Sisältö!

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
JarinMoyrema.png

Järin Möyremän sisältö

Ennen uuden sisällön miettimistä meillä on vielä jäämistönä vanhaa materiaalia, josta pitäisi päättää säilötäänkö se vai heitetäänkö romukoppaan. Tässä on jonkinlainen kooste:
  • Artikkeleja jaoteltuna vuosittain (2002 ja 2003)
  • Arvosteluja elokuvista (jotain kaikista kolmesta)
  • Kuukauden kuva (Vilja piirsi)
  • Skannauksia lehdistä
  • Manipulaatioita elokuvajulisteista
  • Neljä lyhyttä sarjakuvaa
  • Soittoääniä kännyköihin (ajalta kun ne piti vielä tehdä itse)
  • Elokuvan tekijät, näyttelijät, kooste projektista, kysymys ja vastaus -palsta, palautelomake

Lisäksi sivuilla pyöri kysely ja oma keskustelualue.
 
Jaa, en tainnut olla kovinkaan mukana ideontikeskustelussa #jarinmoyremassa, joten kerronpa mielipiteeni tässä.

Hyviä aiheita minusta ovat ainakin tuo skannauksia lehdistä ja tuo viimeisin vaihtoehto. Okei, saattaa artikkeleista tai arvostelustakin olla hyötyä, mutta ainakin manipuloidut elokuvajulisteet ja soittoäänet ovat aika.. noh, huonoa matskua. Kuten JM:n kanavalta luinkin, sivuston kannattaisi olla enemmän uutisblogi "missä mennään"-asenteella. Ei-niin-tärkeät jutut, kuten leffa-arvostelut, voi sysätä minun puolesta sen harteille kuka sen haluaa tehdä. Loput kuukauden kuvat sun muut voi minusta jättää sinne mistä ne tulivatkin, ettei tule liikaa tavaraa vuosien takaa.

Katsotaan nyt miten tämä lähtee käyntiin. Jas tuolla kanavalla sanoi osaavansa jotain koodauksen alkeita, mutta minä sanon ihan rehellisesti, ettei minulla ole mitään havaintoa miten se tapahtuu. Eli minulta ei siis teknisiä juttuja kannata odottaa. :grin:
 
Vieläkö teillä syyhyää näpit tehdä sisältöä? Lähinnä jotta tiedän kuinka nopeasti laitan Järin Möyremän WordPressin pystyyn.
 
"Ainiin tämäkin oli olemassa..." [22]

Ei vaan, minun puolesta saat pystyttää sitä tahtia kun hyvältä tuntuu, minä olen valmis sitten kun muut ovat.
 
No niin, nyt Möyremää on tullut laitettua vähän enemmän kuosiin. Ei se vieläkään täysin ookoo -kunnossa ole, mutta ainakin sinne voi alkaa tunkea tavaraa niin että se tulee näkyville asti.

Onko uutisrintamalla hiljaista? En pahemmin ehdi itse seurailla.
 
... ja sitten pistän kauhealla puuskalla Möyremään eloa. Uutisten kirjoitustyylistä varmasti huomaa, että kirjoitan hyvin erilaisella tyylillä kuin normaalisti kirjoittaisin. Taitaa kuulua Möyremän henkeen olla hieman reippaampi? :D
 
Jos Käärmeessä olisi "Tykkää" -nappeja, voisin nyt tykätä sekä Merrin viestistä että Merrin tittelistä, ja voisin spämmätä monta tykkäämistä Möyremän ulkoasuun *click click click click click click click*. Voin henkilökohtaisesti sanoa, että vaikka on syysloma, niin vapaaehtoisenergia tuntuu keskittyvän ihan muihin kuin uutisointiin, eli minä en ainakaan pistä pahakseni että Merri hoitelee meidän hommat juuri nyt :p Kyllä minulla edelleen on siis halua touhuta Möyremän parissa ja uutisoida, olen vain vähän puolivahingossa irtaantunut siitä uutisten seuraamisesta. Ette minusta näin vähällä pääse, innostun kohta taas >:)
 
Joo, elämä on kausittaista. Ei siitä kauaa ole kun oli hyvin pitkä Konnuton kausi, hyvä jos päivän aikana käväisin edes paikalla. Nyt on sitten täysin päinvastaista. Sitä on oppinut siihen että stressiä on turha ottaa silloin kun ei vaan tunnu hyvältä tehdä tai kun muut asiat painaa liikaa päälle. Rahaahan tästä ei tule, vain hyvä mieli.

Säädin tuota Möyremän ulkoasua hieman edelleen, pitäisi näyttää nyt useammalla selaimella samalta kuin Firefoxilla. Lisäksi riippuen siitä mihin aikaan sivun latasi niin siellä on aavistuksen enemmän grafiikkaakin ilona.
 
Ehtiikö kukaan kääntää tätä tai päivittää Hobitin pähkinänkuorta?

http://www.theonering.net/torwp/2009/11/05/34166-hobbit-update-casting-monsters-costumes/
 
Löysin sivuston, joka välittää kyllä uutisia, mutta lähinnä samaan tapaan kuin mekin. Mielenkiintoiseksi sivun tekee se, että siellä on ja sinne ilmeisesti tulee vielä lisää näyttelijöistä infoa, josta voi olla apua omien vastaavien sivujen kirjoittamiseen, mikäli moisia innostutaan jossain vaiheessa tekemään.

http://www.middleearthreturns.com/
 
Ylös