Michael Jacksonin elämä ja kuolema

*Elanor*

Hobitti
Michael Jackson on kuollut. En osaa sanoa, olenko nyt varsinaisesti surullinen, mutta hiljaiseksi ja vakavaksi vetää. :( Olin lapsena iso fani ja toki kuuntelin paljon isompanakin.

[color=red:f6d66c23e8]Tein tästä ihan oman keskustelunsa. Tänne siis muistelut edesmenneestä laulajasta ja ajatuksia hänen kuolemastaan.
-Jaamar[/color]
 
Niin, itse en tiedä mitä sanoisin. Jotenkin tämmöiset suuret, vähän vanhentuneet starat ovat sellaisia, ettei niiden olemassaoloa ajattele, mutta kun heitä ei enää ole, tuntuu kuin heidän pitäisi olla. En minä sillä että olisin ollut jokin raivokas fani, mutta jotenkin jotakin jää nyt puuttumaan. Tälle voisi periaatteessa aloittaa uuden keskustelunkin jos joku välttämättä haluaa.

Tuossa on vielä linkkiä asiasta tarkemmin kertovalle sivulle:
http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2009/06/popin_kuningas_michael_jackson_on_kuollut_827031.html
 
Pitää nyt itsenikin tulla kommentoimaan Michael Jacksonin kuolemaa.
En koskaan pitänyt hänen musiikistaan, hänen elämäänsä kiinnitin hyvin vähän huomiota. Mutta jotenkin tällaiset tapahtumat herättävät todellisuuteen niistä äärifilosofisista ja poikkitieteellisistä maailmoista, joissa muuten niin hyvin viihtyy. Sitä alkaa ajattelemaan, mihin haluaa uskoa ja minkä tietää.

Kyllä, jostakin syystä olen epämääräisen surullinen, enkä lainkaan osaa selittää mistä se johtuu. Se ei ole järkevää, loogista tai mitään lähellekään - se on puhdasta tunnetta. Ja vaikka näenkin ihmisen suurelta osin kehittymättömänä eläimenä, jonka aistijärjestelmä on ylikehittynyt tunteiksi muun kustannuksella - jotakin siinä en osaa selittää parhaalla tahdollanikaan tai mielikuvituksekkaimmilla pohdinnoillanikaan. Tämäkin tekee minut välillä hyvin surulliseksi.

No, nyt tuli nähtyä sopiva tilaisuus purkautua julkisesti ja mikäs siinä :D Olen ylpeä tunteistani ja vaalin niitä, ettäs tiedätte.
 
Popin kuningas on kuollut enkä tosiaan usko että uutta kuningasta tulee. Itse kun kuulin Jacksonin kuolemasta olin tietenkin epäuskoinen. Eihän sitä koskaan usko jos jotain pahaa on tapahtunut. Huokaus. On häntä tulut fanitettua jo pari vuotta.
 
Olihan tämä vähän häkellyttävä uutinen. Lapsuudessani Jackson oli käsittämättömän suuri kulttuurinen ikoni. Jos Amerikka olisi pitänyt määrittää viidellä asialla, yksi niistä olisi ollut Michael Jackson.

Olen aina tykännyt melko tasaisesti Michaelin musiikista, mutta pari vuotta sitten löysin Thrillerin ja Beat Itin uudestaan, jolloin kuuntelin noita kappaleita vähän enemmän.

Edesmenneen Michaelin kunniaksi linkitettäköön tämä, koska hänkin oli varsin räikeä elämänasenteeltaan.
 
Ylös