Scary movie 3

Ite pidin tosta leffasta tosi pljon ja sain nauraa paljon! Oli siinä pikku pila tsh:stakin, lyhyt mutta ytimekäs! :) Jos on nähy sign:n, the ring:n, 8Milen tai jos tiätää perus jutskat noista leffoista niin sitten kyllä saa nauraa! :D
Jos on leffa tuulella, niin suosittelen syvästi.

/Korjasin hieman otsikon kirjoitusasua. -Laurana
 
Näin jomman kumman kahdesta aiemmasta (taisi olla ykkönen), ja se oli sellaista sontaa että huhhuh. Huumori on taitolaji, eikä hymynaamareiden taakse kätkeytyvillä pilveä polttavilla murhaajilla tai vulkaanisilla siemensyöksyillä sitä saada aikaiseksi. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että täytyy olla pahemman luokan koprofagi jotta tuollaisesta sonnasta voi tykätä, mutta toisaalta sehän tuleekin tuolta Yhdysvalloista.

En mene katsomaan Pelottavaa elokuvaa kolmosta. Jos tahdon nauraa, vuokraan Monty Pythonia.
 
Pieni kysymys:
Onko tämä Scary movie yhtä täyteen ahdettu alapäähuumoria kuin aiemmat?
Trailerien perusteella elokuva ainakin näyttää hyvin mielenkiintoiselta mutta jos elokuva on samanlainen kuin edeltäjänsä eli
Huumori on taitolaji, eikä hymynaamareiden taakse kätkeytyvillä pilveä polttavilla murhaajilla tai vulkaanisilla siemensyöksyillä sitä saada aikaiseksi.
niin ei kannata mennä kattoon. :roll:
 
En itekään kauheesti tykänny kahesta ekasta mutta kolmas oli ilonen yllätys!!
Ja nauroin ihan täysillä, vois sano että kolmonen oli sivistynein näistä kolmesta..
 
Ekan oon vasta nähny, mutta kolmannenkin voisi katsoa :D Oliko se Murhaaja siinä??Eikös tossa parodioida ŽLOTR-leffaa/leffoja?? Miten -_- ??Tahtoo tietää :D
 
Mii tuu! :D
Tosiaan. Kahta ekaa en ole nähnyt (miksiköhän muuten?) mutta nyt olisi aika. Ja tuo kolmas. Hehe. Kaikki elokuvat joista crazy-panda mainisti; olen nähnyt! xD En jaksa odottaa!!
 
Tämä leffa on aivan paras niistä muista!Itse kun olin Crazy-pandan ja Seredicin kanssa katsomassa tätä leffaa niin ei siinä ollut mitään muuta kuin nauraa!!! :lol:
Ehdotan tätä leffaa jos olet masentunut ja kaipaat piristettä.


-Mew
 
Tässä kolmosessa ei ollu mukana sitä murhaajaa, periaatteessa kolmonen oli ihan omaa luokkaansa, kun vertaa ekaan ja tokaan osaan!! :)
Se lotr-pila on tosi hauska, mutta en halua periaatteessa paljastaa sitä koska jos täälä on joku joka haluaa käydä kattoon sen niin se ei naurata niin paljoo!! Mutta ihan oikeesti KÄYKÄÄ TSIIKAAN TOI LEFFA!! :p
 
Näin ensimmäisen kuudennella,katottiin luokan kaa. Oikein hauska :lol: Naurettiin niin,että maha repes :D Kakkonen on meillä dvd:nä ja systeri kattoo sitä vähän väliä,koska siinä on (muka) söpö poika!?
Kakkonen ei ollu niin hyvä ku ykkönen,mut nauratti silti :o
Kolmosen oon menos tiistaina kattoo. Ring,Sings ja Matrix on tullu nähtyä,joten eiköhän aika hyvä tule olemaan :wink: Traileri oli hyvä,varsinkin M.Jackson oli hauska kohta,hehhehh...
Mut mä nyt eka käyn kattomas sen,niin sit voin vasta sanoa kunnolla mielipiteeni :roll:
 
Scary Moviet kuuluvat juuri niihin ärsyttäviin teinileffoihin, jotka eivät oikein nappaa. Jostakin syystä ainakin osa 2 sai minut nauramaan. Varsinkin se Manaaja kohta. Huh huh. Katselimme äitini kanssa sitä ja hän ei yleensä tuollaisia elokuvia katsellessaan naura, mutta silloin häneltäkin irtosi kunnon naurut. :lol:

Lupasin kaverilleni, että lähden katsomaan hänen kanssaan tuon kolmosen. Ainoa syy miksi sen haluan nähdä, on se, että siinä on se pikkujuttu Sormusten Herrasta.
 
