Our Little Corner from the world:Music from the Gilmore Girl

Eli musiikkia, jota soitetaan Gilmoren tytöistä..

Tähän mainitakseni muutamia artisteja ja biisejä:
(esittäjä:laulaja)
- Grant-Lee Phillips: Smile
- The La's: There Se Goes
- Wilco: My Darling

Onhan niitä muitakin, mutta tuossa muutama. Lista löytyy (yksi monista, mutta tuolta voi ladatakkin biisejä)
http://audiophile.unix-fu.org/show.html
(ei välttämättä toimi kaikilla.. Tietojeni mukaan. Itsellänikin tällähetkellä latauksen kanssa, mutta vain joissakin biiseissä..)
Valitettavasti näitä ei saa (minun tietojeni mukaan) Suomesta, mutta jos joku tietää voisiko kyseinen hlö ilmoittaa siitä tässä keskustelussa tai lähettämällä yksityisviestin minulle? Mieluiten keskustelussa..

-wicked_angel

p.s. Tiedän, että tuosta 'girl' sanan lopussa pitäisi olla 's', mutta se ei mahtunut siihen..


Jossain sivustolla pitäisi lukea, että laillista touhua kyllä on.. Ja siellähän lukee myös se, ettei niitä mp3:sia saa pitää tiettyä aikarajaa kauemmin! Ihan vain muistuttaakseni..

-Rosemary Boxer
 
En tiedä onko tämä paras mahdollinen keskustelun aihe (vaikka Gilmoren tytöt onkin niitä harvoja sarjoja joita katson kun joskus harvoin television kanssa samaan paikkaan pääsen). Katsotaan mitä tapahtuu :)
iTunes varmaan löytää kaikenlaista, jos haluaa musiikkinsa sähköisesti. The La'sin musiikkia sieltä ei kyllä löydy, valitettavasti (muutenkin todella tutustumisen arvoinen bändi ja jos joku heidän levynsä sattuu omistamaan eikä tarvitse olen valmis ostamaan). Mutta luulisi noita kuitenkin jostain levykaupoista löytyvän, Wilco ainakin on sen verran tunnettu että ainakin Oulusta sitä löytyy kirjastostakin (La'sin levyn aikoinaan myös lainasin Jyväskylästä kirjastosta).

Ajauduin vähän sivuraiteelle, mutta voisi olla hyvä tarkentaa mistä oikein haluat keskustella.

Minä en ainakaan löytänyt sivulta mainintaa laillisuudesta (epäilen myös että laulujen sanoituksien julkaisemiseen olisi oikeuksienhaltijan lupa), onhan se mahdollista. Joka tapauksessa jätän linkin, siellä on kuitenkin tietoa aiheesta.
Ja yhdistin kaksi ensimmäistä viestiä yhdeksi, kannattaa käyttää muokkaa-toimintoa, pitää keskustelun selkeämpänä.
 
Joo.. No mä en oo kyllä tömänny niihin levyihin missää, mutta täytyy jatkaa etsimistä..

Haluaisim, että täällä syntyisi keskustelua sarjan musiikista yleensäkin esim onko musiikki hyvää, kuunteleekko samaa musiikkia muualtakin kuin sarjasta, onko sarjan musiikki muuttanut musiikki makua (mulla kävi just sillee) jne kaiken laista.. Tiedän, ettei se rajaa mitenkään, mutta koska itse ajattelen, että keskustelua vois kuin voisikin herätä, niin ajattelin yrtittää.. Mutta jos ei keskustelua synny, niin lopettakaa vain..

-wicked_angel
 
Ylös