Smial Ämyrilinna

Seuraavan tapaamisen päivämäärä

  • pe 7.6.

    Votes: 0 0,0%
  • pe 14.6.

    Votes: 0 0,0%
  • Joku muu päivä (ehdota keskustelussa)

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
  • This poll will close: .

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
IMG_5874 Ruskealäpinäkyvä.jpg

Kantahämeesseen 12.2.2024 perustettu lautapelailua painottava smial.

Tapaamisia pidetään n. 3 kertaa vuodessa. Tapaamispaikkana pääasiassa Hämeenlinnan pääkirjasto, Lukiokatu 2 ja linnanpuisto kirjaston vieressä.
Kun smialilaisia kokoontuu lyhyemmällä varoitusajalla toistensa luokse niin huudellaan myös asiasta ainakin smialin omissa tiedotuskanavissa (Käärmeen yksäriketju ja Whatsapp, joka perustetaan pian).

Mukaan tapaamisiin saa liittyä kuka vaan (myös smialin ja Tolkien-seuran ulkopuoliset), kunhan ilmoittaa asiasta etukäteen ja smial toivottaa myös uudet jäsenet tervetulleiksi.

Tulevat ja menneet tapaamiset:
(Seuraava tapaaminen lihavoitu)
  • Seuraava peli-ilta mahdollisesti kesäkuussa
  • Peli-ilta 12.4. klo 16-20 Hämeenlinnan pääkirjastossa
 
Last edited:
Tapahtuman kellonajasta ei ollut puhetta kuin, että iltapäivällä niin, että töistäkin ehtii mukaan.
Kellonaikaa saa ehdottaa. Minulle sopii paremmin varhemmin kuin myöhemmin, koska lapsiperhe ja pitää olla taas ajoissa kotona.

Äänestin 5.4. koska se on ehkä näistä kivoin😁 mutta kaikki päivät käyvät minullekin.
 
Last edited:
Taas tietotekninen taitamattomuuteni tuli tielle. Mutta tuo edeltävä viesti sisältää ensiversion smialin logosta. Piirsin sen teekupin pohjan kokoon, en suinkaan noin valtavaksi ja kömpelöksi. Saa muokata ja antaa muutosehdotuksia.
 
Ihana ☺️ Just sopivan yksinkertainen ja silti näyttävä. Smialin sijainti tulee hyvin selväksi ja torvikuten puhuttiin. Olet taitava.

Tuohon äänestykseen sen verran, että, koska ensimmäisellä päivällä on vain minun ääneni ja pääsen muinakin päivinä niin valitaan vaikka ensi viikolla jompikumpi jälkimmäisistä, ellei tilanne ole muuttunut. Riittääkö tällainen varoaika, että tilavaraus onnistuu? Ja miten tuo tila on muuten auki? Mihin aikaan sieltä pitää olla ulos?

Ehdotan, että tavattaisiin klo 16 ja jos joku tulee myöhässä niin se ei haittaa. Meidän on kuitenkin oltava jo takaisin kotona klo 18 maissa tai vähän venytämällä 18.30 (tai jos jompikumpi jää Leimun kanssa kotiin niin klo 19-19.30 maissa).
 
Muistaakseni varausaika on 4 tuntia. Klo 16-19 vois olla hyvä varausaika meidän porukalle. Kukin voi sitten pelailla sen aikaa kun ennättää. Mulle sopii edelleen nuo kaikki päivät, mutta ihan hyvä ruveta lyömään niitä lukkoon. Ja hyvä, että logo käy. :) Kiitos! :heart:
 
Me tosiaan joudutaan luultavasti lähtemään ajoissa, mutta tullaan sitten kanssa ajoissa 😊
Otetaanko meiltä joku peli mukaan?
  • Zen garden
  • Kodama
  • Bohnanza (Papupeli)
  • Mr Darcy
  • Caskadia
 
Nuo Rhosin pelit ovat kaikki minulle uusia, joten en osaa niistä erikseen mitään oikein toivoa, mutta ota jotain nii katsotaan mitä ehditään ja halutaan pelata 😊
 
Yes, mä tuon siis kaikki ehdottamani, niin on valinnanvaraa. Ja kiitos Jaamarille peleistä! Raga on tänään kipeänä, joten en tiedä, tuoko peliä, hyvä jos pääsee itse. Mutta pelaillaan kaikki kynnelle kykenevät pelikattauksestamme illan fiilisten mukaan.
 
Ensimmäinen peli-ilta pidetty.
Puhetta oli, että yritettäisiin tavata mahdollisesti jo kesäkuussa seuraavan kerran.
Kun katson kalenteria niin minulle käy oikeastaan sieltä perjantaista varmasti vaan 7.6. ja 14.6. Ensimmäinen näistä on parempi. Mutta kun lyödään muita kesän suunnitelmia lukkoon niin sieltä voi vapautua vielä jotain päiviä.IMG_20240412_192108_6981.jpg
 
Last edited:
Kesäkuussa eivät lapset enää liene koulussa. Miten on työikäisten laita, käykö tapaaminen myös viikolla? Kesäviikonloput kun pakkaavat olemaan tapahtumia täynnä. Itselläni, vaikka eläkeläinen olenkin, nuo mainitut perjantait sopivat paremmin kuin loppukuun perjantait. Mutta pari tapahtumaa hengittää kummassakin niskaan, joten tapaaminen viikolla antaisi väljyyttä. Ja jos peliaika on klo 16-20, se tuskin sekoittaa pahasti kenenkään kesärytmiä?
Anteeksi, Jaamar, että otin tämän näkökohdan esiin vasta nyt, kun sinä olet jo reippaasti polkaissut äänestyksen käyntiin. Oma äänestämiseni jää taas viime tippaan, otaksun.
 
Ylös