailu, masentelu, aggressiivisuus ja muut ei välttämättä niin kivat asiat, Korniin sai hyvin purettua tuntemuksia.
Tämä on sellaista musiikkia, mikä oikeasti vaikuttaa siihen, mitä sisällä on. Kuulostaa kovin hölmöltä, mutten osaa selittää sitä. Nytkin, kun pitkän tauon jälkeen kuuntelen, tulee kovin kummallinen olo. Ei huonolla tapaa kummallinen. Muttei hyvälläkään. Sillä tavalla kuitenkin, että siitä suuresti nautin.

Levyistä minulla on Immortal, Follow the Leader ja Untouchables. Follow
the Leader suosikkini. Issues on pitänyt ostaa pitkän aikaa, mutta koskaan ei oikein tunnu olevan rahaa. Ja kun on rahaa, ei muista tjtn. On hauska kuunnella ja verrata vaikka Immortalin ja Untouchablesin kappaleita. Niin paljon eroa, mutta silti se jokin on pysynyt ihan samana. Voisin uskaltaa sanoa, että Korn on yksi persoonallisimmista bändeistä, jota kuuntelen.

Voi, odotan innolla uutta levyä. Vaikka siihen saattaakin pettyä kovasti, mutta silti. Pakko se varmaan on itselle ostaa. Omistan muuten hienon Korn hupparin. Omistan kaksi bändipaitaa ja tuo on niistä toinen. ..jaa.. no.. oli se pakko kertoa.
 
hyvä bandi. omistan vain Follow the Leader levyn joka on kevyesti parhain. Tai ainakin tasaisin. Uusin levy sisältää ehkä kornin levyistä eniten täyttöbisejä. Ei hyvä
 
keljuh sanoi:
Levyistä minulla on Immortal, Follow the Leader ja Untouchables.
Immortal??? mikä ihme??? Kornin levyjähän on viisi:
Korn, Life is Peachy, Follow the leader, Issues ja Untouchables. Immortal on kyllä KoRnin levy-yhtiö. :)
Ja se joulukuussa ilmestyvän levyn nimi huhujen (ja Fieldyn) mukaan on Take a Look in the Mirror, ja on kuulemma paluu alkuaikojen Kornin rankempaan ja raaempaan tyyliin!!! kivakivakiva :D
 
Kerubi sanoi:
keljuh sanoi:
Levyistä minulla on Immortal, Follow the Leader ja Untouchables.
Immortal??? mikä ihme??? Kornin levyjähän on viisi:
Korn, Life is Peachy, Follow the leader, Issues ja Untouchables. Immortal on kyllä KoRnin levy-yhtiö. :)

:wtf: Tyhmiä pieniä virheitä sattuu kaikille. Mutta siis, Korn levyä tarkoitin. Katsoin nopeasti levyhyllyä ja levyjen sivuja ja ja ja.. Älä selittele.
 
KoRn.Kolahtaa!!
Pieni innostus on ollut aina. Omistan vain Issues ja Untouchables-levyt, mutta ne jyrää! Uusimman myötä innostuin lisää. Voin kyllä sanoa että Linkin Parkit ym. sellaset on vaan KoRn-kopioita, vaikka ihan uskottavia kopiota ovatkin :|
Mutta en osaa sanoa muuta, kuin että en tod. vihaa KoRnia.
Ja oli mukava kuulla että bändiltä on tulossa jouluna uus levy! THX!
 
Follow the Leader on minustakin kyllä paras, vaikea se on kyllä sanoa koska kaikista levyistä pidän.
Kyllähän mä vähän arvelin Keljuh että Korn-levyä tarkoitit, siinähän ei lue Korn kun vain kerran.
 
Kyllähän sitä aina välillä tulee Korniakin kuunneltua, ei tosin enää niin usein kuin ennen. Joskus seiskalla (pari vuotta sitten) tulikin kuunneltua aika paljon, mutta sitten se jäi.
Ei sillä, kyllä vieläkin pidän Kornista, mutta jostain syystä sitä ei vain tule kuunneltua niin paljon kuin ennen. Tosin eräs ystäväni kuuntelee Kornia melkein aina, joten ei sitä pitkään kuitenkaan voi olla kuulematta kun heillä usein käyn.. ;)
 
Tulihan Korniakin kuunneltua sen takia kun kaveri soitti sitä koko ajan. Ja hän pisti minun poltamaan Follow the leader levyn. Se oli ihan hyvä.
 
Onko kukaan muuten koskaan ollut KoRnin keikalla, hehän eivät ikinä ole olleet Suomessa. Ja muutenkin viime Euroopan kiertueesta taitaa olla aikaa.....
Omistan muuten 2 KoRn T-paitaa.....pakko oli kertoa....
 
Kaverini oli suht suuri Korn-fani joskus, joten bändiä tuli kuunneltua hieman. Ja onhan niillä hyviä biisejä juu.

Kornin musavideoista tyksin aika sikana. Jäävät mieleen hyvin.
 
Eilen, 21.11 (joka on myös syntymäpäiväni *köh* *köh*) Tuli Jenkeissä myyntiin 'Take a look in the mirror', Suomessa joudutaan vielä odottamaan, voih! Nyt kaikki Korn nettisivut ovat täynnä levyn mukana tulleita kuvia... ja olen vihainen ja kateellinen!! :evil: :lol:
 
Täytyy kyllä ikävästi myöntää, että pidän eniten siitä uudesta Kornista, eli tästä Untouchables-levystä. On se vaan niin paljon helpommin lähestyttävää kamaa kuin aiempi materiaali. Enempi tarttuvia melodioita sun muita hittiriffejä. Se vanhempi on hieman sellaista näkemyksetöntä möykkää (IMHO), paitsi että hieno bassosoundi niillä aina on ollut. Mutta, kuten mös Iso-D, videoista pidän. Ovat aina olleet sopivan häiriintyneitä.
 
mä en oo kuullu kornilta ku vaan yhen biisin. mä ainakin diggasin siit ja se musa video oli jäskä :wink:
 
Did my time

Joo-o sehän oli ensimmäinen julkaisu uudelta albumilta. Onhan se hyvä biisikin, mutta se video! Angelina Jolie....nam! :lol:
 
Tänään käväisin ostamassa tuon uuden lätyn ja on kyllä todella kovaa settiä. Hakkaa edellisen levyn ihan 10-0. Biisit ovat vaan yksinkertaisesti parempia, "imukykyä" on aivan eri tavalla. Ja tämän levyn jälkeen ei kyllä enää kukaan voi sanoa etteivät kitarat jyrise. Biiseissä on pitkästä aikaa kunnon menoa. Ja se One-coveri on ihan hyvä bonus.
 
Aah..... nyt olen minäkin tämän albumin käsiini saanut.... Ja totta se on, se on hyvä! Musiikki kohdallaan ja laulukin niin perinteisen hienoa, niinkuin aina. On huutamista, ihan laulamista (joka kuulostaa todella hienolta) ja vähän räppäystäkin, Nasin esittämänä. Se mukana tuleva DVD:kin on ihan mukava, en ollut ennen nähnytkään Right Now:n musavideota..... ja onhan siinä hauskaa materiaalia Untouchables kiertueelta ja vielä "KoRn Kut-up" eli pätkiä kaikista videoista.
KoRn JYRÄÄ!!! Ostakaa kaikki tämä levy, suosittelen!
 
Ylös