Ensimmäinen Scary movie oli minusta ihan hauska, siinä oli ihan hyvää läppää (paras on se Dawson) ja söpö poika :mrgreen:

Kakkosta en ole edes halunnut nähdä, on kuulemma huono. Tuolle kolmosen trailerille kikattelin kyllä aika pitkään, se oli hauska. Sen perusteella voisin kyllä leffan mennä katsomaankin.
 
Tänään kävin katsomassa, kun aikaisemmin ei ollut kerennyt. Leffa sai todella nauramaan, mutta ei tällä kertaa yhtä paljon kuin edelliset elokuvat. Mutta tässä oli yks aivan yli hauska kohta! Kun äijä muistelee sitä kun vaimonsa menehtyi auto-onnettomuudessa, poliisi kertoo kuinka vaimolleen kävi; 'nakki kädessä' "Vaimollenne kävi näin..." 'katkaisee nakin kahtia' "Katkesiko vaimoltani nakki?" ja sitä jatkui patongin ja tacon kanssa myös. :D Siintä sai kunnon naurut, vieläkin nauran aivan hysteerisesti. :roll:
 
Olin katsomassa tänään.

Kolmas osa oli huomattavasti parempi kuin edelliset alapäähuumorin tarpeettoman viljelyn loputtua.

Naureskelimme jo heti alussa My precious-kärvistelylle Ring-tappopuhelussa.

Heräsikö kenellekään muulle ajatusta siitä, että pahuutensa videonauhalle tartuttanut tyttö [Tabitha] olisi ollut jonkinlainen Klonkku-vertauskuva?
 
Danyan sanoi:
Ensimmäinen Scary movie oli minusta ihan hauska, siinä oli ihan hyvää läppää (paras on se Dawson)

joo mustakin se oli ehkä leffan paras vitsi! olen nähnyt kaikki ja 2 ensimmäistä on meillä omana ja kolmosen kävin katsomassa nyt sunnuntaina. jotkuu vitsit oli kulutettuja ja meni todellakin yli mutta se Idols tuomari juttu oli kyllä aivan loistavaa huumoria!! nyt ei vaan tuu mieleen et mikä kohtaus oli otettu LOTR:sta? voisko joku valaista vaik yksityisviestillä? kiitos :p
mutta jos haluu nauraa niin suosittelen kyllä.
 
Kakkososan nähtyäni sanoin, etten tahdo enää milloinkaan kuulla Scary Moviesta. Noh, kuitenkin löysin itseni leffateatterista katsomassa tätä kolmososaa.

Mutta tosiaan, tämä oli parempi kuin aikaisemmat osat, vaikkei tätäkään voi hyväksi kehua. Yllättävän tylsä, ei naurattanut oikeastaan lainkaan.

Mîredhel sanoi:
Heräsikö kenellekään muulle ajatusta siitä, että pahuutensa videonauhalle tartuttanut tyttö [Tabhita] olisi ollut jonkinlainen Klonkku-vertauskuva?

Eikös se kuitenkin ollut Tabitha? :wink:
Minulle tuli heti mieleen sama ajatus, leffan alkuosassahan Tabitha mönki pois suolta. Ja Tabithan eleet muistuttivat Klonkusta.

Eniten muuten pidin koko leffassa tyypistä, joka hoki koko ajan "Syvällistä!" :D
 
käytiin likkaporukalla kattoo se uusin leffa tossa viikolla. Ihan helmi ja jaksoi nauraa, vaikka oonkin nähny vaan Ringin. Parhaista kohtia oli mun mielestä ne jolloin se likka tuli poies kaivosta. Aikasempia osioita en oo nähny, enkä välttämättä haluakkaan.
 
Se Ringi tyttö oli just paras :lol: Tekisi kamalasti nähdä Ring, mutta enhän minä yksin uskalla O.o

Se michael Jackson tanssi oli aivan hurmaava ja kun se potki samalla :lol: Ja kun se mies sano, että "koirat köyttäytyy oudosti." Siinä revettiin!! :lol:
Ne ufot oli aikas hassuja, en tosin tiennyt/odottanut että siihen sellasia olisi laitettu ^_*
 
Ylös