Kraftwerk 06.02.04

Estelwen

Kontulainen
Tämä nyt on tällainen epätoivoinen yritys löytää kanssaihmisiä.
Eli Saksan lahja musiikkitaivaalle, Kraftwerk keikkailee ensi helmikuussa Helsingissä, lipunmyyntihän alkaa huomenna 11.11. klo 09.00 Lippupalvelussa. Mahtaako täältä löytyä ketään asiasta kiinnostuneita, ts. seuraa kysyeiseen tapahtumaan? Olisi kivaria lähteä, mutta en minä sinne yksin halua mennä. Isoon pahaan kaupunkiin keskellä talvea...
 
Pakko heti kärkeen sanoa että konserttiin en ole tulossa (menee siis hitusen ohi aiheesta tämä viesti) mutta bändi on kyllä muuten tuttu. Aika jännää musiikkia ettenkö sanoisi. Todellisia konemusiikin pioneereja.

Ja ennenkö unohdan itse asian niin mainitaan että heillä on kyllä hienoimmat kotisivut mitä olen netistä löytänyt: http://www.kraftwerk.com/
 
:o!
Tämä tuli niin nopeasti.

Kyllä saattaisi kiinnostaakin, Kraftwerk on huisi juttu.
Mutta saas nähdä. Mahtavatkohan mennä huis vaan nuo liput vai ehtisiköhän sitä miettiä vähäsen? Hmm.
Äh. Ei mulla kyllä rahaa ole. Ei niin yhtään ylimääräistä. Pihh.

niinjahei. Helsinki on just kiva kaupunki, ei paha lainkaan ^_^
 
Minä raahauduin koululle koneen ääreen tähän jumalattomaan aikaan ihan vain varmistaakseni liput. No, tulipa hyvään tarkoitukseen.
Eipä tuota ole hirveästi mainostettu, eikä muutenkaan ole kyseessä ihan Robbie Williams, joten lippuja voi vaikka saadakin myöhemmin. Kuka tietää.
Olisi kyllä hirveän kivaria löytää jotain seuraa, parhaassa tapauksessa majoitusaltista. Eihän tässä nyt hotelliin ole varaa :) No, jos ei muu auta niin äiti lupasi lähteä. On mulla hieno äiti.

On tämä koulu muuten kumma paikka, kello on yhdeksän aamulla ja jostain luokasta kuuluu Rammsteinia. Vissiin saksan lukijoiden tunti...
 
Ja niinhän siinä sitten kuitenkin kävi. Kävin juuri ihan mielenkiinnosta tsekkaamassa tilanteen eikä siellä enää ollut lipun lippua. Mutta jos tosissaan kiinnostaa, niin yleensähän kaiken maailman hätäisiltä varaajilta kuitenkin alkaa kohta tippua takaisin peruutuspaikkoja. Aina on toivoa, tuonkin suhteen :)
 
Pitää nyt yrittää viimeiseen asti, en minä ihan hevillä luovuta. Tai no, tässä tapauksessa konemusiikilla.

Onko tosiaan näin, ettei koko suurestan Konnusta löydy ketään, joka olisi siinä määrin innostunut Kraftwerkista että olisi lähdössä ko. poppoon konserttiin helmikuun 5.? Helsingin jäähallissa se siis. En vielä tähän päivään mennessä ole saanut itselleni seuraa, eikä itsekseen Helsinkiin asti lähteminen oikein nappaa. Tapa siinä sitten loput ajasta. Lippujakin näyttäisi vielä olevan tarjolla jonkin verran, ainakin Lippupalvelun sivujen mukaan (löytyypi www.lippupalvelu.fi).

Koettakaahan nyt innostua, tämä tilaisuus ei luultavimmin ihan lähitulevaisuudessa toistu.
Inno inno :)
 
Hmmh, olisin ollut tulossa konserttiin ja isukki olisi jopa kustantanut liput, mutta kouluhommat eivät jousta niin senttiäkään, ketuttaa suunnattomasti. Pidä Estelwen hauskaa ja raportoi tänne tarkasti konserttikokemuksesta.
 
