Suomenlinna-piknik la 1.7.2023

Mic

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Suomalaisten fantasia- ja tieteiskirjallisuuteen keskittyvien järjestöjen yhteinen piknik pidetään lauantaina 1.7.2023 Suomenlinnassa. Tolkien-seuran yhteislähtö tapahtuu Kauppatorin rannasta, mistä HSL-korteilla toimivat lautat lähtevät. Yhteislähtö on kello 15.00. MUTTA TARKISTA TILANNE TÄSTÄ TOPIKISTA VIELÄ ENNEN PIKNIKIÄ. Varsinainen piknik-paikka on Kustaanmiekassa - huomaa, että ravintola Walhallan edustalla oleva nurmialue lienee jälleen anniskelualuetta, joten piknik pidettäneen tätä aluetta seuraavassa "solassa".

Lisätietoa seuraa myöhemmin tässä ketjussa. Ilmoita tähän keskusteluun jos olet tulossa, niin nähdään tilanne.

Edit: Hallituksen kokouksessa päätettiin, että yhteislähtö klo 15.
 
Last edited:
Onko toi klo 13 joku yhteislähtöaika yleisimminkin? Viimeksihön sitä myöhästettiin hieman Helsinki Priden vuoksi. Itse en myöskään taida ehtiä ihan noin aikaisin
 
Jo helle ei ole hirveä tai taivaalta tule kaatamalla vettä, pyrin tulemaan paikalle.
Viimeksi oli aika helle, mutta löysimme mukavan, varjoisan ja viileän kolon, jonne muurin aukosta puhalteli merituuli. Käväisin myös uimassa retken lopuksi 😊
 
Onko toi klo 13 joku yhteislähtöaika yleisimminkin? Viimeksihön sitä myöhästettiin hieman Helsinki Priden vuoksi. Itse en myöskään taida ehtiä ihan noin aikaisin

Meidän oma. Voidaan säätää toiseenkin :)
 
Olen 12 tuntia aiemmin Helsingissä, koska aikomuksena on osallistua Tuskaan Gojiran vuoksi. Se on perjantain pääesiintyjä, joten keikka loppuisi vähää ennen puoltayötä. Ajattelin mennä kahden pikavuorolla takaisin Päijät-Hämeeseen, mutta jos saisin jostain yösijan, niin voisin jäädä kaupunkiin ja tulla Suokkiin. Nukkumapaikat noilla spekseillä vain ovat aika vähissä.
 
Mä taas voisin realistisesti ehtiä klo 15, kun tulen lasten kanssa Ruotsista aamulla ja olen kotona ehkä klo 12. Mutta minäkin voin tulla perässä, kun ehdin. (Kyllähän tuolla on yleensä muutama tunti kulunut?)
 
Voisin tulla, koira tulee mahdollisesti mukaan. :) (Ei-koiraihmisille: koirani ei lähtökohtaisesti tee itseään tykö vaan hengailee introvertisti ja välinpitämättömästi vieressäni, ja pidän sen muutenkin totta kai etäällä kaikista, jotka eivät halua olla sen lähellä syystä tai toisesta.)
 
Saako @Dracaena koirallesi tehdä itseään tykö? Siis koiran ehdoilla tietysti?
Saa, ainakin hetken yhteisoleilun jälkeen! Heti ensikohtaamisella kannattaa esittää, ettei sitä huomaakaan, hetken rauhoittumisen jälkeen se kyllä mielellään nuuskii vaivihkaa, saattaa lipaista uteliaasti sormia ja joskus jopa suvaitsee itseään paijattavan. :) Jotkut onnekkaat saavat rapsuttaa massua!
 
Ylös