Studia-/Kirjamessu-miittiä?

douv

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Studia-opiskelumessut Pasilan Messukeskuksessa 24. ja 25.10. Eli ensi viikon ke ja to. Torstaina alkavat myöskin kirjamessut, jotka jatkuvat sitten sunnuntaihin saakka.

Itse pyörin keskiviikko-aamupäivänä Studia-messuilla ja torstaina sitten kirjapuolella. (Lukiolaisten liiton jäsenkortilla ilmaiseksi sisään opintomessuille, sitten livahdan hallin toiselle puolelle 8) )

Liekö muita tulossa ja kiinnostuneita hortoilemaan yhdessä ympäriinsä ja keräämään messukrääsää?
 
Torstaina ainakin johonkin aikaan menen kirjamessuille, koska äidinkielenryhmän kanssa pääsen sisään kolmella eurolla, mutta sisäänpääsyn jälkeen voi livistää omille teilleen ja saa vieläpä tunnin vapaata koulusta. [22] Ajattelin käydä myös joku päivä viikonloppunakin. Katsotaan nyt milloin ihmiset ovat menossa. :)
 
Itse olen menossa sunnuntaina kun on scifi-sunnuntai (ja Suomen Tolkien-seura jakaa Kuvastaja-palkinnon). Jos aikaa riittää, saatan tulla jo lauantaina, mutta sunnuntai-iltapäivänä ihan varmasti.
 
No, ainakin olen paikkakunnalla ko. päivinä (ke-to). Saas nähdä josko intoutuisin messuamaan.
 
Minun tietokoneenkäyttöni rajoittuu huomattavasti ensi sunnuntaista alkaen, joten myöhempien tarkempien tietojen saamisessa voi olla hankaluuksia. Ja eihän miittien tarvitse aina olla niin ennaltasuunniteltuja, kontulaisiin on kiva törmätä muutenkin. Torstaina minun kirjamessuamiseni osuu juurikin aamupäivään. Kolmen tai yhden junalla on sitten lähtö länteen.

Enriissen kyllä tunnistan, jos osuu vastaan jommillakummilla messuilla, mutta Ereinion voisi laittaa kukan napinläpeen :p
 
Olen todennäköisesti tulossa kirjamessuille perjantaina tai torstaina. Vaikea sanoa tarkkaan, koska en ole varma miten minua ollaan raahamassa Keskisuomeen viikonloppun tienoilla.
 
Kirjamessuille olen tulossa torstaina aamu- ja iltapäiväksi, että mikäpäs siinä, vaikka kontulaisiinkin törmäisi.
 
Haltiamieli toki seikkailee kirjamessuilla taasen, tällä kertaa - mikäli suunnitelmat pitävät - aikaskaala rajoittuu lauantaille ja sunnuntaille. Morjenstaa sopii jos minut paikalla havaitsee ja mikäli em. päiville sovitaan joku varsinainen kohtaaminen, niin kenties sellaiseenkin kerkeän divarien kirjalaareja kaivelemasta.
 
Ehkä sinne scifi-sunnuntain tienoille voisi jonkun virallisen miitin sopia, jos sinne on useampi kontulainen tulossa, itse olen todennäköisesti silloin paikalla.
 
douv sanoi:
Enriissen kyllä tunnistan, jos osuu vastaan jommillakummilla messuilla, mutta Ereinion voisi laittaa kukan napinläpeen :p
Josko pukeutuisin kukkahameeseen? :p
 
Adarw... ei kun Tuhkaa en välttämättä tunnista, joten hän puolestaan voisi kiinnittää elanorin mekkoonsa. ;)
 
Miccoh sanoi:
Adarw... ei kun Tuhkaa en välttämättä tunnista, joten hän puolestaan voisi kiinnittää elanorin mekkoonsa. ;)
Sitten minun ja Ereinionin pitäisi kai laittaa pehmokissat rintataskuun? :p
 
Tuntuu vähän siltä, etten juuri tähän hätään löydä mistään Elanoria. Jonkin muun tuntomerkin voin kyllä keksiä.
Kaikki risut ja männynkävyt, jotka yrittävät minut tunnistaa, tähän suuntaan olkaa hyvät. Tuollainen olio siellä jossain seikkailee. :)
 
Aikataulut selvillä. Olen messuilla torstaina iltapäivällä, kunhan koulusta pääsen ja ehdin junalla Helsinkiin.
 
Minäkin olen todennäköisesti messuilla torstaina iltapäivällä, mutta en tiedä vielä kellonajoista tarkemmin. Ilmoittelen sitten. :)
 
No höh. Menen näköjään ristiin kaikkien kanssa.

Keskiviikkona Studia-messuilla tod.näk. ~11-15, tai lyhyemmän aikaa.
Kirjamessuilla torstaina ~aukeamisesta joko yhteen tai kolmeen saakka. Tarkastakaa naama galtsusta, jos yritätte bongata. Olen hyvinkasvatettu, helppo erottaa väkijoukosta. Torstaina saatan raahata isoa rinkkareppua, ellen raaski maksaa narikkaa tai säilytyslokeroa.
 
Sikäli kun liikuskelen messuilla, niin mukana on erittäin suurella todennäköisyydellä äärimmäisen kauhtunut violetti kukikas olkalaukku, jossa pari Tolkien-seuran pinssiä. Saatatte jopa tunnistaa :wtf:
 
Sain selville aikatauluja ja torstaina pääsen messuamaan neljältä.
 
Olen todennäköisesti paikalla samoihin aikoihin ainakin Miccohin kanssa. Neljän paikkeille pitäisi messuille ehtiä. (Ellei sitten tule ongelmaa junien kanssa. En usko.)
 
Ylös