PaPa RoAcH

Aloitin ite kuuntelemaan tätä bändiä vasta jonkun aikaa sitten ja pidän kuulemastani...Mitä mieltä te olette kyseisestä bändistä ja mikä on teijän mielestä niitten paras levy?
Mun mielestä infest ja lovehatetragedy on molemma tosi hyviä levyjä!
 
Diggaan ite tästä bändistä paljon, mut en omista ku vaan sen uusimman levyn, Getting away with murder'in. Mutta ne ekat ei ole oiekin mun makuun, liian "räpähtäviä".
Scars, Do or Die ja Getting away with murder on parhaita silt levylt. OIkeastaan kaikki on hyviä, noi vaan erottuu joukosta :)
 
Kyllä Papa Roachia kuuntelee. En kuitenkaan omista yhtään levyä, mutta joskus ensimmäisen levyn aikoihin nauhoittelin sitä ahkerasti kasetille.. :oops: Sellanen musiikki on muutenkin minun makuuni. Siinä on pientä kapinaa yhdistettynä hyvään musiikkiin. Kyllä pidän.. :D
 
Jotakin oon kuullu. Ihan ok, mutta laulajan ääni kuulostaa joissakin paikoissa niin paljon Lostprophetsin Ian Watkinsilta että pelottaa. Ihan koska tykkään Lostprophetsista suht paljon.
Getting away with murder (biisiä tarkoitan nyt) on ihan hyvä, ja iteltä löytyy She loves me not. Ihan hauskoja molemmat siis, mutta kun en ole Papa roachiin niin paljon tutustunut niin ei ole mitään erikoisempaa mielipidettä siitä.
jos mulla ei kerran ole mielipidettä, niin mitäs tämä viesti täällä hommaa? btw, sadas viestini :)
 
Minulla on kaikki kolme Papa Roachin levyt ja kaikista pidän. Paras on varmaan kuitenkin Getting away with murder-levy.
Minun Top 5 kappaleet ovat: Scars, Getting away with murder, She loves me not, Last Resort ja Do or die.
Olen kuunnellut Papa Roachia ainakin vuoden ja eka kappale minkä kuulin oli Blood Brothers Tony Hawk's Skateboardingissa.
Omasta mielestäni Papa Roachin sanoitukset ovat aivan mahtavia. Esimerkiksi silloin kun on vihanen jollekki, laittaa Papa Roachin Getting away with murderin, Be freen tai Last resortin soimaan. Ainakin se helpottaa minua yleensä. :)
Kuuntelettoke te yleensä kappaleen musiikkia, sanoituksia vai kokonaisuutta?
Minä kuuntelen aluksi kokonaisuutta ja sitten sanoituksia ja sen ansiosta osaan ainakin seitsemän Papa Roachin kappaletta ulkoa. :roll:
 
Ylös