Kukas olikaan kuka?

Hithaeglas

Hobitti
Heip.

Nyt kun serverit suorittavat kevätmuuttoa Ameriikan malliin niin täällä voisi järjestää nimenhuudon malliin: Kuka kukin on? Kun ei voi muistaa pelihahmoja ja kontu-nickkejä ilman sopivaa listaa.

Minä olen siis Hithaeglas. Hei. Myös pelissä.

Kuka sinä olet?
 
Ja täältä löytyypi mies seuraavien takaa: Mazili, Maztho, Mazaiahero, Mazhor ja Mazem palveluksessanne. :)
 
Mietin tälläisen samanlaisen ketkujen perustamista mutten vielä ehättänyt. Tokihan tuonne voi omaan profiilin lisätä lotro tietonsa, mutta onhan se hieman työlästä sieltä aina tutkia kuka on kuka.

Eli Toowhoo Thinowlet olen minä, ja kesken kasvuinen alttini on Triia Stormnib.

Hahmojeni nimet nousevat kirjallisuudesta vähäsen muokkailtuina, vaikka eivät ihan Tolkienin maailmasta tulekaan. Tykkään että asioilla on tarkoituksensa ja jotkut lähtökohdat. Kevyenä ajatuksena on että hahmot muistuttaisivat edes jotenkin heitä, joiden pohjalta heidät on ideoitu.

Konnussa olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti toiminut vuodesta 2006, mutta enemmänkin jutustellut vain silloin kun on ollut jotain asiaa. Parasta täällä on ollut lukutuvan ja kotikatsomon projektit. Tosin vasta sormuksen saattue on katsottu ja kommentoitu, ja nyt odottelen että löydän riittävästi aktiivista väkeä katsomaan kanssani Kahta tornia- alustuksineen ja keskusteluineen. Se on kivaa touhua.

LOTROn pelaamisen aloitin uudelleen tänä keväänä, pelin olen ostanut jo 2009, mutta silloinen koneeni ei sitä kunnolla pyörittänyt joten pelaaminen jäi. Aiemmin olen pelaillut pakollisten Battle for Middle-Earthien lisäksi pelannut Settlersejä, Strongholdeja, Age of Empiresia, Sacredja yms., en niinkään nettiroolipelejä tai ylipäätään roolipelejä muutenkaan. Lauta- ja korttipelejä toki löytyy useampi hyllyllinen.

Olisi kiva kuulla teistä muistakin LOTROkontulaisista vähän pintaa syvemmältä, mikäli joku tahtoo kertoa.
 
Terve vaan kaikki Lotrottajat, Sareth olen. Lotrossa olen Finiadan Silvertongue/Laenir.
Lotroa pelailin aluksi Jenkkiservuilla viime vuoden alusta, kunnes myöhemmin siirryin Euroopan servuille. Jenkkiservu Nimrodelille jäi Hunter Laenor jolla saavutin levelin 33 muistaakseni.

Täällä Konnussa taasen olen pyörinyt jo pari vuotta. Olen myöskin yksi Iltaruskon Vartijoiden ideoijista ja alkuperäisjäsenistä. IV:n luominen tapahtui Konnun Lotro ketjussa.
 
Eiköhän se mun hahmoni nimi käy ilmi tuosta profiilista... LoTRO:ssa mulla on myös hahmo Elfcot joka on tosin jäänyt vähemmälle pelaamiselle.
 
Hieman vähemmän yllättävästi hahmoni lotrossa tottelee nimeä Lomenil, jääräpäinen vanhojen hyvien haltia-aikojen muistelija ja armoitettu metsämies.

Satunnaisesti saatat törmätä minuun myös ainakin nimillä Amegard, Aranaith ja Ulcar. Saattaapi joku olla viime vuoden puolella nähnyt minut myös Evernight-serverin puolella nimellä Nolanthas.

Konnun puolella olen vuosien varrella vieraillut aina silloin tällöin mutta vasta kevään korvalla sain aikaiseksi tehtyä myös tunnukset ja nyt rohkaistuneena vihdoin ensimmäisen postauksen. Konnusta tuli aikoinaan bongattua myös uutiset suunnitelmista perustaa Tolkien-henkistä suomikiltaa, joka olikin pääsyy loikkaukseen Laurelinin puolelle.

Lisää infoa kenties luvassa myöhemmin kuten myös tarkempaa kuvausta pelaamista hahmoista ja heidän taustatarinoistaan, joille tosin voisi joskus tulevaisuudessa avata ehkäpä jopa oman ketjunsa.
 
