Ohjelmaa The Miittiin 2009

Voin ottaa muutaman pelin mukaan, ainakin nuo Lehtokuusaman toivomat. Muitakin toiveita saa toki esittää, koosta riippuen voin ottaa yhden tai pari muutakin.
 
Pahoin pelkään että kysymysmerkin alla lupaamani kalligrafiointi jää pois ohjelmasta, sillä voi! viime viikolla unohdin hommata pensselit ja kiven, ja tällä viikolla en enää ehtine ylitöitten vuoksi!

Pahoittelen aiheuttamaani hengenahdistusta.
 
Asd, minun täytyy ikäväkseni ilmoittaa että jään kyllä tuosta vaatteenväsäämisestä pois.. en ole ehtinyt käymään kangaskaupassa ja rahat on hieman vähissä nyt >___<
 
Sain sittenkin pelejäni käsiini. Näillä näkymin ottanen LotR: Confrontationin, Mystery of the Abbeyn, majavapelin, Citadelsin jos Vanamo ei sitä ota sekä joitakin muita korttipelejä.
 
Origamipajaan on minun puoleltani tulossa materiaaliksi parin sentin nippu erivärisiä kopiopapereita ja 195 arkkia "virallista" 15 cm x 15 cm -kokoista origamipaperia. Iso osa tuosta ns. virallisesta paperista on vähän paksumpaa ja höttöisempää tavaraa, joten jos ei ole ennen taitellut, kannattaa ensin kokeilla kopiopaperilla, joka taittuu siistimmin ja helpommin ja pysyy paremmin mallissaan. Ja omia papereita saa tosiaan myös ottaa mukaan, koska tämä setti ei pitkälle riitä, jos joku tosissaan innostuu aiheesta ja/tai päättää ryhtyä taittelemaan jotakin 40 palan modulaarimallia.

Jos jollakulla on paperileikkuri, jolla A4-arkeista saa silvottua siistejä nelikulmioita, niin sellainen olisi kauhean kiva saada paikan päälle. Toki kopiopapereista saa neliöitä myös vanhalla kunnon viivotin-lyijykynä-sakset -metodillakin, mutta leikkuri olisi aikalailla nopeampi. Olen itse yrittänyt paikantaa moista vehjettä tuttavapiiristä, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut, enkä keksi mitään julkistakaan paikkaa, jossa kaivatunlainen vekotin olisi asiakkaiden vapaasti käytettävissä, että saisin edes tuon oman A4-varastoni typistettyä käyttövalmiiksi.
 
Noniin.. eli siis. Muutamat teistä luulevat varmaan, että olen unohtanut ilmoittaa larpin aiheen. Juu en ole unohtanut, mutta kaikki kiireet, mitkä pitivät alkaa vasta elokuussa, kohdistuivatkin kolmelle ensimmäiselle "vapaapäivälleni".

Eli siis Larppiin ei tarvita mitään erityistä vaatetusta, mutta varautukaa normaaleihin vaatteisiin, jotka saavat vähän likaantua.

Aiheena on tänä kesänä: "Haaksirikko".

Ilmoittautumis- sekä toivelistat tulevat tavalliseen tapaan näkyville perjantaina.
 
Ja niin, otin partiokämpältä Petanquen sekä mölkyn.

Sulkapallomailan otan mukaan, jos löytyy.

Disney trivial pursuit, Alias sekä Huojuva torni -tulevat minulta.

Jos on vielä muita toiveita, niin voin kyllä tuoda.
 
50 metriä metrin levyistä kaavapaperia odottelee muoviin käärittynä miittireissua. Ja paperirullan sisällä on metrin mittainen metalliviivotin kaavojen piirtämistä avittamaan. Kynät, kumit ja terottimet olisi varmaan hyvä itse kunkin kaavojen tekemistä suunnittelevan kiikuttaa itse paikalle - kuten myös sellaiset kynät, joilla kaavat saa jäljennettyä itse kunkin valitsemalle kankaalle. Nuppineuloja voin tuoda jonkin verran, mutta kovin monelle ompeluprojektilaiselle niistä tuskin yhtä aikaa piisaa.
 
oi, kaavapaperia, minun ei sitten taida tarvita kuljettaa muun romppeen lisäksi paperia (voima-/pakkauspaperia rullalla). Nuppineuloja minulla on omasta takaa, melko kookas laatikko (50g), onneksi tuo löytyi kätköistäni melko helposti.

Tarkoitus on ottaa vasta hankkimani Menolippu-peli mukaan, jollen hajoa pakkaasieni kanssa.
 
Ylös