Suuri seikkailu 2004

Katsoin viime vuonna ja en oikein tykännyt. Jotenkin mainostettiin "Seikkailulla" vaikka asuvat mökissä juomassa alkoholia.
:roll:
Henkilökohtaisesti minä nauroin niille kilpailijoille.
Kultainen kommentti viime vuodelta;
"No meillä on semmonen 'Peräsuoli 20cm ulukopuolella'-asenne päällä."
:)
 
Off-topiccina: katselin tämän kesän tuotantokauden promomainosta, jossa kilpailijoilta kysellään mitä eläimiä he olisivat ja miksi. Eräs nainen kertoo että haluaisi olla kissa, koska ne ovat niin huumorintajuisia. Hah! Kissaa huumorintajuttomampaa eläintä ei ole olemassakaan! Tämän tietänee jokainen kissoja tavannut.
Muutenkin monet kilpailijat vaikuttivat vähän hölmöiltä, mutta kaipa sieltä kiinnostavia tyyppejä nousee esiin, kun Robinsonkin siinä onnistui.
Minä en katsonut kuin sitä ensimmäistä Suurta Seikkailua, silloin oli selviytymisohjelmat minulle vielä niin uutta ja hienoa.
 
Tarkoitamme varmaan Suurtasikailua. Viime kesänä kun pistin ihan oman Suuren sikailun pystyyn (voi luoja), mutta ei siitä aiheesta täällä enempää. :lol:

Suurta seikkailua katsoin tiiviseen tahtiin viime kesänä ja muistaakseni muinakin kesinä. Tämä kesänä ei taida jaksaa vaivautua moiseen. Seikkailusta on hohto jo kadonnut, samoin kuin Selviytyjistäkin. Plaah.. Ei Suuren seikkailun toteutuksessa mitään vikaa ole. Paremmein ehkä toteutettu kuin Suomen Robinson. Tai no melko samassa sarjassa painivat. Kiitos ei tältä kesältä!
(Ehkä paremman puutteessa sitä voi katsella..)
 
Sarjaa olen enemmän ja vähemmän katseskellut kesäisin, mutta enimmäkseen viihdyttääkseni itseäni kilpailijoiden ja kisan typeryydellä. Suuresta Seikkailustahan on muuten vaikka mitä hyötyä kilpailijoille; voi päästä mäkkärimainokseen tai myymään jotain urheilujuomaa valehdellen...
 
:)

Meidänkin perheessä sarja tuntee yleisesti nimen Suuri Sikailu.. *wirn*

Olen katsonut kilpailun jokaisen jakson jokaisena vuonna, ja ihan OK sarjahan tuo on. Miinuksena mainittakoon sen myöhäinen lähetysaika...
Joka vuosi joitain hauskoja juttua, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Olisikohan ollut vuosi 2001, kun Suuressa Sikailussa kilpaili Lasse, joka oli silloin ehdoton suosikkini... Ja Tomppa tietenkin, onkohan se viime vuodelta... Mutta ajattelin siis katsoa tänäkin kesänä.
 
joka vuosi on katsottu ja katsottava on tänäkin vuonna. onhan se kuitenkin jonkunlainen kesän alkamisen merkki kun tulee Suuri Seikkailu (joka myös täällä tunnetaan Sikailuna). tosin fiilinkiä laimentaa Janne Virtasen laitto juontamaan. ei voi sietää :roll:
tosiaan, kilpailijoista ei saanut kovin mielenkiintoista kuvaa, mutta eipä siinä oikein minkäänlaista muutakaan kuvaa saanut joten ehkä he ovatkin ihan mielenkiintoisia kun pitempään heitä katselee.
 
En minä enää oikein katsoa niitä,samaa jauhamista.

Ensimmäinen Suuri seikkailu oli minun mielestä kiintoisa,katsoin sen aina.Toista pääsin katsomaan puolet ja sitten piti lähtee Kanadaan joten en nähnyt eikä kiinnostanut.
 
Eilenhän tuli se kapteeninäänestysjuttu, jossa jokainen kilpailija sanoi jotain ja tuli jostain pusukosta tai mistä lie :D "Olen tullut voittamaan." ^ ^*
En kyllä saanut mitenkään erikoista käsitystä kilpailijoista. Mila Lajas olisi saanut juontaa tämän vuoden kilpailun.

Minä olen kannattanut aina punaisia. 2001 en enään muista. 2002 kannustin Petteriä :D ja 2003 ensin Chitä, sitten Charlieta ja sitten vielä Peikkiä, joka näyttää ihan Klonkulta ^ ^ Kaikki tosin saivat joskus tippua.

Viime vuonna pidin todella paljon siitä pudotuspeli/kapteeni-kohdasta, jossa oli se pieni lätäkkö, johon heitettiin kivi ja saatiin tietää seuraava kapteeni. Se vesi ja sauhu oli kauniin mystistä :p
 
Kaksi ensimmäistä Suurta Seikkailua katsoin vielä. Ensimmäinen oli tosiaan kiintoisin, mieleenkiintoisimmat ja persoonalliset ihmiset siellä.

Mun ei varmaan parane katsoa ensimmäistäkään jaksoa siitä, mä kun jään koukkuun joihinkin todella surkeisiinkiin sarjoihin. "Pakko nyt katsoo, mitenkä tässä käy!"

