Laiva on lastattu Tolkienilla 2014

Amroth

Vaeltava haltianeito
Eli rupesin tässä miettimään, että olisiko taasen aika aloittaa laivan lastaus? Mikäli tuntuu hätäiseltä, niin tämän keskustelun voi vaikka lukottaa.
 
Jos lastaajia löytyy niin tuskin se silloin liian hätäistä on. Itse en varmaan nyt jaksa aktivoitua, mutta hyvä saada aktiviteettia Käärmeeseen. Kannattanee tosin selittää lastausta hieman tarkemmin (esim. kopioida vanhoista lastaustopikeista ohjeet) sillä kaikki kontulaiset eivät ehkä tiedä miten homma menee. Kahden lauseen alustuksella tuskin saa kovin monia lastaajia innostumaan.
 
Minua ainakin kiinnostaisi, ja olen ehdottomasti mukana, mikäli lastaus aloitetaan.
 
Ah, tämä tuli niin äkkiä. Omasta puolestani sanon vain, että täytyy jättää kokonaan väliin tällä kertaa. Vie liikaa aikaa liian kauan jos asiaan innostuu, joten paras pysytellä kokonaan poissa.
 
Pidän lastaamisesta ja tokihan tämä kiinnostaa, mutta komppaan Tikiä: tämä tuli ehkä turhan nopeasti viimekesäisen lastauksen jälkeen. Aikapulakin haittaa, joten minunkin on parasta jättää lastaaminen väliin tällä kierroksella.

Voisiko lastauksen siirtää alkukesään?
 
Niin, olisin toki voinut kopioida vanhojen lastausten ohjeet, ja selittää hiukan enemmän aloitusviestissä, mutta voinhan lisätä selitykset myöhemmin, jos laivanlastaus näyttäisi jossain vaiheessa toteutuvan.
Ja huomaan nyt itsekin, kun rupesin tutkimaan viestejä tarkemmin, että kovin nopeasti esitän uutta lastauskierrosta aloitettavaksi, mutta mitä tulee kysymykseen lastauksen siirrosta alkukesään, niin se sopii ainakin itselleni, ja voisin olla vapaaehtoinen lasauskierroksen johtaja, kippari, vetäjä, miten vain.
Lisään tarkempia ohjeita pikapuoliin.
 
Ylös