Perinteinen Suomenlinna-tapaaminen 29.6.2013

Micco

Verkostelija
Suomen Tolkien-seura
Tämä tulee nyt vähän pikaisella aikataululla, mutta perinteinen Suomenlinna-pikniktapaaminen on tänä vuonna tämän viikon lauantaina 29.6. kello 13 alkaen. Tervetuloa!

Yksityiskohdat ovat päivämäärää lukuun ottamatta samat kuin viime vuonna:
Lehtokuusama sanoi:
Tapaamme Kauppatorilla lauttarannassa (se lautta jolla pääsee HSL:n matkakortilla) klo 13.00. Suomenlinnassa perinteisesti on suunnattu aina Kustaanmiekkaan ravintola Valhallan edustalle. Paikalla on useita eri spefistiryhmiä sulassa sovussa. Vapaamuotoinen tilaisuus, jonne seuraan kuulumattomatkin ovat tervetulleita. Yhdessäoleilua ja nyyttäritarjoilu.

Brandagambalaisia on ainakin paikalle tulossa.
 
Ja Morelista minä, Freyja, Minya+käärö ja Vampire
 
Valitettavasti en ole pääsemässä paikalle tällä kertaa :( . Piti valita kumpana viikonloppuna olen kaupungissa: tulevana vai Finnconin aikaan. Valitsin Finnconin.
Pitäkää hauskaa ja olkoon sää suosiollinen.
 
Minäkään en valitettavasti pääse paikalle, ellei oman ohjelman suhteen tapahdu jotain odottamatonta. Enkä näillä näkymin pääse Finnconiinkaan kuin ehkä perjantaina. Itse minä omat tekemiseni priorisoin, mutta olisi se kiva, jos kaikki ei aina menisi päällekäin, niin ei tarvitsisi välttämättä valita kahden kivan jutun väliltä.
 
Kaaaipa minä sinne tänä vuonna voisin uskaltaa, kun kerran maisemissa olen, vaikka pitääkin lykätä sitten simsin uuden lisäosan testausta... Ja Merrikin ehkä tulee. :p
 
Ylös