Lena Meyer-Landrut

Sareth

Kontulainen
Löytyykö keskustelua euroviisuvoittaja Lenasta? Lena on tällä hetkellä suosikki laulajani. Saksan reissulla tuli ostettua Lenan levyn, kaksi julistetta, lehden jossa on vielä yksi juliste Lenasta, sekä Lenan kalenteri. Ehkä meni jo liiallisuuksiin. Ainakin matkakumppaneilta tuli vähän hyväntahtoista ivaa ;D

Mitä mieltä itse olette Lenasta? Saksa aikoo lähettää Lenan euroviisuihin ensi vuonnakin. Ei liene epäilystä ketä äänestän ;D
 
Ihan kuunneltava laulaja ja persoonallinen ääni,tämä satellite kappale ei tosin (ainakaan minulle) ole sellainen kuolematon hitti jota kauan jaksaisi kuunnella.

Voisin tutustua uuteen tuotantoon joku päivä,paha mennä sanomaan vain tuon yhden biisin pohjalta : >

Muuten,onko euroviisuihin mahdollista asettaa sama ehdokas kahdesti? Varsinkaan voittaja?
 
Ainakin aiemmin saman ehdokkaan laittaminen useampaan otteeseen oli ihan sallittua. Irlannin Johnny Logan on voittanutkin kaksi kertaa, ja Ruotsin Carola on ollut 3 kertaa osallistumassa, ja voittanutkin kerran.

Ja varmaan näitä on muitakin, nuo löytyivät nopeasti Wikipediaa tutkimalla.
 
Argetlam sanoi:
Muuten,onko euroviisuihin mahdollista asettaa sama ehdokas kahdesti? Varsinkaan voittaja?


Saksa on yksi niistä maista jotka maksavat joka vuosi osan Euroviisujen perustamisesta. Luulenpa, että tällaisella valtiolla on oikeus muuttaa sääntöjä.

Suosittelen sydämellisesti Lenan uusimman levyn kuuntelemista.

Tässä Lenan uutta musiikkivideota: http://www.youtube.com/watch?v=6WIEQBeIoS0

*muoks*
Ksu ehti vastata ensin ja lienee oikeassa =D
En itse ole mikään Euroviisuasiantuntija =D
 
Ylös