Smial Juhlapuun runokilpailu - päättynyt!

Äänestä runokilpailun voittaja!

  • Jalon puun oksat loistaa (3.) (lindëalda)

    Votes: 1 5,9%
  • Juhlapuun muistot (Jaamar)

    Votes: 2 11,8%
  • Juhlapuun valot tuikkivat (5.) (lindëalda)

    Votes: 1 5,9%
  • Laulu Belladonnan lapsista (Harri Perälä)

    Votes: 1 5,9%
  • Limerikki Sarkusta (Husky)

    Votes: 7 41,2%
  • Malja Onnenpojalle (Fairy tale)

    Votes: 0 0,0%
  • Peruskontulainen juhla (Kointähti)

    Votes: 2 11,8%
  • Tanka Bilbosta (Isilmírë)

    Votes: 3 17,6%

  • Total voters
    17
  • Poll closed .
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Itse löysin oman suosikkini melko helposti. Kaikki piti lukea huolella läpi, mutta päätös ei ollut vaikea.
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Tänään on (tai pitäisi ainakin olla, jos tuo kysely nyt sulkeutuu siten kuin olin ajatellut) viimeinen päivä äänestää, ja voittaja julistetaan varmaankin huomenna, tai se varmaankin julistautuu ihan itse. Ei tarvita mitään hienoa ääntenlaskentaa, kun tulokset näkyvät tuossa kuitenkin kaikille.
Minä äänestin vasta eilen, vaikka olinkin melko varma suosikistani, mutta annoin ajatuksen muhia päässä vielä varmuuden vuoksi. ;)
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Muitakin on näemmä äänestänyt oikein. Sääli, ettei Isil osallistunut kisaan toisella tankallaan, joka oli ensimmäistä parempi, vaikka sisälsikin toistoa (viime - viimeiseen).
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Kyllä minä siitä yhä tykkään enemmän. Ensimmäisen tankan virhe oli se, että se ei noudattanut johdonmukaisesti loppusointua (mikä ei tankoissa tai haikuissa ole välttämätöntä). Jalat - vaeltavat, mutta on - se, eikä on - kotoon. Se tekee runosta hiomattoman oloisen. Ei toinenkaan täydellinen ole. Viime seikkailu ei ole viimeinen seikkailu, vaan viimeisin, jo läpikäyty seikkailu. Rakenteellisesti se kuitenkin on ensimmäistä nätimpi.
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Ensimmäisen ei ollut tarkoitus noudattaa loppusointua lainkaan, en edes itse huomannut siinä sellaista olevan. Kunhan yirtin saada sanottavani sovitettua tankamittaan =D

Toinen on ihan lussu, olkoonkin, että viime-sanan käyttö viimeinen-sanan korvikkeena voidaan kuitata runollisella vapaudella ;)
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Apua! Näinkö siinä sitten kävi. Nöyrä kiitokseni kaikille (ja tarkoitan ihan kaikille) äänestäjille. En tunne teitä kaikkia läheskään niin hyvin kuin ansaitsisitte jne.

Olen tuloksesta todella otettu. Oikeasti.
 
RE: Smial Juhlapuun runokilpailu - äänestys käynnissä!

Onnea voittajalle! :)
Äänestys on siis päättynyt ja kilpailu ratkennut, ja voittajaksi selvisi Huskyn runo Limerikki Sarkusta. Aplodeja ja aaltoja! \o\
 
:) Viikonlopun aikana sovitan runon smialin kotisivuille.
Onnittelut voittajalle, kiitos kaikille osallistujille ja äänestäneille!
 
Ylös