Oxonmoot 1.-4.9.2022, Oxford

Samooja

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Britannian Tolkien-seura järjestää Oxonmootin syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna.
Suunnitteilla on jälleen hybridi-tapahtuma, jossa ohjelmaa on sekä paikanpäällä että etänä.
Oxfordissa tapahtuma järjestetään St Anne’s Collegessa. Paikan päälle mielivien täytyy noudattaa Englannin sen hetkisiä covid-säännöksiä testeistä, karanteeneistä yms. Tapahtuman sivuilta löytyvä tarvittavat ohjeistukset ja linkit.

Oxonmoot 2022 - sivut

Samooja

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Itse olen vielä odottavalla kannalla lähtemisen suhteen.
Kovasti houkuttelisi lähteä, mutta koronatilanne vaikuttaa toki asiaan. Tilanteen pystynee arvioimaan vasta lähempänä tapahtumaa, ehkä muutaman kuukauden päästä.

Telimektar

Fundamentalisti
Lähden tuonne paikan päälle jos suinkin mahdollista (ja jos karanteenivaatimukset tms. eivät ole kohtuuttomia). Etätapahtumaan osallistuminen sen sijaan ei kiinnosta.

Samooja

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Englannissa matkustusrajoituksia puretaan helmikuussa. Sen jälkeen täysin rokotettujen, ulkomailta matkustavien ei tarvitsisi enää tehdä testejä tai olla karanteenissa. Tilanne toki elää, mutta toistaiseksi näyttää siis hyvältä.

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Pidetään mielessä. Näin riskiryhmäläisenä (neljästi rokotettuna) täytyy tosin seurailla pandemiatilannetta tarkasti. Pitäisi hakea myös uusi passi, kun edellinen meni viime vuonna vanhaksi.

Samooja

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä, että Englantiin matkustamista varten ei tarvitsisi mitään erikosjärjestelyjä; todistuksia, testejä, karanteeneja tai mitään muutakaan.

Samooja

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Tolkien Societyn sivuille ei vielä ole tullut Oxonmootin ohjelmaa, mutta se on ilmeisesti tulossa piakkoin.
Early Bird - alennus (10puntaa) päättyy 31.5, joten jos on varma lähdöstään, niin kannattaa ilmoittautua nyt kun sen saa vielä halvemmalla hinnalla.

Ilma

Somehaltia
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Mä en valitettavasti pääse tänä syksynä, kun on niin paljon kaikkea muuta rippijuhlista muuttopuuhiin ja lisäksi lomabudjettikin kuluu lasten kanssa tehtävään reissuun. Mutta olisi tosi kiva lähteä joskus - ehkä jo ensi vuonna?

Last edited: