Oletko valmis yllätykseen?

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Mikä se on? Milloin se tapahtuu? Koska sen näkee? Voiko sitä syödä? Kuka Tom Bombadil?

Lyön vetoa siitä, että 95% arvaa mistä oikeasti on kyse, mutta yllätys paljastuu kuitenkin Konnun etusivulla joskus lähipäivinä. Sitä odotellessa... nauttikaa kesästä!
 
Ensimmäinen kirjautuminen varmaan pariin vuoteen, tosin olen selaillut foorumia vieraana. Topicci herätti jälleen kiinnostuksen. Kiitos ettet poistanut tunnusta Merri :)

Voiko muuten heittää arvauksen mikä se yllätys on? :D
 
Kukaan ei näytä yrittävän. Harvempi kuitenkaan vaikuttaisi osoittavan kiinnostusta... sitä parempi minulle :wink:
 
kertokaa jo!! näin vilaukselta telkkarista kerran mainoksen, en muista muuta, kun et siinä oli arwenin naama ja teksti taru sormusten herrasta. mutta mahtaneekohan se liittyä siihen?!? jäädään odottamaan...
 
Annas kun arvaan... :D Sivuille jottain uutta koristusta kenties? Joku... tai siis... onko se sivu asu se sen oikea nimi? :knockout::grin: *naurua*
 
Hmm.. :wtf: ei kai Merri aio Vihreää Lohikäärmettä lopettaa. :shock: Toivottavasti ei, mutta tässä minun hieman pessimistinen veikkaus tämän foorumin lähitulevaisuuden muutoksesta.
 
Jätän vilkaimmat mielikuvituksen tuotokset sanomatta, mutta odotan viikonloppuna näkeväni (kun armeijasta palajan takaisin lomille) ainakin muutoksia ulkoasussa. Tai siitä voisin lyödä vetoa jo aivan varmana - muut kohta sanomani on aivan hatusta vetämiä. Kaksi viikkoa poissaoloa tekee jo kuitenkin sen verran ihmeitä, ettei voi välttämättä olla varma mitä täällä on juoniteltu sinä aikana. Vissiin omat merkkinsä tulevasta on ollut ilmassa, jos huiman 95% pitäisi tietää mitä tulevan pitää.

Ihmettelen myös kun ylläpidosta vain Merri on lähinnä ollut äänessä tämänkin yllätyksen suhteen - jos kyseessä olisi jotain todella suurta, niin odottaisin muiltakin osallistumista. Eniveis.
*Aiemmin sanomani ulkoasu-päivitys, josta olen nähnyt (ehkä) makupaloja. Saatan sekoittaa jollakin ihmeellä aiemman ulkoasupäivityksien yhteydessä esitettyihin maistiaisiin, mutta sen näkee sitten ja jotain tässä on arvailtava :roll: .
*Lisäpalvelu(ita): Kuten ennestään on kuvagalleria, blogit etc. Onko se senssipalvelu vai mitä, niin vaikea sanoa. Voisin veikata myös KontuWikin tulevan lisää esille, kun kyseessä aika merkittävä lisäys tässä yhteisössä viimeaikoina. "Viva la Laajennus!"

Merri @ Lähetetty: 18.07.2005 16:44 sanoi:
Kuka Tom Bombadil?
Tämän lauseen yhteyttä tosin mietiskelin. Onko vain perinteistä tyhjänjorinaa, vai olisiko Tom Bombadil uuden lisäominaisuuden or whatever nimi.

No kuitenkin tällä viestillä yritän sanoa sen, että odotan yllätyksen olevan muutakin kuin että Tervetuloa-viesti vaihtuu, Pyöreästä pöydästä tulee Puolikas pöytä tai Repunpäästä Mordor.
 
Hero sanoi:
Ihmettelen myös kun ylläpidosta vain Merri on lähinnä ollut äänessä tämänkin yllätyksen suhteen - jos kyseessä olisi jotain todella suurta, niin odottaisin muiltakin osallistumista.
No, nyt on kuitenkin niin, että muusta ylläpidosta ja konnavahtiaktiiveista kukaan ei tiedä koko totuutta - jos nyt sellaista onkaan. Tiedämme asiasta karkeasti arvioiden ehkä noin puolet, ja senkin vain luulemme tietävämme. Mutta ken elää, se näkee. :viggo:
 
Hero sanoi:
Onko se senssipalvelu vai mitä, niin vaikea sanoa.

JOOO!!! Jo themiitistä05 junalla palaillessa eräässä numeroltamainitsemattomassa vaunussa (koska en muista vaunun numeroa), oli havaittavissa kontuparitusta \o/
Connecting people ja silviisii.
 
Merri sanoi:
Mikä se on? Milloin se tapahtuu? Koska sen näkee? Voiko sitä syödä? Kuka Tom Bombadil?

Lyön vetoa siitä, että 95% arvaa mistä oikeasti on kyse, mutta yllätys paljastuu kuitenkin Konnun etusivulla joskus lähipäivinä. Sitä odotellessa... nauttikaa kesästä!

Ahaa! Kontulaisten oma TV-show? Ja juontajana toimii tietysti Tom Bombadilin kuteisiin pukeutunut heebo.... ei vaan ihan oikeasti! Kerro jo! Jotain suurta sen on oltava jos siitä on mainoksiakin ollut teeveessä. Veikkaisin että Konnusta tulee vihdoin rekisteröity yhdistys. Olen itseasiassa 99.5 % varma. Mikset sinä, Merri, voisi vain kertoa?

... mutta miten ihmeessä se pirun pomppadille liittyy taas tähänkin asiaan?
 
diffi sanoi:
Mitää? Onko multa mennyt telkkarista joku ohi vai mitä siellä TV:ssä on Kontuun liittyen ollut? :o

En ole itsekään mitään sellaista nähnyt, mutta:
kertokaa jo!! näin vilaukselta telkkarista kerran mainoksen, en muista muuta, kun et siinä oli arwenin naama ja teksti taru sormusten herrasta. mutta mahtaneekohan se liittyä siihen?!? jäädään odottamaan...

Ei nyt sentään...
 
No ainakin jossain keskustelussa Merri sanoi että joskus KontuWikistä tulee Kontu itse.. 8)

En ole varma koska en löytänyt enää sitä viestiä, mutta miksi tuolla wiki-huoneessa niillä muuten olisi niin kiire siirtää Konnun yleissanasto wikiin? :urg: Tiedä Häntä...

edit: No nyt se löytyi :p

Merri sanoi:
Wikistä tulee ajan myötä melkein Kontu itse, joten se tulee olemaan erittäin olennainen osa Kontua. Siirrän Wikin Konnun nykyiseen osoitteeseen sitten kun saan työstettyä uuden ulkoasun sekä Wikille että uudelle Konnulle.

Ehkä siinä kestää näin kauan sen takia että Merri työstää ulkoasua. :D
 
Konnun yllätyksen tulo hidastuu: työkiireet iskivät tällä viikolla turhan kovaa. Tällä hetkellä onkin sitten www.mozilla.fi puskettu ulos julkisuuteen.
 
Ylös