Lullacry, Lambretta etc.

Linéwen

Hobitti
Vaihtelua kevyeen metalliin tai miten ne nyt sitten pitäisi luokitella (nämä genret on kyllä niin sekavia ettei niistä ota selvää..) Tuon kaltainen musiikki on kuitenkin aika lailla vielä miesten dominoimaa (raskaampi metalli tosin vielä enemmän).
Mielestäni naisäänet tuovat mukavaa vaihtelua.
Kuulemistani Lambrettan kappaleista tosin Bimbo (ja yksi toinen jonka nimeä en muista) ovat hyviä, muut ovat suhteellisen tasapaksuja.
Lullacry taas on jonkin asteinen poikkeus sillä sitä olen muutaman viikon kuunnellut pyöräillessäni enkä ole vielä ehtinyt kyllästyä siihen :roll:, yleensä kyllästymiseen ei mene kauan.

Tietääköhän kukaan samantyylisiä bändejä?
 
Mitä minä olen kuullut, niin Lullacryssa ja Lambrettassa ei kyllä ole mitään samaa.. Paitsi naislaulaja. Lullacry on ihan jees, Lambrettasta en oikein pidä. Saman tyyppisiä bändejä.. öö.. öö.

edit: no okei, on niissä samaa, pakko todeta. Kuuntelen Bimboa juuri. :p
 
Danyan sanoi:
Mitä minä olen kuullut, niin Lullacryssa ja Lambrettassa ei kyllä ole mitään samaa..

On niillä loppujen lopuksi muutamissa kappaleissa ainakin aika paljon yhteistä. Lambrettalla on suurin osa herkkiksempiä kappaleita kuin Lullacrylla mutta kun vertaa esim. vaikka World of Our Ownia ja vaikka This Timea niin kyllä niissä on aika paljon samoja piirteitä.
Lambrettalla muuten tuolla yhdellä CD:llä on ainakin vähän väkisin tehtyjä täytebiisejä. Tuollaisesta jää jotenkin huono maku... ei olla saatu kuin pari hyvää aikaiseksi ja on kuitenkin ollut pakko saada albumi kasaan...höh.
 
Ylös