Lukutupa - ehdotuksia uusiksi projekteiksi ÄÄNESTYS

Taru sormusten herrasta Lukutupaan 2023-24?

  • Kyllä!

  • Ehkä!

  • Ei!

  • Jokin muu, mikä?

  • Universumin tomu -sarja


Results are only viewable after voting.
Itse asiassa projektin aloittamisen puolesta äänestäneet kymmenen eivät ole vielä sitoutuneet yhtään mihinkään. Isilmírë sen sijaan on ensimmäinen alustajaksi ilmoittautunut ja minä ilmoittaudun tässä toisena. Mutta joo, kymmenisen alustajaa on varmaan tarpeeksi. Mutta eipä sitä tarvitse 8-10 alustusta / kärsä kaikkien tehdä. Yksikin on hyvä juttu ja jos se riittää tekijälleen, hyvä niin. Ja matkan varrella saatta tulla uusia tekijöitä mukaan.

Keskustelu se kuitenkin on kaiken aa ja oo. Alustuksissa ei välttämättä tarvitse kertoa kaikkea olennaista luvusta, tärkeintä on päästä alkuun viikko viikon perään.

EDIT: Olenkin siis kolmas, tai neljäs, sillä jotenkin luin Telimektarin rivien välistä, että hänkin aikoo alustella.
 
Jos kerran ruvetaan, voin minäkin osallistua. Vaan eihän nyt tarvitse tietää varmaksi kuin se, että päästään alkuun. Mennään kirja kerrallaan, yhdessähän on korkeintaan 12 lukua. Jos jossain vaiheessa tuntuu, ettei alustajia löydy tai keskustelua synny, käydään se kirja loppuun ja jätetään urakka tauolle.
 
Minä en lupaa alustusta, koska realiteetit on osoittaneet, että en tahdo välttämättä pysyä tahdissa vaikka lukutahti olisi hidaskin ja helposti unohdan ja putoan kyydistä kokonaan jos edes alunperinkään pääsin matkaan mukaan 😅 Jos nyt saan kiinni lukupiiristä ja pysyn matkassa eikä aika mene muuhun niin voin myöhemmin katsoa irtoaisiko minulta alustus.
 
Voin alustaa, mutta minulla ei ole tuota "uusinta" painosta itselläni. Jos kelpaa siitä huolimatta, niin minut voi laskea mukaan.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Uusi laitos ei ole mitenkään välttämätön tai tarpeellinen. Ensimmäinen laitoskin käy aivan hyvin, tai vaikka alkuteos tai jokin muu käännös.
 
jotenkin luin Telimektarin rivien välistä, että hänkin aikoo alustella.

Jos nyt tämänkin suuruisella porukalla lähdetään liikkeelle, niin kyllä minä ainakin muutaman alustuksen voin luvata.
Äänestin tosin piruuttani Universumien tomu -sarjaa. [22]
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Ylös