Pandora (ei se ruotsalainen)

Cookie

Hobitti
Heei...olettekos kuulleet sellaisesta "ihmeestä" kuin Pandora? En tarkoita sitä Pandoran lipasta jossa oli kaikki maailman surut ja murheet vai mitä olikaan...se ei taitaisi kuulua Musahuoneeseen. Vaan http://www.pandora.com, se on sellainen kiva netti"radio" jossa voi itse luoda kuuntelemansa kanavat. Jos vaikka tykkää System of a Downista, kirjoittaa sen hakukenttään ja sieltä tulee soittolista, jonka biiseissä on samoja elementtejä kuin SOADilla. Yli 10 000 artistilta niillä on biisejä, eli aika paljon mutta ei nyt voi olettaa että välttämättä kaikkia suomalaisia yms tuntee (yritin etsiä esim Kingston Wallilla mutta eipä löytynyt :p )
Näitä kanavia voi sitten tallentaa muistiin jos kirjautuu palveluun. Ilmainen ja laillinen, mitään ei ladata omalle koneelle. Tutustukaa ihmeessä!
 
Puhun kai meidän kaikkien puolesta, kun sanon: kiitos valtavasti. Helpottaa huomattavasti, kun löytää nopeasti pitämäänsä musiikkia. :D
 
Mulla tämä ei kyllä hirveän hyvin ole toiminut. Uusia bändituttavuuksia olen löytänyt paremmin esim. allmusic.comista. Mutta on tämä ihan kiva kuitenkin, kyllä jotain tälläkin löytää.
 
Ylös