Rismalahtimiitti #3 8.-10.10.2010 yhteisruokailu!!!

eowynofmay

Kontulainen
Avasin pelin yhteisruokatopikin osalta! Mukaantulijoita? Ehdotuksia? Linssikeittoa?

Sushikin edelleen kiinnostaisi, mutta muistelen viime syksynä lähtiessä järjestettyä sushiriisi-pallonheittoa eli tuli vähän turhan paljon riisiä tehtyä... Ja että sen keittäminen kesti ja kesti. Ainakaan ei kannata keittää kahta pussillista riisiä :D . Jos siis sushia halutaan...
 
Sushi olisi kiinnostavaa, minun kohdallani vielä kiinnostavampaa kuin viime vuonna. Vaikka olin vaihdossa vain Venäjällä, enkä sen idempänä, niin Venäjällä riehunut ja edelleen riehuva sushivillitys iski minuunkin kyntensä. :) Kerran olen valmis-setin avulla rullaillut kotonakin, mutta muuten en Suomeen palattuani ole paljoa sushia syönyt - hintojen takia. :(

Mukana ollaan, sen verran herkullisia pöperöitä on aina aiemmin syntynyt. Linssikeittokin kuulostaa hyvältä. Sitä olisi ainakin helppo lämmittää, jos on jäänyt yli seuraavalle/seuraaville päiville.
 
Herättelen tätä... olen halukas osallistumaan yhteisruokailuun ja tekemiseen, mutta luulen, että nämä etukäteissopimiset jäävät muille. Vedän täyden työputken ennen Rismaa, ensi torstainakin olen vasta illalla myöhään kotona, joten...
 
Will wash dishes for food!

Siis ruoan eteen, en raa'an kalan vuoksi. En ole kissa.
 
Mä sittenki:
May riisiviinietikka ja soija
Douv sushiriisi
Freyja ja Mic: kurkku ja tofu ja porkkana
Satekai: wasabi ja seitan

Vapaana:
ostasko joku niitä merilevälevyjä (oliks niillä joku nimikin?) ainaki 2 pakettii

lisätäytteitä voi myös tuoda (huom! ei kalaa!!! Lehtis ja Pagba kärsii)(jos eette oo huomannu, niin Pagba ei oo kala... eiku siis kisu)
avokado, paprika, retiisi, purjo

Lisäys: Olipa kieltä! Ilmeisesti irc jäi päälle, kun tulin nopsaan laittamaan tänne ylös, mitä ircissä puhuttiin
 
Tuon riisiä ja semmoisen rullausmaton, ehkä lisätäytteitäkin!

Sushi-nyyppä on ostanut kerran DIY-paketin. :p
 
Minäkin voisin osallistua yhteisruokailuun.

Tuon niitä Nori-levälevyjä ja ehkä jotain jännää täytettä.
 
Ylös