Rismalahti #2 11.-13.9.2009 RUOKATOPIC

temmi_hoo

Kontulainen
moi tässä topicissa setvitään Rismalahti #2 11.-13.9.2009 miitin yhteisruokailua

mä voin tuua vaikkapa voita ja sipuleita ja kuivattuja sieniä ja ehkä jotain muutakin

uusille ja ulemattomille: homma on ennen toiminu silleen että ihmiset tuo osin suunnitellusti ja osin suunnittelematta satunnaisen sekamelskan erilaisia ruoka-aineksia, joista sitten paikanpäällä kokkaillaan herkkuja muitten kateudenaiheeksi.

jos siis nurkissa on jotain ruoka-ainesta joka selkeesti on käyttöä vailla ja kestää kuljetuksessa perille saakka niin mukaan vaan. ei oo ees pakko ilmottaa tai suunnitella tässä :)

ois kiva kuitenkin suunnilleen vähän setviä perustärkeimmät kuntoon eli just voi sipuli pavut :)
 
Makkaralinjalle lähtevät voisivat ostaa jonkin erikoisemman makkarapaketin, jotta swappaaminen olisi monipuolisempaa. Pakettia käsitellessä kannattaa sitten sormeilla vain sitä makkaraa, jonka aikoo samantien paistaa ja syödä.

Yhteisruokailijoita kehotan välttämään sellaisia ruoka-aineita kuin pavut, herneet ja valkosipuli ilmeisistä syistä.
 
Mulla olis suklaasuihkulähde ja voisin ottaa sen mukaan. Saisi hauskan jälkiruuan halukkaille. Laitteeseen tarvitaan 3-4 levyllistä suklaata ja dippaamiseen käy melkein mitä vain keksii: hedelmiä, vaahtokarkkeja, jne.
 
AAARGH! :D:D:D:D:D

joo en vastusta kuhan kaikki sitten muistaa että kerran koskettua ruokaa ei sitten dipata enää mihinkään

tai sitten jos voiko noita dippailla etukäteen jonkun tarjoiluastian täydeltä?
 
Käsittääkseni se on Mayllä hallussa? Rismalahti-topicissa oli pitkät pätkät aiheesta, hukkuneet sinne kyytien väliin.
 
pene, ehkä me tehään niinku aina ennenkin että jokanen tuo jotain mistä tykkää ja sit katotaan mitä niistä saa aikaseks ja jos ainekset oli 23498482498kg porkkanaa ni käydään kaupasta hakemassa täydennystä
 
Lukekaa ihmiset niitä topikkeja vähän huolellisemmin, selviää moni asia. :)

Kuten May sanoi, hän tuo sushi aineet suunnilleen kiinnostuksensa ilmoittaneelle määrälle ja vähän ylikin, kulut jaetaan paikan päällä. Jos nyt itsellä sattuu olemaan jotain special aineita, kuten oman maan porkkanoita Jasdrililla, niin niitäkin ollaan ilmeisesti tuomassa. Avot. Tokikaan sushin lisäksi muu ruoka ei varmasti ole haitaksi.

Huomiseen!
 
Minyaleiel sanoi:
Jos nyt itsellä sattuu olemaan jotain special aineita, kuten oman maan porkkanoita Jasdrililla,

Hui, en kai minä ole missään vaiheessa porkkanoita luvannut, kurkkua vain? Oman maan porkkanoiden kasvatukselle voisi tulla aika kiire, veikkaan etteivät ehdi kasvaa syönti-ikään koulupäivän aikana :p
 
Minä tuon siis sopivan kokoisiksi venähtäneet kesäkurpitsat, muutaman chilipaprikan ja kaivan yhden basilikan maasta (jos se selvisi viime yöstä...).

Sushin osalta tilanne on tämä:

sushiriisi Piko
sushietikka May
wasabitahna Satekai
merilevälevyt May
soija (norimakin kastamiseen) May
kurkku Jasdril~
porkkana Satekai
seesaminsiemeniä Temmi_hoo
purjo Vampirelady
paprika Vampirelady

Mausteet (suola, sokeri yms.) May
 
Ylös