Lacuna Coil

Lestat

Kontulainen
En huomannut kyseisestä bändistä keskustelua, joten tässä tulee sellainen.
Ensiksikin haluaisin tietää kuunteleeko Konnussa kukaan muu Lacuna Coilia?En nimittäin ole tavannut vielä toista immeistä joka siihen olisi tykästynyt,eikä bändi nyt ole mikään ihan tuntematon.
Ja mielipiteitä olisi mukava kuulla. Lempikappaleita sun muuta.

Itse löysin bändin vasta vuosi sitten kun selailin tuttuni levyhyllyä,pyysin levyn lainaksi(Unleashed Memories) ja se oli menoa. Aluksi se oli kuin mikäkin Evanescense(ei hajuakaan miten kirjoitetaan)-Nigthwish-risteytys, mutta lopulta Cristina Scabbean ääni vaikutti syvästi. Se on jotenkin saman kuuloista kuin kuiskaus huutamalla.
Lyriikat eivät ole aina mitenkään erikoisia mutta joitain namupaloja löytyy kuten When dead man walks,Hyperfast jaAngel's Punishment.

www.lacunacoil.hpg.com.br
 
Onhan tuota tullut kuunneltua. Mulla on itsellani vain yksi levy, Comalies ja se on kylla hyva. Lempparibiiseja on Heaven's A Lie, Entwined, Comalies.. En ma edes muista niita kaikkia nimelta. Ja Falling.

Lacuna Coil on hyva bandi, mutta mina kyllastyn siihen varsin nopeasti. Se on vahan tasapaksua, vaikka Christinan aani onkin hienon hieno.

Christinan ja The Gatheringin Anneken duetto The Gatheringin Shrink -biisista on hieno. Liveversio, aanenlaatu vahan huono mutta kuulostaa silti upealta.
 
niin..

latasin koneelleni kaksi Lacuna coilin kappaletta, innostuin heti. nyt yritän löytää jostain lainaksi Lacunan levyjä....
haluaisin hieman informaatiota:
mistä maasta lacuna coil on?
monta albumia on ilmestynyt?
kiitos jo etukäteen, toivottavasti joku vastaa...
 
Olen jo reilut yli kaksi kuukautta tykännyt tästä bändistä. Ajattelin kohta aloittaa heidän levyjensä ostamisen.

Lacuna Coil kuulostaa paremmalta kuin Evanescence, Evanescence on yksi lempibändeistäni mutta niin on Lacuna Coilkin.

Olen ladannut paljon biisejä koneelle, kaikki ovat loistavia mutta nämä biisit iskee parhaimmin syvälle: When A Dead Man Walks, Senzafine, Entwined, Humane, Angels Punishment, Comalies, Tight Rope, Unspoken ja Current Obsession.

Christinan ääni on todella upea, en ole vieläkään kyllästynyt siihen...en siis millään.
 
Pidemmän päälle käy tylsäksi tuo Lacuna Coil. Comalies on ihan kiva levy, mutta ei sitä kauaa jaksa kuunnella. In A Reverie on vähän samanlainen, joskin parempi ;)

Scabbia voitti muuten 2003 "Most shaggable female artistr" (tjsp) -äänestyksen Metal Hammerissa (tai Terrorizerisssa). Ja yhdyn kyllä tuohon hyvin mielelläni ;)

-Ville
 
En löytänyt tästä bändistä topikkia ja jos sellainen jossain silmieni ulotumattomissa on, niin saapi siirrellä tms.

Olen vasta tutustunut kyseiseen bändiin, enkä ole vielä ihan varma, pidänkö vai en. Muutamat kappaleet ovat sellaisia joita mielelläni kuuntelen, osa taas tuntuu aika mitään sanomattomilta. Läheskään kaikkia en ole kuullut vielä.
Onko Konnussa muita Lacuna Coilin kuuntelijoita, ehkä pidemmältä ajalta jopa? Mielipiteitä ja arvosteluita puoleen tai vastaan olisi mukava lukea.

[color=red:edec4c1852]Taasen kaipaamme perusteluja. Keitä bändiin kuuluu, millaista musiikkia se soittaa, ovatko he julkaisseet levyjä ja niin edespäin.

- H
[/color]

Anteeksi kovasti, en olekaan ollenkaan huomannut tätä lisättyä pyyntöä.

Elikkäs Lacuna on italialainen metalli(?niin kai?)bändi, perustettu käsittääkseni joskus 90-luvun puolessa välissä. Sanoitukset ovat kuitenkin englanniksi. Bändi on julkaissut ainakin neljä levyä, ehkäpäs enemmänkin, mutta koska en bändistä juurikaan tiedä, niin vannomatta paras.
Yhtyeessä on kaksi laulajaa, mies- ja naisvokalistit, mikä minun mielestäni tuo mukavaa ulottuvuutta bändin biiseihin. Ja sitten toki orkesteriin kuuluvat bändin pojat, kaksi kitaristia, basisti/kosketinsoittaja ja rumpali.
(Älkää kysykö nimiä, niitä en tähän hätään muista!)

Riittäisikös tämä arvon vahdille? Enempää tietoja poppoosta itsellä ei tähän hätään ole.
Omia perusteluja on kamalan vaikea laittaa, kun en ole ihan varma tykkäänkö vai en :D
 
Olen kuunnellut bändiä jonkin verran, ilmeisestikin vuodesta 2006 lähtien jolloin viimeisin levy, Karmacode, ilmestyi (ainakin muistaakseni). Tuohon aikaan oli kova innostus tämänkaltaisiin bändeihin, ja jokseenkin yhdistyi mielessäni Within Temptationiin, josta myös pidän. Vanhempaa tuotantoa en sitten olekaan kuunnellut, johtuen vallan siitä, ettei levyjä ole tullut vastaan.
Ei siis ehken suosikkibändini, mutta nyrkkeillessä aivan loistavaa musiikkia, ainakin osa kappaleista!
 
Yksi ehkä mieluisista bändeistä mitä kuuntelen Inkubus Sukkubuksen ja Sirenian ohella. Inkubus Sukkubuksen kautta löysin Lacuna Coilin.. Katselin yhtä netti sivua (harmikseni hävitin sen sivun) ja sieltä löysin Lacunan. Innostuin heti, mutta ei sitä tule kuunneltua niinkään usein kuin haluaisinkin.
Mutta erityisen kiva soittaa Lacuna Coilin our truth biisiä Guitar Herolla =D
 
Monennessa Guitar Herossa se on? Muistaakseni kolmannessa on Lacunan Closer ja sitäkin on hauskaa rämpytellä :D
 
ööm.. olisko siin neljännes... muistaakseni :) siskon luona ja poikafrendin luona silloin tällöin rämpyttelen :D hyvää ajan vietettä jos ei ole mitään tekemistä :D
 
No kappas. Surffasin läpi "tästä musahuoneessa on jo keskusteltu"-listan enkä nähnyt siellä Lacuna Coilista mitäkään. En edes toisella tarkastelukerralla. Hups. Mutta edellinen keskustelu on vuodelta 2004, joten ei kai haittaa että aloitin ns. uuden?
 
Keskustelut on nyt yhdistetty. Topikkilistausta ei ole hetkeen taidettu päivittää, mutta ei tässä mitään vahinkoa tapahtunut. ;) Jatkakaahan toki!
 
Ylös