Studia-/Kirjamessu-miittiä?

Olen torstaina paikanpäällä jo 12:15. En sitten tiedä, kauan siellä olen. Kirjoitan naamatuntomerkkinne käteeni, ihmisten tullessa vastaan vilkaisen aina kättäni ja teen Kontu-analyysin. Yirtän käydä nykimässä ihmisiä hihoista (paita pois :p)

Oman pärstäni löytää galleriasta. Punaisilla hiuksilla tosin. Päälläni on ehkäehkä mahdollisesti oranssihtava takki ja jotain punaoranssiruskeaa. Ja kalliolaisia voi bongata jostain päin klo 13 Helmet-osastolla. Minä siis olen siinä joukossa.
 
Miccohin kanssa olemme ilmeisesti samoihin aikoihin paikalla. Onko muita tulossa torstaina neljän paikkeilla? Toisin sanoen huomenissa.
 
Studiamessuilla yhden maissa tai jotain, huhujen mukaan jopa siitä jonkin aikaa eteenpäin.
 
Torstaina olen paikalla joskus 16 aikoihin tod.näk, lauantaina ainakin cosplaykisan aikana sekä mahdollisesti sunnuntaina.
 
En tulekaan vielä lauantaina (tuli muuta menoa), mutta sunnuntaina minut löytää scifi-sunnuntain ohjelmasta ja varmaan muutenkin tulee palloiltua paikalla. Minut tunnistaa mustista vaatteista, puna-mustista hiuksista ja (todennäköisesti) Finncon08 T-paidasta. Saa tulla moikkamaan!
 
Luuttuaja sanoi:
Ehkä sinne scifi-sunnuntain tienoille voisi jonkun virallisen miitin sopia, jos sinne on useampi kontulainen tulossa, itse olen todennäköisesti silloin paikalla.
Joo! Monelta ja missä päin? Nyt kun jo vähän tunnen paikkaa, niin voisin osata löytääkin johonkin. :)
 
Haltiamieli ehdottelikin jo, että jos pidettäisiin kontumiittiä joskus kello 14 aikoihin Louhen kulmilla, mutta koska ei ole näköjään topikkiin tullut siitä ilmoittamaan, niin ilmoitan nyt sitten hänen puolestaan. Louhen sijainnin näkee Messukeskuksen kartasta.
 
Ei tullut sitten vastaan ainakaan tunnistettavia kontulaisia. Neljän maissa torstaina istuin jo junassa, kyllä Miccohin olisin tunnistanut jos olisi näkynyt. Kirjamessut on jotenkin niin kotoisa tapahtuma. Vähäsen vaan ärsyttivät koululaisryhmät käytäviä tukkimassa.
 
Olen nyt sitten varmaankin tulossa sunnuntaiaamuna ja pitää kuulemma ottaa tuo 10-vuotias pikkuveli mukaan, mutta se kai lähtee johonkin aikaan päivästä pois. :p
 
Miccoh sanoi:
Haltiamieli ehdottelikin jo, että jos pidettäisiin kontumiittiä joskus kello 14 aikoihin Louhen kulmilla, mutta koska ei ole näköjään topikkiin tullut siitä ilmoittamaan, niin ilmoitan nyt sitten hänen puolestaan. Louhen sijainnin näkee Messukeskuksen kartasta.

Minä yritän ehtiä paikalle, ainakin pikaisesti kääntymään. Kello 14.45 pitää olla jo scifi-sunnuntaissa edustamassa ja jossain vaiheessa pitäisi ehtiä hieman shoppaillakin... Toivottavasti kerkiän ennen tuota kello 14 tehdä ostoksia! Pitäisi tavata pari muutakin tyyppiä...
 
Tjooh, kahdeltahan alkaa fantsuohjelmat Louhessa vissihin, vaikka jo sitä ennen haastellaan Jaana Kapari-Jattaa samalla paikalla Pottereista. Jos ihmiset sinne kulmille ohjautuvat ohjelman perässä niin siinähän se kohtaaminen menisi ikään kuin samalla painolla ohimennen. Tosin sillä haittapuolella, että samaan aikaan paikalle hönkivät tietysti muutkin kontulaisia ulkoisesti muistuttavat fantsuhörhelit tunnistusta haittaamaan.
 
Mulla ei valitettavasti ollut taloudellisia mahdollisuuksia tulla tänään paikalle :( mutta toivottavasti muilla oli kuitenkin mielenkiintoinen scifisunnuntai ja hauska miitti.
 
Ylös