Mitä selviytymistä on asustella mökissä taikka jossain kodassa? Vähän haastetta kaipaisin siihenkin juttuun. Mun sisko haki sinne, mutta ei vitsi, kun se ei päässyt. Silloin ois voinut olla kiva katsoa..ellei sitten noloa.. :D
 
Tänäänhän tuo sitten alakaapi. Kun katselin noita esittelyitä, se joku viihdyttäjä oli kyllä viihdyttäjä. Jännää, kestääköhän muut sitä? :roll: (Onhan mullakin elämä)
 
Katsoin, eikä ollut mikään kovin kummoinen ^^;; Nyt kun seikkailussa ei ole sitä Lappi-tunnelmaa, niin se on erillainen. Nyt se on jotenkin kaupunkilaistunnelmallinen ^ ^
Katson sen kumminkin alusta loppuun, niin kuin aina ennenkin.
 
Oon tosi pettynyt ihmis valintoihin. Tuskin edes nuoria valittu seikkailuun. Viime vuonna oli paljon parempi suuri seikkailu. Tarvaksilla oli niin kiva meininki päällä. mutta nyt on tosi tylsät joukkueet. Mummoja täynnä!
ei huumoria,jökötetään jossain ihme kaupunki saaressa, ei minkaanlaista haastetta!
Kamalaa.. Odotin suurelta seikkailulta vähän enemmän. Viime vuonna oli parempi meininki.Uusisivat mielummin viime vuoden jaksot kuin näyttäisivät uusia. no vitsi vitsi.
Kyllähän se seikkailu pitää seurata vaikka aika tylsähköä tuo on..mutta toivottavasti loppua kohti paraneisi.Ainahan on toivoa.eikös?:D
 
Minäkin olen pettynyt :( SS kuuluisi käydä Lapissa, ei etelässä. Nyt siinä ei ole mitään makua, ihme , kun eivät tulleet vielä etelämmäksi. Vanhat SS:ät olivat erittäin hyviä uuteen verrattuna. Enpä taida katsoa tästä pidemmälle. Viime vuonnahan he olivat jossain korvessa, kun taas nyt kaupungin vieressä >_>
 
Niinpä. En edes katsonut eilen.
Ei kiinnosta, kun siinä on joku merimies se viimevuoden noitarumpuäijä.
Sekavia lauseita, tosiaan..
Mutta tänä vuonna on ainakin huomattavasti parempi juontaja.. :roll:
 
Eilen katsoin noin 5 minuuttia, kun ei muutakaan tekemistä ollut. Niillä oli joku kilpailu ja hyppivät lankkujen päällä tms. Ihan omituisia ihmisiä tällä kertaa. Jotenkin nei kaikki tuntuivat ihan hulluille. :D Tai ehkä ne olivat vain hulluja kilpailun tiimellyksessä. Saivatko ne kaloja palkinnoksi vai mitä ihemettä?
 
Jalokuusi: se sininen joukkue, eli Ankkuriko se oli, sai palkinnoksi (ekan kilpailun puolivälissä) kolme lohta ja pullon rommia kun olivat parempia kuin punainen eli Ruori.. On niilläkin ollut varmaan hilpeä ilta?

Ja kun Ankkuri voitti koko tuon ensimmäisen kilpailun, se pääsi kolmeksi yöksi asumaan kämppään kaikkine mukavuuksineen. Vhii.

Hävettää oikeastikin myöntää, että seuraan Suurta Seikkailua. Vihaan kaikenlaisia tosi-tv -sarjoja, varsinkin näitä survivor-tyylisiä. Luultavasti perheenikin vihaa tätä nykyä, kun osoittelen kaikkia kilpailijoita ja nauran heidän tyhmyydelleen..
Pakko vain seurata, kun eräs tuttuni on siellä kilpailemassa ja menin lupaamaan, että katson jokaikisen jakson, jossa hän on. (Marko Ruori-joukkueessa, mikäli tämä sanoo kenellekään mitään.. )
 
Ai, voittiko Ankkuri eilen?
Jaa. Kiitos tiedosta.
Tuo saaristomeri ei sitten kiinnosta pätkääkään. Lapissa oli paljon mukavempaa.
Ja tänä vuonna on näin ensivaikutelman mukaan todella huonot joukkuuetkin.
En katso. :p
 
Airu sanoi:
viimevuoden noitarumpuäijä.

Posion noita oli ehdoton ykkönen koko ohjelmassa. Viime vuonna se lähti sinne suomanalaansa/unholaansa ja antoi voittajalle sen Valkoinen peura tittelin. Merikarhua en halua edes nähdä. Se on kuitenkin joku pelottava majakanvartija xP

Nyt kun kaikki tapahtuu saaristossa, jossa ei ole maisemia, niin SS on huono. Harmi. Lapissa kuuluu seikkailla, ei etelän kaupungeissa. Kuitenkin kilpailijat saavat käydä Uudessakaupungissa shoppailemassa xD
 
Saaristossa ei ole maisemia?! Laittakaa silmät päähänne! :D Mutta ikävää, jos kuvaajat eivät osaa sarjaan niitä maisemia tuoda. Kyllä niitä siellä on.

Ja riippuen siitä millä saarella ollaan, voi matka kaupunkiin kestää yhtä pitkään kuin Posiolla - veneet liikkuvat hitaammin kuin autot. Riippuu tietenkin autosta ja veneestä. (Ja siitä, liikutaanko sittenkin helikopterilla...)

nimim. Saaristo on suuri rakkauteni :wink:

Näin muuten pätkän tiistain jaksosta. "Merikarhu" oli kuin mikäkin puupökkelö, ja ihme kapteeninvalitsinvehje sai nauramaan kippurassa.
 
Ylös