No tottahan toki, ei tällästä voi mitenkään ohittaa. Tuskimpa tämä herkku toista kertaa (tai siis, hmm, neljättä) tulee toistumaan. Kuitenkin kaduttaisi lopunikää jos ei menisi. Eli kärppänä menossa. Ainut vaan, että slaitisti harmittaa aika nihkeä paikkalipussa :/
 
Konserttiin en ole tulossa, mutta pari kaveria sen sijaan on. En ole bändiä kovin hirveästi kuunnellut, mutta ne muutamat biisit ovat olleet ihan maukkaita. Etenkin "Radioactivity", jota tällä hetkellä kuuntelen.
 
kaidosetä sanoi:
No tottahan toki, ei tällästä voi mitenkään ohittaa. Tuskimpa tämä herkku toista kertaa (tai siis, hmm, neljättä) tulee toistumaan. Kuitenkin kaduttaisi lopunikää jos ei menisi. Eli kärppänä menossa. Ainut vaan, että slaitisti harmittaa aika nihkeä paikkalipussa :/

No joku sentään osoittaa suurta älykkyyttä :)
Itse hyökkäsin silloin muinoin lipunmyynnin alkaessa aamuyhdeksäksi koululle varaamaan lippua netistä ja kenttäpaikkahan sieltä irtosi. Joskus se sattuu onni minuakin tönäisemään.
 
Vaihetaas? ;)

No ei, eiköhän tuolta C4 katsomostakin jotain näe... olettaen ettei se oikeasti ole lavan takana niinkuin Lippupalvelun varauspalvelu väitti.
 
Että oikein backstage? :D No tuskinpa ihan sentään. Vaihtamaan en ala. Voithan aina tarkastaa tilanteen Lippupalvelusta, jos vaikka olisi parempia paikkoja tullut tarjolle niin myisit tikettisi jollekin keskivertoa typerämmälle tampiolle. Vaan eiköhän sieltä näe, jos ei niin ehkä ainakin jotain kuuluu :)
 
Pääsin vasta niille lisäpaikoille, jotka tuli myyntiin silloin iltapäivällä ja kukaan ei ilmeisesti ollut tajunnut päivittää siihen systeemiin, että lavaa siirretään myös :D

No jokatapauksessa vaikka näkyisi vain puolikas Floarianin kaljusta (hmm, olihan se niistä se kalju...) niin onnellinen pitää olla. Ehdin jo luopua toivosta, että koskaan pääsisi bändiä näkemään ja kuulemaan livenä.
 
Minnekähän lie kellariin ne lisäpaikat on sijoitettu? Jos siellä on käytössä sama motto kuin Finnkinolla, "jokainen paikka on paras" vai miten lie menikään :)
Minä olen vieläkin aika auki tuon konserton suhteen, ihan kirjaimellisesti rahallisesti auki kuin muiltakin suunnitelmiltani. Pitäisi käydä joiltain Matkahuollon tädeiltä kyselemässä, että pääseekö sieltä Helsingistä koskaan pois jos sinne lähtee. Paperiaikataulujen ja netin välillä kun on vähän ristiriitoja, olisi jo ennakkoon ihan kivaria saada tietoonsa jos siellä saa aamuun asti hytistä odotellen kotimatkaa. Saas nähdä miten äijän käy...
 
Ahh, hienoa oli kyllä. Paikkakaan ei ollut loppupeleissä niin hirvittävä kuin pelkäsin (C4 katsomo oli oikealla lavan edessä), puolikas valkokankaasta jäi verhojen peittoon, mutta toisaalta lavalle näki muuten erinomaisesti.

En löydä edes sanoja kuvailemaan miten hieno kokemus koko konsertti oli, olin itkeä onnesta kun soittivat originaalin Tour De Francen ja Autobahnin peräkkäin. Ihan tämmösen raavaan miehenkin paatunut sydän semmoisessa liikuttuu. Ja ne robotit! Ooh!

Eniten varmaan yllätyin kuitenkin siitä ikäjakaumasta, samalla tavalla näyttivät ne 10-vuotiaat ja 60-vuotiaat fiilistelevän siellä. Meitsinkin edessä istuneet 'bout 40-vuotiaat jorasivat koko keikan ajan siinä penkkirivien välissä. Well wikkid.
 
Good for you, ei voi muuta sanoa.
Niin se tämän tytön Kraftwerk sitten kaatui, kuten pelättyä. Eihän sieltä suuresta Helsingistä millään kulkuvälineellä olisi päässyt takaisin ennen aamua. Ja kun ei sieltä ketään tunne, joka olisi minut suostunut majoittamaan, niin ei aamuun asti kaupungilla hilluminen kuulostanut järin houkuttelevalta. No, ehkä sitten joskus, kun minä olen neljäkymmentä :)
Ei auta kuin alkaa odottelemaan Provinssia.
 
Ylös