Ropecon

*nauraa* Ei, tuo en ole minä. Tämä olen kyllä minä. Siis tuo keskimmäinen. Ei kovin edustava kuva, mutta kyllä tuosta tunnistaa. (Ja tuo ei ole mein oma galleria-nick vaan erään tutun.)
 
o.O

Miksi naisilla on aina tuo "en ole niin kovin edustava" -juttu vaikka kuvat olisivat vallan mainioita? Kaverinikin valitti jostain kuvasta vaikka sekin oli vallan hieno enkä itse nähnyt mitään vikaa siinä. Pitääkö kuvissa aina olla täydellisesti? :)

Miten muuten suhtaudutte yleensä kuvaajiin tuommoisissa tapahtumissa? Annatteko kaikkien kuvailla vain vai kyselettekö minne kuvat on menossa ja sen mukaan sitten mietitte saako kuvata? Onko hienompaa, että ihmiset kuvailee vain kaikkea vai olisiko parempi, että kysyttäisiin aina lupa kuvata?

Jokos sitä seuraavan vuoden Ropeconia odotellaan? ;) Mikäs oli parasta tänä vuonna?

Löysin lisää kuvaajien tuotoksia, jotka on linkitetty täällä. Videoitakin löytyy toki muutamia kappaleita täältä.
 
Re: o.O

WhiteWolf sanoi:
Miksi naisilla on aina tuo "en ole niin kovin edustava" -juttu vaikka kuvat olisivat vallan mainioita?

Melkein oman topikkinsa arvoinen juttu.

Ihminen on tottunut peilikuvaansa, koska peili on jokapäiväinen tapa nähdä oma naamansa. Valokuva taas onkin peilikuvan peilikuva eli suora kuva, mutta koska ihminen EI ole symmetrinen on peilikuva ja suora kuva erinäköiset, ja siksi ihminen näyttää omasta mielestään "tyhmältä, ei edustavalta, kummalta, jne" valokuvassa kun taas muitten mielestä, jotka ovat tottuneet katsomaan häntä suoraan eikä peilin kautta eivät pidä häntä mitenkään oudon näköisenä. Toisaalta ihminen on yleensä itsensä suurin kriitikko. Ja kun elämme täysin ulkonäköön perustuvassa maailmassa on soppa valmis.


Olin minäkin Ropeconissa, kivaa oli. Ostin FreakyMikeltä supersähäkän vasara korun.
 
Ropeconiin minäkin eksyin, kolmatta kertaa jo. ja tavoistani poiketen, en laittanut mitään mekon tapaistakaan ellei lasketa tanssiasten leninkiäni. Päälläni oli siis musta pakkopaita, mustat housut ja ystävien kauhistukseksi tassutettelin koko paikalla olo aikani ilman kenkiä. Matkassa mukana myös "hug me, please"-lappu, joka tuotti toivotun tuloksen x 100.

WhiteWolf sanoi:
Miten muuten suhtaudutte yleensä kuvaajiin tuommoisissa tapahtumissa? Annatteko kaikkien kuvailla vain vai kyselettekö minne kuvat on menossa ja sen mukaan sitten mietitte saako kuvata? Onko hienompaa, että ihmiset kuvailee vain kaikkea vai olisiko parempi, että kysyttäisiin aina lupa kuvata?

Koska minua ei aiemmin ollut erityisemmin kuvailtu, olin hyvin jännittynyt(ja hämmästynyt) kun ensimmäisen kerran minulta pyydettiin kuvauslupaa. ne viisi seuraavaa kertaa olivatkin jo helpompia. Valitettavasti en kuitenkaan tajunnut kysyä minne kuvat päätyisivät, joten yritän tässä metsästää ihmisiä jotka kuvat ottivat.

Mielestäni olisi kaikkein paras kysyä lupa kuvaamiseen, silloinhan saa myös poseerauksen kaupan päälle. Lupia kyselin tuon lisäksi myös siksi, etteivät kaikki ihmiset todellakaan halua tulla kuvatuksi, vaikka olisivat pukeutuneet hienosti.

Täältä löytyy minun kuviani. jos joku itsensä tunnistaa ja tahtoo kuvansa pois, niin ottakoon yhteyttä yksärin voimin.

Ja pyydän myös täällä, että jos joku täkäläinen minusta otti kuvia, niin voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä?
 
ChiHana sanoi:
Mielestäni olisi kaikkein paras kysyä lupa kuvaamiseen, silloinhan saa myös poseerauksen kaupan päälle.
Mutta onko poseeraus aina hyvä juttu? Silloin ei tule tilannekuvia, ja nehän on kuvauksen parasta kirjoa yleensä aina. Poseeraus on aina joskus hieno juttu (kuten minunkin hakemistosta huomaatte niin monet kuvat on poseerattuja), mutta kyllä ne tilannekuvat aina voittaa kutenkin, imo. :)
 
WhiteWolf sanoi:
ChiHana sanoi:
Mielestäni olisi kaikkein paras kysyä lupa kuvaamiseen, silloinhan saa myös poseerauksen kaupan päälle.
Mutta onko poseeraus aina hyvä juttu? Silloin ei tule tilannekuvia, ja nehän on kuvauksen parasta kirjoa yleensä aina. Poseeraus on aina joskus hieno juttu (kuten minunkin hakemistosta huomaatte niin monet kuvat on poseerattuja), mutta kyllä ne tilannekuvat aina voittaa kutenkin, imo. :)

No, joo. Kunnon tilannekuvat ovat asia erikseen. Tarkoitin lähinnä tätä joku vain kävelee eikä ole tekemässä mitään erityistä, ei ole mielestäni oikein sopivaa noin vain napsaista kuvaa kysymättä mitään.
 
squirrel sanoi:
Minusta parhaita oli bubble - bobble -pariskunta, joilla oli bubblebobblemusiikki taustalla ja jotka puhalsi isoja saippuakuplia joiden päälle ne hyppi..
Löysin elämän tarkoituksen tuosta pariskunnasta, nyt tiedän mitä teen isona. Kaikenkaikkiaan hauska coni.

PS. Tosin priistit ei hiilaa 3d6 vaan tekee depsiä :wink:
 
Ylös