Olen päivittänyt erään koulun nettisivuja ja nyt minulla olisi pienoinen ongelma. Olen määritellyt CSS-tyyleillä, että sivustolle tulee linkki yhteen tiettyyn kohtaan. No, IE:ssä se linkki näkyy juuri siinä missä pitääkin, mutta Mozillassa se näkyy hieman liian ylhäällä. Millaisella tyylimääritteellä sivuston saisi toimimaan oikein myös Mozillassa ja mahdollisesti myös Operassa?
Tämän lisäksi olisi vielä toinenkin ongelma. Päivittämieni sivujen "etusivu"-kohdasta pitäisi saada yksi linkki pois, eikä se oikein onnistu, sillä se etusivu ei ole mikään index.html tai vastaava .html-päätteinen. Pitäisikö siihen käyttää jotain tiettyä määritettä, jotta sen linkin saa pois?
Olen koittanut hakea ohjeita Googlen kautta, mutta mistään ei vain tunnu löytyvän apua, joten ajattelin jos joku täällä tietäisi
Kiitos jo etukäteen!
Tämän lisäksi olisi vielä toinenkin ongelma. Päivittämieni sivujen "etusivu"-kohdasta pitäisi saada yksi linkki pois, eikä se oikein onnistu, sillä se etusivu ei ole mikään index.html tai vastaava .html-päätteinen. Pitäisikö siihen käyttää jotain tiettyä määritettä, jotta sen linkin saa pois?
Olen koittanut hakea ohjeita Googlen kautta, mutta mistään ei vain tunnu löytyvän apua, joten ajattelin jos joku täällä tietäisi

Kiitos jo etukäteen!