Lomenil sanoi:
Lisää infoa kenties luvassa myöhemmin kuten myös tarkempaa kuvausta pelaamista hahmoista ja heidän taustatarinoistaan, joille tosin voisi joskus tulevaisuudessa avata ehkäpä jopa oman ketjunsa.

Hyvä idea Lomenil, ihan näin roolipelaamistakin ajatellen. Omien hahmojen syntytarinat ja ns "ennen ropesessiota tapahtuneet tapahtumat" voisi kirjata omaan keskusteluketjuunsa. Sieltä voisi hyvin lukea toisten hahmojen tarinat, ettei niitä itse pelissä tarvitse ruveta selittelemään.
 
Juu terve vaan Lortot, olen Avanier/Grimmil/Aldehelm. Muistakaa, että tuolla oman tunnuksen takana pystyy pistämään noita lotroonkin liittyviä tietoja muiden nähtäville.
 
Menin sitten aloittamaan LotROn. Saa nähdä miten äijän käy. Pelaan
serverillä Evernight (kaveri on siellä, jossain kohtaa pääsee pelaamaan
kaksistaan) ja se tärkein: Esgalquenor/Quedor.
 
Tervetuloa joukkoon julmaan =D Ikävä kyllä kaikki Iltikset pelaavat Laurelinilla joten ainakaan yhteisiä pelituokioita ei ole tiedossa? Meidän puoleen saa kääntyä kaikissa ongelmakohdissa =D
 
Tein sitten pientä säätöä ja tilanne on tällä hetkellä seuraavanlainen:
Serveri: Evernight - Hahmo: Esgalquenor
Serveri: Laurelin - Hahmo: Quedor
 
Jösses, Velho liittyi vartiostoon. Loistava juttu. Jos et ole vielä saanut kutsua kiniin, niin heti kun koneeni lakkaa reistailemasta, pistän kutsun ollessamme yhtä aikaa onlinessa. Lisään sinut FB-ryhmäämme.
 
Tulee olemaan hauskaa päästä näyttämään Incánukselle hieman peliä. Ja minä olen nimeltäni Quinthelas lotrossa.
 
Danneliar palveluksessanne - Laurelinilla tietenkin.

//Pelaan myös haltialla nimeltä Filhindros.
 
Eli täällä Vihreässä loharissa, vyöryn nimellä Anaboli,

Lotrossa Laurelin (rp-pvp) servulla seikkailee Gondorista lähtöisin oleva Voro ja nuori nainen nimeltään, Anadelia
toisella serverillä Eldar (pvp) kiertelen Anaboli taruntietäjän roolissa ja vaalin luonnon järjestystä ja vanhaa tietoa.
 
Minut tunnetaan Keski-Maassa nimillä Mothlin, Lithmon, Hrothrin, Hjormundgarm ja Usvigr. Kaikki ovat IV:n jäseniä, on hienoa olla kinissä, jonka nimen on itse keksinyt (ja muistuttaa siitä koko ajan). Pelini alkoivat joulukuussa 2010, mutta parin kuukauden jälkeen peli jäi useammaksi kuukaudeksi lähes olemattomalle pelaamiselle. Sitten tänä syksynä vaihdoin vanhan läppärini uuteen pöytäkoneeseen ja innostuin uudelleen LotRO:sta. Grafiikka hyppäsi heti alimmalta detaljitasolta ja resoluutiolta melkein korkeimpaan mahdolliseen, ja maailma avautui aivan uudenlaisena silmieni edessä. Kuvakaappauksia on tullutkin otettua melkoiset määrät.

Ostin uudelle koneelleni melkoisen liudan pelejä, mutta kaikki peliaika tietokoneilla on oikeastaan kulunut LotRO:ssa. "Oikeassa maailmassa" harrastan myös lautapelejä ja Ars Magica -roolipeliä. Jos joku ihmettelee melko runsasta ajanviettoani päiväsaikaankin Keski-Maassa, niin voin tässä suoraan kertoa olleeni jo pitkään ensin sairaslomalla ja sitten kuntoutustuella. Masennus on ollut pääsyy, mutta ilmeisesti olen hyvää vauhtia toipumassa siitä, eikä se ole juuri vaivannut elokuusta lähtien. Aikeissani on aloittaa kohtapuoliin työharjoittelu, ja jos se toteutuu, rajoittuu pelaaminen kohta iltoihin. Mutta nautitaan vapaudesta niin kauan, kun se on mahdollista.

Keski-Maassa tavataan!
 
Dihere, laurelin servulla.

Aloitin viime keväällä, mutta lopetin kuukauden jälkeen ja noin viikko sitten aloitin taas uudestaan, täysin alusta, uudella serverillä.
 
Ylös