p2esocks_1015.dll?

Miro

Hobitti
Jeps, eli tällainen on kateissa. F-Secure ilmeisesti poisti sen automaattisesti, ja nyt se puuttuu. Kone toimii oikein, enkä ymmärrä mihin kone tuota .dll-tiedostoa tarvitsee.
Ongelma on vain se, että kone ilmoittaa sen puuttumisesta käynnistyksen yhteydessä, ja se on ärsyttävää.
Tietäisikö joku miten tuon ilmoituksen saisi pois, tai mistä tuon kyseisen .dll-tiedoston voisi löytää ja ladata koneelle?
 
Hmmhmm, googlesta ei löytynyt mitään kovinkaan definitiivistä tähän kyseiseen failiin liittyen, mutta se mitä löytyi näyttivät kaikki olevan erilaisia anti-malware/spyware/whatever-saitteja. Mitä nyt huonolla ranskankielelläni noita yritin tavata, niin olin ymmärtävänäni, että tuo kyseinen faili olisi jotain ei toivottavaa.

Oothan ajanut koneellasi noita spyware-chekkejä? Varsinkin, jos F-Prot poisti tiedoston automaattisesti, niin lähtisin olettamaan, että jotain ilkeää luuraa koneellasi.
 
Juu, tässä voipi olla kyseessä samanlainen file joka aikoinaan oli minulla vanhempieni koneessa.

Koneeseen tuli siis silloin virus ja sen poistettuani kone ilmoitti joka käynnistyksen yhteydessä että tämä tietty tiedosto puuttuu jne. Hain sitä rekisterin joka sopukoista ja mietin, että mikä ihmeen ohjelma voi käyttää tuota tiedostoa kun olin varma että se oli sen ohjelman tiedosto minkä mukana virus koneelle tuli.

Ikinä en löytänyt syytä miksi Windows sitä niin kovasti halusi tai tarvitsi, mutta ikinä se ei koneen toimintaankaan vaikuttanut. Ainoa millä se lopulta lähti oli koneen formatointi ja uudelleen asennus. Toivotaan, että sinulla Miro ei tule samaa operaatiota. :)
 
Viittaus löytyy Windowsin järjestelmätiedostoista, joten msconfig kauniiseen käteen ja sieltä etsimään rivi joka lataa kyseisen tiedoston.

Eli Käynnistä > Suorita > kirjoita msconfig ja rässää entteriä.
 
Ylös