Maroon 5

Henukka

Hobitti
Nii mitä pidätte Maroo 5 kappaleesta she will be loved?! mä pidän , jotenki niin "herkkä" kappale ja muutenkin!...
Sanokaa mielipiteenne ylipäätään Maroon 5...
 
Järjetöntä tehdä topic yhdelle biisille.

Jos Maroon 5-topicia ei ole vielä niin mikset luo bändille omaa topicia?
 
Ei ole todellakaan järkevää tehdä omaa keskustelua pelkästään yhdelle laululle, korjasin otsikkoa.

Henkilökohtaisesti en bändistä pidä, laulajan äänessä on jotain epämiellyttävää.
 
mun mielestä maroon5 on tosi hyvä, ostaisin sen levyn, jos joskus raahautuisin kauppaan.. xD ja she will be loved on TOSI hyvä kappale! :D
 
Serkullani on tuo CD, joten olen kuullut sen kaikki kappaleet läpi, pariinkin kertaan. Täytyy kyllä ehdottomasti sanoa että She Will Be Loved on paras kappale koko CD-levyltä, joten ei ihmekkään että sitä soitetaan eniten radiossa.
 
Minusta Maroon 5:in ensimmäinen hitti This love on parempi kuin tuo toinen hitti She will be loved. Ensimmäinen on sellaista mukavaa peruspoppikamaa ja toinen epämääräistä balladirenkutusta. This love:n videokin on sellainen mukava, varsinkin ne sakurat siellä taustalla :D
 
Eikös Maroon 5:n eka hitti ollut Harder to breath??
No joo, ihan sama. Mun systeri omistaa levyn ja oon joutunut kuuntelemaan sitä päivittäin. En pidä. Laulajan ääni on ärsyttävä, samoin biisit.
Anteeksi jos menee haukkumiseksi.
 
En oikein pidä.. Laulajan äänessä tosiaankin on jotain epämiellyttävää, se on aika sukupuoleton. She Will be loved- video on kyllä ihan kiva.
 
Minusta taas laulajan äänessä on joku tietty vivahde joka särähtää ihanasti korvaan. Bändi on muuten todella keskinkertainen ja turhahko mutta kappale "Harder to Breath" on jostain syystä aivan uskomattoman upea kappale. .Se iskee minuun kovaa. Sikäli outoa koska en kuuntele yleensä lainkaan tällaista musiikkia. Siinä kappaleessa tuo "tietty vivahde" pääsee oikeuksiinsa. Muut bändin kappaleet ovatkin täysin yhdentekeviä.
 
Maroon 5 on hyvä. Laulajalla on kiva ääni (onkohan se nyt Adam? Joo.) ja biisit toimii.. Songs About Jane on hyvä levy, ja kaikki kolme (Harder To Breathe, This Love ja She Will Be Loved) sinkkubiisiä on onnistuineita vetoja. En mä oikein osaa mitään sanoa.. Hyvä bändi.
 
Ihan hyvä bändi, joskus kesällä pidin sitä vieläkin parempana. Nyt kiinnostus on hieman lopahtanut, mutta hyvä se on vieläkin.
Ehdottamasti paras kappale on Sunday Morning. Se kappale nostaa ainakin minun mielialaani. Piano kuullostaa todella hyvältä kappaleessa.
Tietysti muita hyviä ovat The Sun, This Love ja ehkä She Will Be Loved.
Harder to Breathissä minua rupesi ärsyttämään erään laulajan ääni. En tiedä kuka se bändin jäsenistä on, mutta se latistaa kertosäkeessä tunnelman. Muuten hyvä kappale.
Shiver, Must Get Out sekä Not Coming Home ovat kappaleita, joista en ole koskaan pitänyt.

Kohtalaisen hyvä bändi, muttei kuitenkaan kovin erikoinen.
 
Maroon 5 on aivan älyttömän ärsyttävä! En voi sietää laulajan ääntä, vaikka se sopiikin niihin kappaleisiin. Kolahtaa vain miinuksen puolelle. Levynkin olen kuunnellut 2 krt. läpi, kun ei muutakaan ollut, enkä muista niistä mitään muuta kappaletta kuin sinkkubiisit. Ei oo meikäläisen musiikkimakuun 8)
 
Ihan hyvä tuo on. Ennen ehkä tykkäsin enemmän, mutta kun sitä levyä kuuntelee monta kertaa putkeen niin alkaa päätä särkemään... :D Onhan niillä ihan hyvii biisejä, vaikka Sunday morning ja The Sun.
 
... Ja edellinen viesti oli juuri sitä mitä täällä haetaan(?).

Maroon 5 on mielestäni radiomusiikkia, voi kuunnella, mutten itse ostaisi. Lähinnä rasittavaa on laulajan ääni, se käy hieman korville. Mutta makukysymys.

Biisit on ihan mukiinmeneviä, ei niitä ole ollenkaan tuskaisaa kuunnella, etenkin nuo sinkut Harder to breathe ja She will be loved.
 
Jos laulajan ääni otetaan puheeksi niin itse olen ainakin sitä mieltä että sopii ihan erinomaisesti bändin musiikki tyyliin mutta jos olette ikinä kuulleet adamin puhuvan, niin tiedätte mitä tarkoitan kun sanon, YÖÖÖÖÖÖH!!!
sillä on niin korkea ja nasaali ääni että hyh, hyh!!!
musiikki on kyllä ihan hyvää vaikka siihenkin kyllästyy tietyn ajan jälkeen...
 
hmh,omistan levyn minäkin(maroon 5)...kyllästyin aika saman tien...kaikki ne kappaleet on NIIIIIIN samanlaisia!!!!!!
Kyllähän ne on hyviä ne kappaleet,mutta silti...no,jos nyt satun kuuleen radiosta jonkun sen kappaleen, niin kyllä pistän kovemmalle! :p
 
galathil sanoi:
hmh,omistan levyn minäkin(maroon 5)...kyllästyin aika saman tien...kaikki ne kappaleet on NIIIIIIN samanlaisia!!!!!!
Kyllähän ne on hyviä ne kappaleet,mutta silti...no,jos nyt satun kuuleen radiosta jonkun sen kappaleen, niin kyllä pistän kovemmalle! :p

Mieki tykkään Maroon 5! Mut en kyl omista levyy...kaikki kipaleet on kyl aika samanlaisii ja niihi on pikku hiljaa alkanu kyllästyyn ku niitä soitetaa radiosta kokoaja :)
 
Ylös