Paratiisihotelli

Leleth

Hobitti
kiva ohjelma, seuraavatko muutkin sitä vai olenko ainut? :p

lempityyppejäni ovat amy ja toni, zack on yli inho..... no, eipäs tässä muuta....


/Korjasin otsikon kirjoitusasua. -Laurana
 
Kylhän se aina tulee katottua,esim. tänään.
Se on vaan niin tyypillinen jenkki-sarja,mut silti ihan kiva kattoa.
Pikkuhiljaa vaan nuo Zackit,Amyt ja Tonit nyppiä,varsinkin tuo viimeinen. On olevinaan niin "kova" ja "älä vaan tuu *piip*tuilee mulle tai..."-tyyppi.
Mut sitä mä en edelleenkään ymmärrä miten se voittaja pari selviää kun eihän tos tavallaan vähene porukka?? Uusia tulee koko ajan lisää ja lisää kun vanhat häipyy :roll:
Ihan outoa...

/Gandar edits: Kielenkäyttö... Kontu on kuitenkin foorumi monen ikäisille
 
Anteeksi kielenkäyttöni :oops:
Tietääkö kukaan mistä saa tietää voittajat??
Mä sain jotain vihiä,mut niistä en oo aivan varma...
 
Toi ohjelma on ihan floppi,siis ei sitä voi katsoa!Mie katoin yhen jakson mutta lähdin kesken kaiken syömään jotakin koska se tuntui vähän järkevämmältä...
 
Ite en oo ohjelmaa kattonu kertaakaan. On kyllä pitäny kattoo mutta en oo ikinä sattunu oleen kotona kun kyseinen ohjelma tulee. Joten omat kommentit tästä ohjelmasta on melkos vähäiset... :p

/Gandar edits: Saat mielikuvituskeksin jos pystyt perustelemaan aukottomasti, miksi sitten kirjoitit koko topicciin.
 
Vitsi tää on tätä perusamerikkalaista hömppää.
On tullut pari kertaa katsottua, ja voi kyllä sanoa, etteipä paljon kiinnosta.

Eniten mua naurattaa ja ihmetyttää se, että millon tämä sarja edes loppuu?
Aina tulee joku sinne lisää ja joku poistuu.

En tiedä tai en ole pysynyt kärryillä. :)
 
Tietenkin se on hömppää, mutta äärimmäisen hyvää sellaista. Niinku about parasta viihdettä mitä televisiosta tulee. Sarjaa jäljellä joku muutama osaa (yks tai kaks, en ole ihan varma), melkein jännittäisi kuka voittaa, mutta kun menin taannoin spoilaamaan itseäni hieman tuon suhteen :/
 
Kyllä, tämä on taas yksi niistä sarjoista, jotka eivät oikeasti ole hyviä, mutta on aivan pakko katsoa. Ihan alusta asti en ole seurannut, mutta aika pitkään kuitenkin. Tämä Amy, Toni +muut seurue on kyllä harvinaisen ärsyttävä. En oikein osaa sanoa mikä heissä ärsyttää, mutta ärsyttää kuitenkin. Amy ja Zack ovat kyllä sellaisia, että heidän kummankaan en soisi voittavan. Tai no, tässä vaiheessa Amyllä enää mahdollisuus.

Charla on ehkä kaikkein mielyttävin ihminen näistä henkilöistä. Myönnettäköön kuitenkin, että Charla antaa ehkä hieman turhan viattoman vaikutelman. Siitä voi kyllä koitua vielä aika paljon ongelmia. No jaa, soisin kuitenkin Charlalle ja hänen kumppanilleen voiton :)
 
Katsoin eilen ihan mielenkiinnon vuoksi, kun löysin topicinkin.
Sielläkö siis vieraili ne vanhat jäsenet ja haukkuvat kaikki? :D
Kunnon juonet ainakin käynnissä. :)
Hmm. Pitäisiköhän katsoa näitä loppujaksoja? :roll:
 
Keith jakoi oman osansa Taran kanssa, Charla päätti pitää rahat kokonaan itsellään. Dave väitti ettei asia häiritse häntä ja lupasivat silti olla kavereita.
 
kaidosetä sanoi:
Keith jakoi oman osansa Taran kanssa, Charla päätti pitää rahat kokonaan itsellään. Dave väitti ettei asia häiritse häntä ja lupasivat silti olla kavereita.

Aargh, ärsyttää k un en en ollut kotona viime aikoina katsomassa paria viimeistä jaksoa.

Miksei Charla jakanut???? Hehän oli Daven kans kavereita/ystäviä alusta alken...

Oh-hoh... Riskeptit Charlaa kohtaan laski :( Oli mun suosikki tähän asti. Tai Tara.

Keith kyl sittekki ;D
 
No, olin käsittävänäni, että Charlan järkeily oli kuitenkin se, että hänhän on kovin nuori (vm. 1982 afaik, 20v sarjaa kuvattaessa) ja "köyhä", kun taas Dave on käsittääkseni huomattavasti paremmissa kantimissa elämänsä suhteen. Joten tällästä pianoorakauppi-logiikkaa käyttäen se raha on niin paljon enemmän Charlalle kuin Davelle.

Ja okei, kävihän se Toni jotain kuiskimassa Charlan korviin ("Sä oot ansainnut nää rahat. Älä anna Davelle mitään."), mutta vähän luulen ettei enää tossa vaiheessa Charla panis Tonin sanoille mitään painoa.
 
kaidosetä sanoi:
No, olin käsittävänäni, että Charlan järkeily oli kuitenkin se, että hänhän on kovin nuori (vm. 1982 afaik, 20v sarjaa kuvattaessa) ja "köyhä", kun taas Dave on käsittääkseni huomattavasti paremmissa kantimissa elämänsä suhteen. Joten tällästä pianoorakauppi-logiikkaa käyttäen se raha on niin paljon enemmän Charlalle kuin Davelle.

Ja okei, kävihän se Toni jotain kuiskimassa Charlan korviin ("Sä oot ansainnut nää rahat. Älä anna Davelle mitään."), mutta vähän luulen ettei enää tossa vaiheessa Charla panis Tonin sanoille mitään painoa.

No silti... Jotain sain kuulla että Dave olis mokaillu viime päivinä, mutta vois kuvitella että arvostus + kunnioitus pelikaveria pysys viimeseen asti.

Ois kyl voinu jakaa ne. En tiä oisinko tehny sitä välttämättä ite :), mutta ois se ollu oikein!
 
Ylös